Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@18:09:22 GMT

بارندگی کوهرنگ از 238 میلیمتر گذشت

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۸۸۶۷

بارندگی کوهرنگ از 238 میلیمتر گذشت

شهرکرد- ایرنا مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: میزان بارندگی در شهرستان کوهرنگ به بیش از 238 میلیمتر رسیده است و یک رکورد در طول شبانه روز است.

شاهرخ پارسا روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: تا ساعت 7 صبح روز سه شنبه 238.9 میلیمتر بارش در ایستگاه شهرستان کوهرنگ ثبت شد.
وی افزود: در این مدت 150.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 میلیمتر بارش در ایستگاه دوآب صمصامی شهرستان کوهرنگ به ثبت رسید.
پارسا تصریح کرد: ثبت میزان بارش های چهارمحال و بختیاری تا ساعت 7 صبح روز سه شنبه 50.9 میلیمتر در شهرکرد، 75.6 میلیمتر در بروجن، 156 میلیمتر در لردگان و 61.4 میلیمتر در اردل بوده است.
وی یادآور شد: در این مدت بارش 74.8 میلیمتری در فارسان، 62.1 میلیمتری در سامان، 79.1 میلیمتری در ایلبگی از توابع شهرستان سامان، 47.2 میلیمتری در فرخشهر از توابع شهرستان شهرکرد و 57.3 میلیمتری در بن ثبت شد.
پارسا اظهار داشت: تا ساعت 7 صبح روز سه شنبه بارش ایستگاه های شلمزار مرکز شهرستان کیار 96.9 میلیمتر، مرغملک از توابع شهرستان شهرکرد 60.7 میلیمتر، سورشجان از توابع شهرستان شهرکرد 68.2 میلیمتر و مالخلیفه از توابع لردگان 100.4 میلیمتر گزارش شده است.
به گزارش ایرنا، هواشناسی چهارمحال و بختیاری با هشدار نسبت به تداوم بارش هاس سیل آسا در استان از ادامه بارش شدید باران و وقوع سیل در روز سه شنبه خبر داد.
هواشناسی چهارمحال و بختیاری همچنین با هشدار نسبت به طغیان رودخانه ها و مسیل ها در چهارمحال و بختیاری به مردم توصیه کرد تا از اسکان در حاشیه رودخانه ها خودداری و گردشگران و مسافران در مناطق امن ساکن شوند.
اکنون 300 اکیپ ستاد مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری در نقاط مختلف استان مستقر شده اند.
بدنبال هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران، ذوب برف ها و سقوط بهمن تا پایان بارندگی ها و احتمال طغیان رودخانه ها و وقوع سیلاب، شورای هماهنگی مدیریت بحران با دستور استاندار چهارمحال و بختیاری به حالت آماده باش کامل درآمد.
براساس پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری هوای استان از روز دوشنبه در دامنه فعالیت یک سامانه پربارش قرار گرفت و انتظار می رود بارش های سیل آسا به صورت برف و باران به همراه وزش باد به نسبت شدید و رعد و برق در سطح سطح استان رخ دهد.
شدت بارش ها در نواحی غربی و جنوب مانند شهرستان های کوهرنگ، کیار، اردل و لردگان تا امروز سه شنبه پیش بینی می شود.
با توجه به بارش برف در مناطق کوهستانی چهارمحال و بختیاری و لغزندگی های ناشی از آن و با توجه به افزایش دما و ذوب برف، احتمال طغیان رودخانه ها و جاری شدن سیل در استان پیش بینی می شود.
7362/2097

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بارندگي كوهرنگ چهارمحال و بختياري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۸۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد

همزمان با آغاز هفته کار و کارگر، زنگ کار و تلاش با حضور نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، استاندار و جمعی از مسئولین استانی نواخته شد.

بیشتر بخوانید

نواخته شدن زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری+فیلم

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با اشاره به مهمترین برنامه‌های هفته کار و کارگر در استان گفت: نواختن زنگ کار و تلاش در یکی از واحد‌های تولیدی، برگزاری همایش تجلیل از کارگران نمونه استان و اجرای برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی مختلف در دستور کار قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • میانگین بارش‌ها در چهارمحال به ۴۷۲ میلیمتر رسید
  • مسیر فرعی مهرستان - ایرانشهر براثر بارندگی بسته شد
  • میزان بارندگی در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/ بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری
  • زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد
  • بارش بهاری و طراوت طبیعت
  • محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است
  • بیشترین میزان بارش ها با ۱۳ میلیمتر در فرخشهر
  • بازار‌های روز در منظریه راه‌اندازی می‌شود