Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@21:23:43 GMT

دانشگاهیان علل وقوع سیل گرگانرود را بررسی می کنند

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۹۴۴۷

دانشگاهیان علل وقوع سیل گرگانرود را بررسی می کنند

به گزارش روز سه شنبه ایرنا در این پیوند رییس و معاونان دانشگاه ضمن سرکشی از مناطق سیلزده آق قلا به بررسی آخرین وضعیت رودخانه گرگانرود پرداختند.
علی نجفی رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان همچنین از آمادگی کمک دانشگاهیان در امداد رسانی به مردم و پاکسازی مناطق شهری و روستایی خبر داد و گفت: هیچ محدودیتی در اسکان موقت سیلزدگان در خوابگاه ها، استفاده از سلف سرویس و آشپزخانه دانشگاه وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گرگانرود یکی از مهمترین رودخانه‌های شمال شرق ایران است.
این رود از رشته‌کوه آلاداغ در بجنورد سرچشمه گرفته و پس از طی 200 کیلومتر و گذشتن از شهرستان های مختلف استان گلستان وارد دشت گرگان شده و از ناحیه خواجه نفس در نزدیکی گمیشان به دریای خزر می‌ریزد.
در سیل اخیر گلستان بیشتر روستاهای واقع در حاشیه این رودخانه متاثر از حجم بالای سیلاب دچار آبگرفتگی و سیلاب شدند.
7333/1648
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان گلستان دریای خزر سیل شهری و روستایی کشاورزی و منابع طبیعی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۹۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیل در روستای انگشتجان تسوج شهر شبستر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی؛ مطهری با اشاره به وقوع سیل در روستای انگشتجان تسوج گفت: علی رغم هشدار‌های هواشناسی تعدادی از گردشگران استان آذربایجان غربی جهت رفتن به ارتفاعات روستای انگشتجان خودرو‌های خود را در بستر رودخانه پارک کرده بودند و خودشان به سمت ارتفاعات رفته بودند.

وی افزود: جاری شدن سیل در مسیر رودخانه موجب خسارت به دو خودروی گردشگران شد که خوشبختانه خسارت جانی نداشت و نیرو‌های ستاد بحران شهرستان شبستر در محل حضور یافته و خودرو‌ها را بیرون کشیده شد.

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • به صرف لبخند ؛ اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • گلستان در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) غرق ماتم و عزا شد
  • گرگان در سوگ صادق آل محمد
  • وقوع سیل در روستای انگشتجان تسوج شهر شبستر
  • وقوع سیل در انگشتجان تسوج
  • دولت مسائل کشور را با کمک و حمایت از دانشگاهیان حل می‌کند
  • پیش بینی باران بهاری برای امروز
  • احتمال وقوع سیلاب در غرب و برخی نقاط مرکزی استان کرمان