Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@17:56:16 GMT

توزیع۴۰۰ سبد کالا در بین سیل زدگان مازندران

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۷۹۸۴

توزیع۴۰۰ سبد کالا در بین سیل زدگان مازندران

نمایندگی آستان قدس رضوی مازندران در راستای کمک رسانی به افراد سیل زده، ۴۰۰ سبد کالا در بین سیل زدگان این استان توزیع کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، تلاش برای کمک به هم نوعان و هم استانی های مازندرانی گرفتار و آسیب دیده در سیل اخیر همه نهادها و سازمان ها را وارد میدان کرد.

 

در کنار مسؤولان دولتی و نهادها و سازمان ها، این بار سپاه، بسیج، ارتش، نمایندگی آستان قدس رضوی و خیریه ها با قوت وارد میدان شده و میدان داری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«رضا آزادی کناری» در این باره به خبرنگار شبستان گفت: امدادرسانی به سیل زدگان اخیر استان مازندران از جمله وظایف مهم خادمیاران رضوی استان مازندران بود که از همان ساعات اولیه وقوقع سیلاب وارد صحنه شدند.

 

وی با اعلام اینکه کمک به سیل زدگان در شهرها و روستاهای مختلف استان مازندران از جمله در شهرستان های ساری، میاندرود، سیمرغ، بابلسر و نکا در دستور کار است؛ یادآور شد: بیش از 70 نفر از خادمیاران رضوی در قالب اردوهای جهادی برای کمک و امدادرسانی به سیل زدگان وارد کار شدند.

 

معاون امداد مستضعفین و محرومیت زدایی نمایندگی آستان قدس رضوی مازندران با اشاره به توزیع 400 سبد کالا در بین سیل زدگان مازندران، افزود: ارزش ریالی هر یک از این سبد کالا 150 هزار تومان است.

 

آزادی کناری گفت: ارائه کمک های نقدی، سبد کالا و توزیع غذای گرم در بین سیل زدگان از جمله خدمات ارائه شده در این مدت بوده است و خدمت همچنان ادامه دارد.

 

سیلاب اواخر زمستان سال گذشته در شهرستان های مختلف استان مازندران، خسارات زیادی به بخش‌های مختلف زیربنایی و کشاورزی  وارد کرده و اکنون هم با بارش سامانه جدید همچنان مدیریت بحران در آماده باش کامل هستند.

 

سیلاب اواخر زمستان سال گذشته به حدود 200 روستا و چندین هزار دهنه کشاورزی، ابنیه و تاسیسات زیرساختی خسارت وارد کرد.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: خسارت سیل سیل بارندگی و سیلاب خسارت سیلاب خبرگزاری شبستان سیلاب گلستان سیل گلستان خسارات سیل گلستان شیراز سیل مازندران آستان قدس رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۷۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  این نشست با هدف برنامه ریزی هر چی بهتر برای دهه کرامت. انتقال تجارب دبیران شهرستان‌ها هماهنگی هرچه بهتر پر جهت خدمت امام رضایی به مردم. با شعار همه خادم الرضائیم در صحن پیامبر اعظم حرم رضوی مشهد الرضا بمدت دو روز برگزار شد.

در این نشست سخنرانان و کارشناسان معاونت‌های اجتماعی فرهنگی قرآن و عترت به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند

محمد اسماعیل امام زاده مدیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران مهمترین محور چهلمین نشست دبیران کانون‌های خدمت رضوی استان مازندران در سالن اجتماعات مدیریت خدمات زائران رضوی مبحث تحکیم خانواده جوانی جمعیت نشر فرهنگ قرآن و عترت و نیز فرهنگ رضوی اعلام کرد

دیگر خبرها

  • ۱۶ میلیارد یورو تعهد ارزی ایفا نشده در کدام سیاه چاله اقتصادی مخفی بود؟
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و ولایت هرات وارد مرحله جدید شد
  • مبادله تجاری ۱۱ میلیون دلاری گمرکات مازندران و پاکستان
  • توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی یک ضرورت است
  • ۱۹ هزار تن کالا از پاکستان به استان خراسان رضوی وارد شد
  • ۱۰۰ هزار تن کالا از خراسان رضوی به پاکستان صادر شد
  • ۸۰۰ هزار تن روغن و گندم از بنادر مازندران وارد شد
  • ضرورت توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی