Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: رئیس جمهور در پیامی با تسلیت جان باختن شماری از هم میهنان در سیل اخیر در شماری از استان‌های کشور،ضمن دستور به وزیر کشور برای رسیدگی سریع به حادثه شیراز، از مسؤولان ذیربط خواست تلاش‌های خود را برای کاستن از مشکلات مناطق آسیب دیده و یاری مردم، مضاعف کنند.
به گزارش خرداد ، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در این پیام همچنین با اشاره به اینکه در جلسه روز چهارشنبه هیأت دولت ارزیابی‌های خسارات اخیر بررسی و تصمیمات لازم برای جبران خسارت‌های خسارت دیدگان اتخاذ خواهد شد، به وزیر کشور دستور داد سریعاً علل حادثه شیراز را که شماری از هموطنان در جریان آن جان باختند، بررسی و گزارش آن را به همراه علل و هرگونه کوتاهی یا مقصرین احتمالی ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن پیام تسلیت رئیس جمهور به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیموقوع سیل در شماری از استان‌های کشور و بویژه شهرستان شیراز که علاوه بر خسارات مالی فراوان به هموطنان، منجر به جان باختن و مصدومیت جمعی از هم میهنان عزیز شد، موجب تأثر و اندوه فراوان گردید.
این حوادث غم‌انگیز را به ملت عزیز ایران بویژه مردم شریف تمامی استان‌های سیل‌زده و بخصوص خانواده‌های مصیبت‌دیده در حادثه امروز شیراز، تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای بازماندگان صبر و برای مصدومان شفای عاجل مسالت می‌کنم.
از همه مسؤولان در دستگاه‌های کشوری، نهادهای امدادی و نیروهای نظامی و انتظامی که با همه همت و توان به یاری سیل زدگان شتافتند و با بکارگیری سریع همه امکانات، مانع افزایش تلفات انسانی شدند، تشکر می‌کنم و از آنان می‌خواهم تلاش‌های خود را برای کاستن از مشکلات مناطق آسیب دیده و یاری مردم، مضاعف کنند.
همچنین ضروری است که وزیر کشور و استاندار فارس سریعاً علل حادثه شیراز را که شماری از هموطنان در جریان آن جان باختند، بررسی و گزارش آن را به همراه علل و هرگونه کوتاهی یا مقصرین احتمالی سریعاً ارائه دهند.
مسؤولان استان‌های سیل زده نیز لازم است در کوتاه‌ترین زمان با همکاری ستاد مدیریت بحران و کلیه دستگاه‌های مسؤول، برآوردهای نهایی را برای جبران خسارت‌ها جمع بندی و برای بررسی و تصویب اقدامات لازم در نخستین جلسه هیأت دولت، آماده کنند. برچسب ها: رییس جمهور ، وزیر کشور ، شیراز

منبع: خرداد

کلیدواژه: رییس جمهور وزیر کشور شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۸۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو

امام جمعه قزوین گفت: هر روز رسیدگی به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو با شتاب بیشتری انجام شود تا این‌همه مردمی که گرفتار شده‌اند، نجات پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی بعدازظهر امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در مراسم تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان قزوین اظهار کرد: در اجرای عدالت اگر به یک پرونده به موقع رسیدگی شود، کار دستگاه قضا راحت و سبک‌تر می‌شود.

وی افزود: بحث ناهنجاری خرید و فروش اتومبیل که در استان ما پیش آمد، ده‌ها هزار پرونده به خاطر همین یک تخلف به وجود آمد، در حالی که دستگاه‌های نظارتی باید به موقع هشدار می‌دادند و به موقع رسیدگی می‌کردند، اگر به همین یک پرونده به موقع رسیدگی می‌شد، شاید این تعداد از پرونده پیش نمی‌آمد که کار دشوار شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در ادامه صحبت‌هایش با بیان اینکه چون دستگاه‌های نظارتی کارشان را به موقع انجام ندادند و تأخیر پیش آوردند، باعث شد اکنون چقدر کار سخت شود، گفت: البته می‌بینیم که اقداماتی در استان صورت گرفته و امور در حال پیش‌برد هستند.

عابدینی ادامه داد: باید رسیدگی به این ناهنجاری هر روز شتاب بیشتری پیدا کند تا این‌همه مردمی که گرفتار شده‌اند، نجات پیدا کنند، چرا که موجب بروز اختلافات خانوادگی و فروپاشی خانواده‌ها شده است.

وی یادآور شد: امیدواریم خدا آن‌هایی که این پدیده ناهنجار را برای مردم ایجاد کردند، به زودی با دستان توانمند شما به سزای اعمالشان برساند، آن‌هایی که همکاری و یاری کردند که این خیانت شکل بگیرد و بحران ایجاد شود، به زودی به سزای عملشان خواهند رسید.

کد خبر 748874

دیگر خبرها

  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است
  • آموزش و پرورش برای ما «مساله اول کشور» است
  • ابراهیم رئیسی دوباره از «گشت ارشاد مدیران» گفت؛ در دستور باشد!
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • رئیسی: خیزش دانشجویان غربی حامی مظلومین غزه خاموش نخواهد شد
  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • رییس‌جمهور قهرمانی فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت
  • انتقاد استاندار گلستان از سنگ‌اندازی‌ در اجرای مصوبه رییس جمهور در آشوراده