Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلام پیروانی ضمن همدردی با مردم شهرش توضیحاتی درباره سیل استان فارس ارائه کرد. آفتاب‌‌نیوز : از صبح امروز اخبار مربوط به وقوع سیل در استان های فارس و لرستان موج جدیدی از نگرانی و غم و اندوه را بین مردم ایران پخش کرد. مردمی که در تعطیلات عید نوروز سال جدیدشان تا با کامی تلخ در حال سپری شدن است. برای صحبت در خصوص وضعیت استان فارس و همدردی با مردم شهر شیراز سراغ کسی رفتیم که قلبش همیشه برای شهرش می تپد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاغلام پیروانی که سال هاست از عرصه مربیگری دور است.
آقای پیروانی شما خودتان الان شیراز هستید؟بله من الان شیراز هستم. وضعیت بسیار بد است. باور کنید صحنه ها را که می دیدیم گریه ایم گرفت. خدا به همه خانواده ها صبر دهد. از قبل باید این اتفاقات پیش بینی شود. همین مسیری که امروز سیل از آن عبور کرد و به شهر رسید قبلا خیابان نبود. اما خیابان شد و در نهایت امروز همچین فاجعه ای رخ داد.
چه سالی چننی اتفاقی رخ داد؟فکر می کنم بعد از انقلاب آنجا پل شد.
قبل همچین بارانی در شیراز آمده بود؟باران از این سنگین تر هم آمده بود. اما این اتفاق برای اولین بار رخ داد. اتفاقی که واقعا جانسوز است.
صحبتی با مردم شهرتان دارید؟من واقعا دلم می خواست این اتفاق در شیراز نیفتد. چون واقعا دردناک است. همه باید یاری کنندف مسئولین کمک کنند تا این مشکلات حل شود.
دیشب یا چند شب پیش به مردم هشدار داده بودند؟هشدار داده بودند. اما یک مسئله ای هم هست. آنهایی که اینجا چادر می زنند به نظر من نباید چنین کاری انجام دهند و باید برای شان اسکان مناسبی در نظر گرفته شود. چون اینطور اتفاقات می افتد و ... .
منبع: خبرآنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سیل دروازه قرآن شیراز غلام پیروانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۸۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشتی‌کنان، چند ساعت قبل از عجیب‌ترین فوتبال!

به گزارش "ورزش سه"، آنجایی که تقابل های قبلی را تیم های مجتبی حسینی با پرسپولیس را با دقت تماشا کرده بودند، حتما از برخورد سرد این سرمربی با افشین پیروانی قبل از هرکدام از بازی‌ها با خبر هستند.

حسینی و پیروانی که کدورتی از گذشته همراه خود دارند، در بازی گذشته آلومینیوم و پرسپولیس هم قبل از بازی هنگام خوش و بش نیمکت نشینان دو تیم از کنار هم به سردی رد شدند و همین موضوع سوژه شده بود.

قبل از بازی امروز پرسپولیس و آلومینیوم در اراک اما آنها برخورد گرمی با هم داشتند. حسینی و پیروانی کدورت‌های قدیمی را کنار گذاشتند و با لبخند و در حالی که همدیگر را در آغوش کشیده بودند، مقابل دوربین عکاسان ایستادند تا نشان بدهند مشکل خاصی با هم ندارند و به نوعی قبل از نبرد جذاب عصر جمعه یک آشتی‌کنان جذاب را شاهد باشیم.

دیگر خبرها

  • تحصیل اجباری ۹ هزار دانش‌آموز‌ شهر صدرا در شیراز
  • آشتی‌کنان، چند ساعت قبل از عجیب‌ترین فوتبال!
  • جام حذفی؛ شکست فجر در حضور ۱٠ هزار تماشاگر 
  • جاده سیاخ دارنگون نیازمند رسیدگی فوری است
  • عیادت رئیس فراکسیون ورزش مجلس از غلامحسین پیروانی
  • سیلاب در خیابان‌های شیراز و غافلگیری مردم + فیلم
  • آبگرفتگی خیابان‌های شیراز در پی بارش شدید باران (فیلم)
  • آبگرفتگی در بخش‌هایی از شیراز/ سامانه بارشی امشب از فارس خارج می‌شود
  • وضعیت محور دروازه قرآن شیراز و آرامش در تردد خودروها + فیلم
  • آبگرفتگی خیابان‌های شیراز در پی بارش شدید باران