Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هرچند که انتظار می‌رفت نسل جدید ایرپاد و تبلت‌های اپل در رویداد ۲۵ مارس این شرکت معرفی شوند، اما این شرکت با معرفی محصولات خود قبل از برگزاری مراسم ۲۵ مارس همه را غافلگیر کرد، یکی از این محصولات جدید ایرپاد دو یا هدفون‌های بیسیم و هوشمند سامسونگ ایت که قابلیت‌های فراوانی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویژگی‌های جدید ایرپاد دو شامل اتصال وایرلس بلوتوث، مقاومت در برابر آب، بهبود کیفیت صدا، بهبود کیفیت ساخت، پوشش پلاستیکی برای قرارگیری راحت بر روی گوش و رنگ جدید مشکی است. همچنین اتصال همیشگی به دستیار صوتی اپل "سیری" نیز از دیگر ویژگی‌های ایرپاد دو محسوب می‌شود که کاربران با استفاده از دستورات صوتی مختلف می‌توانند از کاربرد‌های متنوع این محصول استفاده نمایند.

اما مهم‌ترین ویژگی ایرپاد دو را می‌توان پشتیبانی از شارژ سریع وایرلس نامید. ایرپاد دو با استفاده از فناوری بی‌سیم Qi از شارژ وایرلس پرسرعت پشتیبانی می‌کند، طبق اطلاعات این کاربر، شارژ وایرلس ایرپاد دو تنها در عرض ۱۵ دقیقه باتری را از صفر به صد درصد شارژ کامل می‌رساند. به این ترتیب شارژ وایرلس با این سرعت می‌تواند یکی برترین ویژگی‌های ایرپاد دو باشد که این محصول را بیش از پیش مطرح می‌سازد. ایرپاد یک با طراحی و کیفیت مناسب یکی از محبوب‌ترین لوازم جانبی تلفن‌های هوشمند اپل محسوب می‌شد، اما ایرپاد دو با شارژ سوپر سریع خود می‌تواند موفقیت‌های بیشتری را برای اپل به همراه بیاورد.

شارژ سریع ایرپاد دو موجب شده تا شارژر وایرلس همراه این ایرپاد نیز بزرگ‌تر و سنگین‌تر از گذشته باشد، همچنین با توجه به استفاده از فناوری Qi شارژ وایرلس تا فاصله ۴ سانتی‌متری کاربرد دارد. در چنین مواقعی بحث قیمت نیز به میان می‌آید، ایرپاد یک با نزدیک به ۲۰۰ یورو قیمت، به اندازه یک تلفن هوشمند میان‌رده هزینه برای خریدار داشت، به این ترتیب پیش‌بینی می‌شد که ایرپاد دو قیمتی بیش از ۲۰۰ یورو داشته باشد، اما ایرپاد دو قیمتی ارزان‌تر از نسل اول این محصول دارد، اپل این ایرپاد دو را در دو نسخه معرفی کرده که تفاوت آن‌ا در کیس بی‌سیم شارژ است، نسخه بدون کیس شارژ قیمت ۱۵۹ دلار و نسخه همراه با کیس شارژ ۱۹۹ دلار قیمت دارد. با این وجود اپل توانسته قیمت این مدل را بسیار رقابتی انتخاب کرده و روانه بازار کند.

بیشتر بخوانید: سود بسیار زیاد اپل از فروش گجت‌های پوشیدنی

انتهای پیام/

فناوری شارژ سریع ایرپاد جدید اپل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری اپل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۹۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد + فیلم

پیمان محقق گفت: طرح مدیریت پارک حاشیه‌ای با هدف توزیع عادلانه جای پارک، روان سازی ترافیک و کاهش تصادفات در هسته مرکزی شهر آغاز شد.

مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهرکرد افزود: این طرح در خیابان‌های کاشانی، شریعتی، مولوی، سعدی، ملت، خواجه‌نصیر، ولیعصر، فردوسی، ۱۲ محرم و بلوار حافظ در حال اجراست.

وی افزود: برای اجرای این طرح دو دستگاه موتورسیکلت تجهیز و بر حسب تعرفه‌های مصوب شورای اسلامی و شورای همتا، هزینه پارک حاشیه‌ای را محاسبه و از حساب کاربری استفاده کنندگان از این طرح کسر خواهد شد.

بیشتر بخوانید

نصب ۳۰۰ تابلو پارک حاشیه‌ای در معابر شهرکرد

محقق گفت: در این طرح در محل تابلو‌های نصب شده کد‌های QR وجود دارد که شهروندان با اسکن نمودن کد می‌توانند نسبت به ثبت نام اولیه در طرح اقدام و حساب کاربری مورد نیاز را تعریف و نسبت به شارژ آن اقدام کنند.

وی افزود: در صورتی که شهروندی از پارک حاشیه‌ای در این معابر استفاده و حساب کاربری آن شارژ نداشته باشد و یا در طرح ثبت نام نکرده باشد پس از ۷۲ ساعت در صورتی که اقدامی انجام نشود، جریمه توقف ممنوع برای خودرو صادر می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد + فیلم
  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • پاوربانک جدید شیائومی چه قابلیتی دارد؟
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟
  • شیرآلات اهرمی استاندارد باید چه ویژگی‌های داشته باشند؟
  • شاسی بلند Exlantix با قیمت ۲۷ هزار دلاری وارد بازار می شود
  • رونمایی از شاسی بلند جدید چری با آخرین تکنولوژی‌های جهان
  • هندزفری itel T11 Pro چه مشخصاتی دارد؟
  • صفر تا ۱۰۰ پابندهای الکترونیکی