Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@13:52:57 GMT

سیلاب در رودخانه های فصلی بخش مرکزی مهریز جاری شد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۸۸۷۳

سیلاب در رودخانه های فصلی بخش مرکزی مهریز جاری شد

مهدی دهقانی زاده روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: به رغم جاری شدن سیل در این رودخانه تاکنون هیچگونه خسارتی گزارش نشده است.
بخشدار مرکزی مهریز ادامه داد: اعضای ستاد حوادث غیرمترقبه منطقه در آماده باش کامل هستند و وظایف خود را در قبال مردم و مسافران نوروزی انجام می دهند .
دهقانی زاده از میهمانان نوروزی خواست برای پیشگیری از حوادث احتمالی در هنگام سفر به این بخش در مکان های مناسب برای طبیعت گردی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآور شد: دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی در روستاها با همکاری ستاد حوادث شهرستان با آمادگی و هماهنگی در خدمت مردم و مسافران هستند .
از جمعیت 55 هزار نفری مهریز 35 درصد در پنج دهستان ارنان، خورمیزات، تنگچنار، بهادران و میانکوه در 140 روستا زندگی می کنند.
مرکز این شهرستان در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
شهرستان های مهریز، تفت، یزد، اشکذر، میبد و اردکان در پهنه جغرافیایی دشت یزد - اردکان قرار دارد. 65 درصد جمعیت یک میلیون و 138 هزار نفری استان یزد و اغلب سه هزار و 600 واحد تولیدی و صنعتی استان در این حوزه جغرافیایی قرار دارد.
جاده اردکان - یزد و مهریز نقش موثری در برقراری تهران پایتخت ایران با شرق و غرب و شمال و جنوب کشور دارد.
روزانه حدود 400 هزار دستگاه خودرو از جاده های استان یزد تردد می کنند و با توجه به هشدارهای هواشناسی تمهیدات لازم برای پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی ناشی از بارندگی در استان یزد اتخاذ شده است.
7541/ 2047/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 جاده های استان شوراهای اسلامی مسافران مسافران نوروزی یزد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۸۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروش رودخانه فصلی در حاشیه جاده آران و بیدگل بر اثر بارش باران + فیلم

این روز‌ها با ورود سامانه بارشی جدید اقصی نقاط کشور حتی مناطق خشک و کویری با بارش شدید باران همراه شدند. بارش‌هایی که منجر به جاری شدن سیلاب، خروش دوباره رودخانه‌ها و آبشار‌های فصلی شد.

خروش دوباره رودخانه فصلی و سیلابی شدن آن در حاشیه جاده قدیم شهرستان آران و بیدگل بر اثر بارش شدید باران از لنز دوربین شهروند خبرنگار ما دور نماند و آن را به نمایش درآورد.

منبع: حسن حفیظیان  - اصفهان

بیشتر بخوانید:

آبگرفتگی در معابر اهر بر اثر بارش باران و تگرگ + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • فیلم| جاری شدن رودخانه فصلی رفسنجان در پی بارش باران
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل
  • ساماندهی رودخانه بابلک از بروز خسارت به یک روستا پیشگیری کرد
  • نقاط حادثه خیز رودخانه های مازندران شناسایی می شود
  • خروش رودخانه فصلی در روستای سانیج+فیلم
  • از بارش برف تا تگرگ در استان کرمان
  • خروش رودخانه فصلی در حاشیه جاده آران و بیدگل بر اثر بارش باران + فیلم
  • سیل به شهر تاریخی کاشان هم رسید
  • سیل به شهر تاریخی کاشان هم رسید | آبگرفتگی معابر و منازل مسکونی + ویدئو
  • مردم از مراجعه به مناطق سیل‌خیز کاشان خودداری کنند