Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علیخانی گفت: امسال برای نخستین باربه همت کانون های مساجد استان در ورودی شهرهای رامسر، چالوس، سوادکوه، آمل و کیاسر تعدادی از مساجد به صورت شبانه روزی باز و آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند.

حجت الاسلام «محمودعلیخانی» درگفتگوبا خبرنگار شبستان ضمن تبریک سال نو و ابراز همدردی با سیل زدگان اخیر در تعدادی از استان های کشور ازبرپایی نمایشگاه فرهنگی هنری به همراه اجرای برنامه میزبانی مسافران نوروزی در برخی مساجد این استان خبر داد و گفت: امسال پنج مسجد در شهرهای ورودی مازندران به این امر اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست ستادهماهنگی و نظارت برکانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران اظهار کرد: در نخستین سال اجرای این برنامه، در ورودی شهرهای رامسر، چالوس، سوادکوه، آمل و کیاسر تعدادی از مساجد به صورت شبانه روزی باز و آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند.

 

وی با اشاره به این که بسته بودن مساجد به ویژه هنگام نماز از جمله گلایه های مسافران درایام تعطیلات بوده است، گفت: مجموعه کانون فرهنگی هنری مساجد مازندران، با آماده سازی برخی از مساجد بین راهی و مساجدی که در مبادی ورودی استان قرار دارند سعی کرده است تا بخشی از مشکلات مسافران در نوروز 98 را برطرف کند.

 

حجت الاسلام علیخانی افزود: علاوه بر فراهم بودن امکان اقامه نماز، امکان اقامت و استراحت کوتاه مدت مسافران و استفاده از سرویس های بهداشتی هم در این مساجد فراهم است .

 

وی با بیان اینکه دست اندرکاران اجرای برنامه در این مساجد متولیان مساجد و اعضای کانون های فرهنگی هنری هستند، افزود: البته در این بین نباید همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های استان را نادیده گرفت.

 

حجت الاسلام علیخانی از خدمات رسانی 12مسجد و امامزاده واجب التعظیم در رامسر به مسافران نوروزی خبر داد و بیان کرد: نمایشگاه کتاب و آثار هنرمندان بومی رامسر و سفره هفت سین با طراحی بومی محلی نیز در پلاژ سواحل خزر دایر شده است.

 

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه های فرهنگی کتاب، کارت دعای سفر و ذکرایام هفته به مسافران اهدا می شود، اظهار کرد: همچنین نمایشگاهی در ورودی شهرستان گلوگاه برپاشده است.
 

 

حجت الاسلام علیخانی به فعالیت کانون های ریحان آباد و ولمازبصورت مشترک در امام زاده قاسم (علیه السلام) برای برپایی نماز جماعت اشاره کرد و ادامه داد: شهرستان سوادکوه منطقه پلیس راه آزادمون نیزغرفه نوروزگاهی بااهدای کتاب و محصولات فرهنگی و ... دایر است.

 

وی یادآورشد: مسجد عبدالحق زیراب و جامع پل سفید نیز جهت فریضه اقامه نماز سه گانه پذیرای مسافران نوروزی است.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیل خسارت سیل بارندگی و سیلاب خسارت سیلاب خبرگزاری شبستان سیلاب گلستان شیراز خسارات سیل گلستان سیل گلستان نوروز کانون های مساجد مسجد نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۸۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی دسته‌های عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مردم مومن و ولایی استان یزد با حضور در مساجد، حسینیه ها، تکایا و امامزاده‌ها ضمن برگزاری آیین‌های ویژه سوگواری سالروز شهادت رییس مذهب جعفری با به راه انداختن دسته عزا، در سوگ امام ششم شیعیان امام صادق (ع) اشک ماتم ریختند.
همچنین مردم در یزد باحضور در هیئت ها، مساجد و مجموعه‌های فرهنگی منطقه صفائیه و شهر حمیدیا، در سوگ رییس مذهب شیعه امام جعفر صادق (ع) از میدان ابوذر به سمت چهار راه جانباز به عزاداری و سینه زنی پرداختند.

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه عکس وعده صادق در کوهدشت
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • عرضه خودروهای برقی آغاز شد
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی سیاه قلم در سنندج
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • برپایی دسته‌های عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در یزد
  • برپایی نمایشگاه کارآفرینی و صنایع‌دستی در دانشگاه آزاد کهنوج
  • برگزیدگان همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم معرفی شدند