Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود عمق این حادثه تلخ که موجب تأسف و تأثر همگان شد اما کمک‌های مردمی به سرعت آغاز و دستگاه‌های عمومی به عرصه امداد و جبران خسارت‌های این مناطق وارد شدند.

معمولا با توجه به اینکه در چنین شرایطی راه‌های مواصلاتی مسدود و نحوه برقراری ارتباط با بیرون شهرها دچار اختلال می‌شود، اپراتورهای تلفن همراه کشور برگرفته از تجارب پیشین در حوادث غیرمترقبه مشابه نظیر سیل، زلزله یا حتی طوفان، اقدام به اعزام تیم‌های فنی به محل حادثه و پایدار نگاه داشتن شبکه کردند؛ به گونه‌ای که بالا بودن سطح آب و الزام به ساعت‌ها پیاده‌روی در برف و مسیرهای صعب‌العبور، نتوانست مانع تأمین تجهیزات سایت‌های ارتباطی شود و براساس تصاویری که مسئولان همراه اول از نحوه خدمت‌رسانی در این مناطق منتشر کرده‌اند، متخصصان فنی این اپراتور تا حوالی گردن زیر آب هستند اما دست از تلاش برای سر پا نگاه داشتن شاهرگ حیاتی ارتباطات موبایلی کشور بر نمی‌دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت ارتباطات سیار ایران همچنین در اقدامی ضربتی، تماس تلفنی و پیامک را برای مشترکان مناطق حادثه‌دیده حتی به اپراتورهای دیگر (تماس برون شبکه)، برای مدت 24 ساعت رایگان اعلام کرد تا به این شکل راه‌های اعلام وضعیت برای ساکنان و اهالی این مناطق فراهم باشد و دستگاه‌های عمومی بتوانند به سهولت، خدمت‌رسانی‌های لازم را انجام دهند.

لازم به ذکر است که این اپراتور زمان برقراری تماس و ارسال پیامک را در حال حاضر تا جمعه (۹ فروردین ماه) تمدید کرده تا به این شکل گامی بلند در راستای ایفای نقش بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی‌اش بردارد.

امید می‌رود کمک‌هایی از این دست، هم‌افزایی در بخش‌های اجرایی مخصوصا در شرایط بحران برای گذر از سختی‌ها به وجود آورد و سایر دستگاه‌ها و بخش‌ها نیز که می‌توانند حداقل نقش‌‌آفرینی در این ماجرا داشته باشند، ورود کنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: همراه اول مسئولیت اجتماعی سیل گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۸۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقیب تسلا موبایل هوش مصنوعی عرضه کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، قبل از رونمایی تصور می شد موبایل پولستار یک نسخه شبیه سازی شده دستگاه میزو۲۱ پرو باشد. در حقیقت نیز موبایل پولستار فون و میزو۲۱ پرو ویژگی های یکسانی دارند.

پولستار فون که مجهز به هوش مصنوعی است، دارای تراشه اسنپ دراگون ۸Gen۳، قابلیت شارژ بی سیم ۵۰ وات و با سیم ۸۰ وات وتنظیمات ۳ تایی دوربین پشتی است. دوربین اصلی دستگاه ۵۰ مگاپیکسل است که همراه آن یک دوربین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید ۱۳ مگاپیکسلی نیز وجود دارد.

البته نمی توان ادعا کرد سخت افزار دوربین موبایل قدرتمند است اما از سوی دیگر نمی توان انتظار داشت موبایلی که یک شرکت خودروسازی برقی معرفی می کند، ویژگی های پرچمدار داشته باشد.

نکته متمایز بین پولستار فون و میزو۲۱ پرو رابط کاربری است. موبایل پولستار با سیستم Polestar Phone OSکار می کند که در واقع یک نسخه از Flyme OS است. رابط کاربری این دستگاه عناصری دارد که طراحی آنها مشابه رابط کاربری خودروی برقی همین شرکت است. Flyme OS یک سیستم عامل مبتنی بر اندروید است که برای سخت افزارهای شرکت میزو شخصی سازی شده و ارتقا یافته است.

موبایل پولستار فون با چند ویژگی هوش مصنوعی از جمله جستجوی تصویر، تولید عکس و خلاصه سازی متن با کمک این فناوری است و شباهت زیادی به ویژگی های مشابه در برخی موبایل های هوشمند دارد.

علاوه بر این ویژگی ها دستگاه مجهز به قابلیت پولستارلینک است تا خودروهای برقی همین شرکت را کنترل کند. به این ترتیب کاربران می توانند با کمک موبایل وضعیت خودروی برقی خود را رصد کنند.

این موبایل در چین عرضه شده و هنوز مشخص نیست در جهان نیز فروخته می شود یا خیر. نسخه این دستگاه با ظرفیت۱۶ گیگابایتRAM و یک ترابایت حافظه داخلی در چین ۷۳۸۸ یوان قیمت گذاری شده که معادل ۱۰۲۰ دلار است.

کد خبر 6087442 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • رسانه ملی و لزوم توجه به تکنیک‌های خبری رسانه‌های معاند
  • رضا نصری: احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو از طرف دادگاه کیفری بین المللی / برای مبارزه با اسرائیل هم که شده از جنجال‌آفرینی بپرهیزید!
  • نصری، حقوقدان بین الملل: برای مبارزه با اسرائیل هم که شده از جنجال‌آفرینی بپرهیزید!
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان آبگرفتگی گلستان به ۱۹۶ نفر رسید
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • رقیب تسلا موبایل هوش مصنوعی عرضه کرد