Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان لردگان گفت : باران و سیلاب بیشتر خسارت را به مزارع کشاورزی، مزارع پرورش ماهی ، زیرساخت ها و منازل مردم وارد کرده است.
برهان حسین پور آقایی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود:
بارندگی دوشنبه شب و روز سه شنبه باعث آبگرفتگی بخشی از شهر لردگان و روستاهای این شهرستان شده است.
وی با بیان اینکه خوشبختانه این سیلاب خسارت جانی نداشت، افزود: تمام تلاش ستاد مدیریت بحران جلوگیری از خسارت و تلفات جانی بود که خوشبختانه این امر مهم محقق شده است و هیچ خسارت جانی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسین پور آقایی یادآور شد: هم اکنون جاده های اصلی لردگان به خوزستان باز است و تردد در آنها ادامه دارد.
فرماندار فارسان نیز گفت: هیچ گزینه ای برای رفع محاصره 3 واحد تولیدی در این شهرستان از سیل وجود ندارد.
مرداس طاهری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: بدنبال بارش های اخیر یک واحد مرغداری، یک واحد دامداری و یک واحد پرورش ماهی در مسیر روستاهای کران – گوشه در محاصره سیل قرار گرفته است.
وی افزود: هم اینک هیچ گزینه ای برای رفع محاصره سیل در این منطقه وجود ندارد اما نیروهای امدادی و اعضای ستاد هماهنگی مدیریت بحران شهرستان فارسان برای رفع این بحران در تلاش هستند.
به گزارش ایرنا، هواشناسی چهارمحال و بختیاری با هشدار نسبت به تداوم بارش هاس سیل آسا در استان از ادامه بارش شدید باران و وقوع سیل در روز سه شنبه خبر داد.
هواشناسی چهارمحال و بختیاری همچنین با هشدار نسبت به طغیان رودخانه ها و مسیل ها در چهارمحال و بختیاری به مردم توصیه کرد تا از اسکان در حاشیه رودخانه ها خودداری و گردشگران و مسافران در مناطق امن ساکن شوند.
اکنون 300 اکیپ ستاد مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری در نقاط مختلف استان مستقر شده اند.
با توجه به بارش برف در مناطق کوهستانی چهارمحال و بختیاری و لغزندگی های ناشی از آن و با توجه به افزایش دما و ذوب برف، احتمال طغیان رودخانه ها و جاری شدن سیل در استان پیش بینی می شود.
2097/7362
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 پرورش ماهی چهارمحال و بختیاری کشاورزی گردشگران و مسافران مدیریت بحران 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۸۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، بارش باران در استان باعث طراوت هوا و خوشحالی مردم شد. بیننده تصاویری از بارش باران بهاری باشید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • خسارت بارندگی به عشایر ۳۰ میلیارد ریال برآورد شد
  • خسارت ۳۰ میلیاردی بارندگی به عشایر در چهارمحال و بختیاری
  • خسارت به کانال‌های کشاورزی بخش میانکوه در بارش اخیر
  • امدادرسانی به خانواده گرفتار در گل و سیلاب در گردنه گوشنگلی‌
  • آماده‌باش برای مواجهه با سیلاب در استان های شمالی کشور
  • امدادرسانی به خانواده گرفتار در گل و سیلاب در گردنه گوشنگلی
  • راهیابی دو گروه سرود از چهارمحال و بختیار به جشنواره نغمه‌های روشن فردا
  • تدابیر لازم برای جلوگیری از خسارت به عشایر اندیشیده شود
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری