Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@21:29:20 GMT

بدم نمی‌آید سرمربی پرسپولیس شوم!

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۹۵۱۷

بدم نمی‌آید سرمربی پرسپولیس شوم!

مهدی تارتار سرمربی تیم پارس جنوبی گفت: پرسپولیس تیمی بوده که از کودکی آن را دوست داشته‌ام و بدم نمی‌آید سرمربی این تیم شوم.

به گزارش مشرق، مهدی تارتار در خصوص سال ۱۳۹۷، اعتصاب بازیکنان پارس جنوبی، حضور روی نیمکت پرسپولیس، نتایج ایران در جام‌جهانی روسیه و جام ملت‌های آسیا و … صحبت‌هایی را انجام داد که در زیر مشاهده می‌کنید: *سال ۹۷ برای شما چطور گذشت؟ سال بسیار سختی برای همه ما بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
امیدوارم در سال ۹۸ مردم کمی از لحاظ اقتصادی و معیشتی شرایط بهتری را تجربه کنند.
* اگر شما را به میهمانی دعوت کنند، با این وضع گرانی می‌روید؟ خدا را شکر راضی هستیم و حداقل به کسی محتاج نیستم. البته از قشر مرفه جامعه هم نیستم و فقط این است که دستم را جلوی کسی دراز نمی‌کنم. بیشتر بخوانید: بررسی دیدارهای مدعیان در ۸ هفته پایانی / شانس کدام تیم برای قهرمانی بیشتر است؟ +جدول  
* از لحاظ فوتبالی هم پارس جنوبی جم خوب نبود و از لحاظ مالی شرایط خوبی نداشتید. به هر حال پارس جنوبی جم هم شرایط خوبی نداشت و از همه لحاظ دچار مشکل بودیم، اما به هر حال تمام تلاش‌مان را کردیم که جایگاه خوبی را در جدول داشته باشیم. * کدام بازیکن خیلی شما را اذیت کرد؟ هیچ‌کدام. بازیکنان ما همگی طلا هستند. در شرایط بدی که داشتیم، همگی یار و یاور ما بودند. نمی‌توانم از کسی گله کنم.
* وقتی کلمه اعتصاب را می‌شنوید چه حسی به شما دست می‌دهد؟ دیگر عادی شده. دیگر کلمه عجیبی نیست. اگر الان اعتصاب نباشد، یک مسئله غیرعادی است.
* ما امسال هم جام‌جهانی را داشتیم و هم جام ملت‌ها و در هر دو هم ناکام بودیم. موافق هستید؟ از همه لحاظ برای ما خوب نبود. خیلی دوست داشتیم در جام‌جهانی به مرحله بعد برویم و در جام ملت‌ها هم عنوان قهرمانی را کسب کنیم.
* چه آرزویی در سال ۹۸ دارید؟ فقط اینکه مشکلات مردم حل شود، زیرا واقعاً مردم در مشکلات هستند. البته شنیده‌ام سال خوک است و با خودش خیر و برکت می‌آورد.
* دوست ندارید روزی سرمربیگری پرسپولیس را برعهده بگیرید؟ به هر حال پرسپولیس تیمی بوده که از کودکی آن را دوست داشته‌ام و من بدم نمی‌آید این اتفاق بیفتد، ولی با شرایط مناسب دوست‌دارم این اتفاق رخ دهد. * امسال سر سفره در سین‌های‌تان سکه را می‌گذارید؟ اگر سکه‌ای گیرمان بیاید، حتماً این کار را می‌کنیم. منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: عید کجا برویم گام دوم انقلاب وعده های روحانی سیل گلستان پرسپولیس مهدی تارتار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۹۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی دایی سرمربی پرسپولیس می‌شود؟

 رضا درویش درباره واگذاری استقلال و پرسپولیس گفت: امروز یک کار نشدنی و غیر ممکن، ممکن شد. از سال ۶۴ و نزدیک به ۴۰ سال است سابقه همکاری با پرسپولیس را دارم و از آن روز تا الان شنیده بودم که واگذار می‌شود. خدا را شکر کار بسیار بسیار بزرگی انجام شد؛ این واگذاری نشان دهنده اراده همت مسئولان بود و زحمات طاقت فرسایی کشیده شد؛ هم وزارت ورزش و هم وزارت اقتصاد و دارایی.

وی ادامه داد: جا دارد از آقای قربان‌زاده (رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی) تشکر کنم که امروز نبود، ولی در گذشته زحمات بسیار زیادی کشید. آن زمان گفتم کار بسیار بزرگی است. تا الان دغدغه ما مجوز حرفه‌ای بود و خدا را شکر با این واگذاری این دغدغه برطرف می‌شود. یکی از ارکان کسب مجوز حرفه‌ای رفع مشکل مالی بود که یقیناً با آمدن کنسرسیوم بانکی این مشکل برطرف می‌شود و باشگاه باید در پی این باشد که چطور سطح تیم را ارتقا دهد و به قهرمانی آسیا فکر کند.

درویش در مورد اینکه با توجه به سابقه همکاری با بانک خریدار پرسپولیس ابقای او در مدیرعاملی محتمل به نظر می‌رسد، گفت: تازه چند دقیقه است واگذاری انجام شده و فرصت این حرف‌ها نبوده است. یقیناً همه این آقایان به دنبال این هستند که سطح تیم را ارتقا دهند و هواداران خوشحال شوند. برای اینکه هوادار خوشحال شود باید تیم نتایج خوبی بگیرد. مهم این است که جایگاه پرسپولیس بالا باشد، چه ما باشیم و چه نباشیم. ۴۵ سال است پرسپولیس بعد از انقلاب اداره شده و قهرمانی‌های زیادی هم به دست آورده است. مدیران زیادی هم زحمت کشیدند، امروز که ما هستیم و اگر یک روز هم قرار شد برویم حتما یک مدیر با تدبیر بهتر می‌آید که مشکلات را حل کند.

مدیرعامل پرسپولیس در واکنش به سوالی درباره شایعه حضور علی دایی در پرسپولیس و همچنین تمدید قرارداد اوسمار عنوان کرد: با اوسمار صحبتی درباره وضعیت تیم و دو بازی آینده داشتیم. قرار شد بعد از بازی با سپاهان برنامه‌اش را بدهد. او قبل از این هم نشان داده بود مربی بزرگ و با درکی است، ضمن اینکه بسیار با باشگاه و بازیکن همراه است. قطعاً اولین گزینه‌ای ما که به آن فکر می‌کنم اوسمار است.

وی افزود: پرسپولیس خانه دایی است. ما با او مشورت هم می‌کنیم. آخرین صحبتی که با دایی چند ماه پیش داشتم اصلاً بحثی برای حضور در فوتبال ندارد. متأسفانه بعضی‌ها به این مسائل دامن می‌زنند تا فضای پرسپولیس را ملتهب کنند. چهار، پنج تیم بالای جدول را نگاه کنید، کدام خبرنگار از مدیر آن تیم پرسیده که آیا با بازیکن تمدید کردید؟ در این سه هفته اخیر مدام از ما می‌پرسند. چرا از تیم‌های دیگر نمی‌پرسند؟ حتی در مورد مربی آن‌ها هم نمی‌پرسند. این‌ها دنبال حاشیه هستند.

دیگر خبرها

  • یاسین سلمانی: اوسمار مربی باهوشی است؛ پرسپولیس پس از سرمربی‌گری او متحول شد / فیلم
  • کلوپ: هر کجای دنیا باشم، لیورپول را تماشا خواهم کرد
  • هدیه به حسینی قبل از پرسپولیس
  • سرمربی فاینورد در یک‌قدمی نیمکت لیورپول
  • آرنه اسلوت: دوست دارم سرمربی جدید لیورپول شوم؛ منتظر توافق دو باشگاه هستم
  • مطهری: این یک استارت دوباره است
  • نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود
  • علی دایی سرمربی پرسپولیس می‌شود؟
  • برخورد صمیمانه شمسایی با خبرنگار ژاپنی
  • ببینید | اولین واکنش پرسپولیس به انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی