Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@13:50:10 GMT

ترکیب احتمالی ایران در بازی سرنوشت

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۸۹۶۲

ترکیب احتمالی ایران در بازی سرنوشت

زلاتکو کرانچار در شرایطی باید تیمش را برای مصاف با عراق آرایش دهد که پیروزی تنها راه او برای فرار از اما و اگرها برای صعود است.

به گزارش "ورزش سه"، ایران و عراق در پایان بازی های روز دوم، با کسب 6 امتیاز رتبه های اول و دوم گروه سوم مقدماتی المپیک را در اختیار گرفته اند ولی این تیم امیدهای عراق هستند که با تکیه بر تفاضل گل بهتر صدرنشین شده اند و شرایط به مراتب بهتری برای صعود دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تفاضل گل بهتر برای عراقی ها این فرصت را به مربی این تیم می دهد تا با احتیاط بیشتری شاگردانش را وارد زمین کند، چون یک تساوی هم می تواند صدرنشین ماندن آنها را تضمین کند؛ در سوی مقابل اما کرانچار تمام توان و ابزارش را به کار خواهد بست تا با پیروزی از زمین مسابقه خارج شود.

 

سرمربی کروات تیم ملی در دو دیدار ابتدایی برابر ترکمنستان و یمن از دو ترکیب تقریبا متفاوت استفاده کرد و در دیدار دوم برابر یمن 4 تغییر در ترکیب خود نسبت به دیدار برابر ترکمنستان ایجاد کرد.

فاصله کم میان سه بازی امیدها دلیل اصلی کرانچار برای تغییر در ترکیب تیمش بود ولی در مقابل عراق، او چاره ای جز به کار گرفتن تمام ابزارهایش ندارد، چون یک اشتباه کوچک می تواند منجر به حذف تیم شود؛ پس انتظار می رود طی نیمه اول محتاطانه ولی در نیمه دوم با تمام قوا تیمش را آرایش دهد.

 

در خط دروازه معراج اسماعیلی مانند دو بازی گذشته در دروازه خواهد ایستاد.انتخاب اول کرانچار در قلب خط دفاعی کاپیتان و رهبر تیمش امید نورافکن خواهد بود و به احتمال فراوان علیرضا آرتا زوج او می شود.

در پست دفاع راست ساکی نمایش خوبی پس از ورود به زمین مقابل یمن داشت؛ او پس از یک ماه مصدومیت به ترکیب بازگشته و شانس حضورش از محمد آقاجان پور برای بازی در این پست بیشتر است. در پست دفاع چپ اما به نظر می رسد بار دیگر محمد مسلمی پور مدافع چپ سپاهان پس از یک بازی استراحت بار دیگر به ترکیب اصلی امیدها بازگردد.

 

کرانچار در دو بازی گذشته از ترکیب 1-4-1-4 و 1-3-2-4 استفاده کرده است؛ کلید انتخاب دو بازیکن میانی میدان در ترکیب کرانچار تشخیص سیستم مورد نظر او است. اگر کرانچار بخواهد با سیستم تهاجمی تر بازی کند، یک هافبک تدافعی خواهد داشت که به احتمال فراوان سینا زامهران بازیکن پدیده است و جلوتر از او نامداری و مهدی خانی بازی می کنند؛ اما اگر کرانچار بخواهد با دو هافبک تدافعی بازی کند، شانس حضور خدابنده لو در کنار زامهران یا رزاق پور بیشتر است و جلوتر از این دومحمد مهدی خانی بازی خواهد کرد.

 

در نهایت امیرروستایی و مهدی قائدی به ترتیب وینگرهای چپ و راست تیم خواهند بود که باید یکی از مهاجمان اصلی مد نظر کرانچار که از میان محمدرضا آزادی، رضا شکاری و رضا جبیره انتخاب می شود را تغذیه کنند.


نکته جالب توجه تیم امید، حضور سه مهاجم آماده یعنی آزادی، جبیره و شکاری است که دردسر شیرینی برای کرانچار محسوب می شوند؛ شاید آمادگی این سه بازیکن سبب ایجاد تغییراتی غیرقابل پیش بینی در تیم شود.

 

با تمام این تفاسیر می توان 11 بازیکن احتمالی کرانچار مقابل عراق را اینگونه مشخص کرد:

معراج اسماعیلی- محمد مسلمی پور، امید نورافکن، علیرضا آرتا، حسین ساکی، سینا زامهران، محمد خدابنده لو، محمد مهدی خانی، مهدی قائدی، امیر روستایی و رضا شکاری.

 

 

دیدار ایران برابر عراق از ساعت 18:45 دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و تماشای آن برای عموم رایگان است.

عراق تیم امید عراق تیم امید ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عراق تیم امید عراق تیم امید ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۸۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز

به گزارش "ورزش‌سه"، ژوزه مورایس در شرایطی تیمش را به اهواز برده و طلایی‌پوشان آماده مصاف با استقلال آبی‌پوش ملاثانی شده‌اند که رضا اسدی، محمدجواد حسین‌نژاد، فرشاد احمدزاده و محمد دانشگر در دسترس کادر فنی قرار ندارند تا همچنان ماجرای مصدومیت‌های فصل جاری در اردوی سپاهان ادامه‌دار باشد. ضمن اینکه وضعیت پیام نیازمند هم روشن نیست.

با این وصف همچنان بازیکنی در اردوی تیم هستند که مورایس بتواند 11 بازیکن زهردار را برای پیروزی در دومین گام حذفی به میدان بفرستد.

با این وصف انتظار می‌رود نفرات زیر برای سپاهان در دیدار برابر استقلال ملاثانی به میدان بروند: 
پیام نیازمند – میلاد زکی‌پور، سیاوش یزدانی، هادی محمدی، رامین رضائیان، برایان دابو، محمد کریمی، امید نورافکن، رضا شکاری، کاوه رضایی و شهریار مغانلو.

همانطور که مشخص است دو ابهام ترکیب سپاهان مقابل استقلال استفاده یا عدم استفاده از پیام نیازمند است و از سوی دیگر در بخش تهاجمی نیز باید دید مورایس از کدام بازیکن به عنوان جانشین رضا اسدی و فرشاد احمدزاده استفاده خواهد کرد. در مابقی مناطق زمین شاهد حضور همان نفرات همیشگی هستیم و انتظار می‌رود حتی با وجود غیبت چند بازیکن کلیدی شاهد پیروزی تیم مورایس مقابل تیم دسته اولی استقلال ملاثانی باشیم.

دیدار دو تیم از ساعت 19:30 دقیقه در ورزشگاه فولاد آره‌نا آغاز می‌شود. سپاهان در مرحله قبلی در ورزشگاه نقش جهان با پیروزی 3 بر صفر از سد شمس آذر گذشت.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ساعت و ترکیب احتمالی تراکتور - ذوب‌آهن در جام حذفی (امروز جمعه ۷ اردیبهشت)
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • دربی حساس مرسی‌ ساید؛ ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با اورتون
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد