Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور شیشه فروش بامداد روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر اثر بارندگی 24 ساعت گذشته بخشی از واحد مسکونی در شهرهای تیران و کرون، سمیرم و روستاهای فریدونشهر دچار آبگرفتگی شد.
وی اضافه کرد: همچنین بخشی از واحدهای مسکونی این شهرستان ها دچار خسارت آبگرفتگی شدند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان این که پیش بینی های لازم برای سیل در استان انجام شد، اظهارداشت: تا ساعت بامداد امروز مورد خاص و بحرانی در استان گزارش نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد : برق هفت روستای پشت کوه فریدونشهر همچنین بدلیل بارش سنگین برف قطع و دست کم دیوار 15 واحد مسکونی در این روستاها تخریب شده است.
وی یادآور شد : هم اکنون نیروهای امدادی مربوط در حال رسیدگی به خسارت دیدگان سیل این استان هستند.
دهستان پشتکوه موگویی با هشت روستا و جمعیتی بالغ بر سه هزار و 200 نفر در غرب فریدونشهر قرار دارد.
شهرستان فریدونشهر با 60 هزار نفر جمعیت در 180کیلومتری غرب اصفهان است.
شیشه فروش با اشاره به جاری شدن سیل در دهستان جبل از توابع شرق اصفهان بیان کرد: بارندگی و سیلاب در این روستا خسارت مالی و جانی بهمراه نداشته و کنترل شده است.
دهستان جبل امامزاده شاه الدین ناصر با حدود 2 هزار نفر جمعیت در ۷۵ کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نایین گفت : 30مسافر که در سیلاب منطقه انارک این شهرستان گرفتار شدند از سوی نیروی های این جمعیت نجات یافتند.
ابراهیم عادل زاده نایینی دوشنبه شب در گفت و گو با ایرنا گفت: این مسافران امشب در محور ارتباطی انارک - نایین گرفتار سیل شدند که با تلاش نیروهای جمعیت هلال احمر نایین و انارک نجات یافتند.
به گزارش ایرنا، سیلاب بخشی از محور مناطق یادشده را تخریب کرده است.
وی اظهارداشت: این مسافران بلافاصله به پایگاه امداد و نجات نایین منتقل و اسکان داده شدند.
وی افزود: این حادثه در محور انارک به روستای اسماعیلیون کیلومتر 15 اتفاق افتاد و هشت خودرو سواری نجات یافتند.
وی با اشاره به این که بر اساس پیش بینی های اداره کل هواشناسی اصفهان بارش ها تا فردا ( سه شنبه) در این استان ادامه دارد تصریح کرد: نباید بگذاریم سیل وارد خانه ها و منازل مسکونی شود.
سامانه بارشی از روز یکشنبه گذشته از جنوب، جنوب غرب و غرب وارد کشور شده است و انتظار می رود که غالب نقاط کشور را بارش باران و برف همراه با رگبار و رعد و برق در برگیرد.
بر این اساس با توجه به شدت و مدت بارش در جنوب غرب و جنوب کشور احتمال طغیان رودخانه ها، وقوع سیلاب در برخی استان ها از جمله اصفهان وجود دارد.
7150/6026/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 اصفهان بارش باران پایگاه امداد و نجات خودرو مسافران 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۸۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری زمین به ۲۵۶ متقاضی طرح جوانی جمعیت در حاجی آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان حاجی آباد گفت: این زمین‌ها به به خانواده‌هایی که فرزند سوم آن ها، پس از مهر ماه سال۱۴۰۰ متولد شده باشد و خانواده‌های دارای چهار فرزند زیر۲۰ سال تعلق می‌گیرد.

بیشتر بخوانید؛ آغاز ساخت هزار و ۱۴ واحد مسکونی در دانشگاه هرمزگان
فیض الله دهقانی افزود: هر قطعه زمین واگذار شده متعلق به دو خانواده است که می‌توانند به صورت دو طبقه منازل مسکونی خود را بسازند.
وی گفت: به واجدان شرایط در این طرح علاوه بر زمین، تسهیلات ساخت مسکن به مبلغ ۵۵۰ میلیون تومان نیز تعلق می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • آماده باش هلال احمر خوزستان با ۸۶۰ نیروی امدادی و نجاتگر
  • نکات مهم ایمنی برق در هنگام سیلاب و آبگرفتگی معابر
  • مناطق نفتخیز مهیای مقابله با سیلاب و آبگرفتگی احتمالی
  • واگذاری زمین به ۲۵۶ متقاضی طرح جوانی جمعیت در حاجی آباد
  • خودداری از هدایت آب‌های سطحی به شبکه فاضلاب شهری اصفهان
  • از هدایت آب‌های سطحی به شبکه فاضلاب شهری اصفهان خودداری شود
  • تامین مالی واحدهای مسکونی نیروهای مسلح به سرعت انجام می‌شود
  • پایان عملیات امدادی در سیل سیستان و بلوچستان
  • مدیرعامل بانک سپه در جلسه شورای عالی مسکن: تامین مالی واحدهای مسکونی نیروهای مسلح به سرعت انجام می‌شود
  • واگذاری ۷۰۰ قطعه زمین به ۸۸۱ خانواده در استان همدان