Web Analytics Made Easy - Statcounter

یازدهمین کنگره ملی مهندسی عمران به همت بخش مهندسی راه، ساختمان و محیط زیست دانشکده مهندسی دانشگاه شیراز ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت ماه در این دانشکده برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، یازدهمین کنگره ملی مهندسی عمران به همت بخش مهندسی راه، ساختمان و محیط زیست دانشکده مهندسی دانشگاه شیراز ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ در دانشکده مهندسی دانشگاه شیراز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این کنگره، بزرگترین رویـداد علمی سالانـه مهندسی عمران در سطح کشور و در ادامه مجموعه کنگره هـای مـلّی و بین المللی است که تحت نظارت و راهبرد هیأت امناءِ متشکل از نمایندگان ۱۶ دانشگاه و پژوهشگاه تراز اوّل کشور به صورت سالیانه برگزار می‌شود.

برگزارکنندگان این کنگره سعی دارند تا امکان ارائه آخرین دستاورد‌های علمی و فناورانه متخصصین دانشگاهی و اصحاب صنعت ساخت و ساز (شامل مشاوران، پیمانکاران و دیگر عوامل ارائه کننده خدمات مهندسی) به شرکت کنندگان در کنگره از یک سو، و تعامل و تبادل اطلاعات بین مجموعه‌های دانشگاهی و دست اندرکاران این صنعت از سوی دیگر را، فراهم آید.

گفتنی است، ژئوتکنیک، محیط زیست، سـازه و زلـزلـه، مدیریت منابع آب، ژئودزی و ژئوماتیک، معــماری و شــهرســازی، سازه‌های هیدرولیکی و دریائی، پـدافـند غـیرعامل و مدیریت بحران، آمــوزش مهـندسی و اخــلاق مهـندسی، مصالح، فنــاوری ســاخت و مـدیـریت پروژه و برنامه ریزی حمل و نقل و مهندسی راه و ترابری از محور‌های اصلی این همایش است.

لازم به ذکر است، علاقمندان برای ثبت‌نام در این کنگره می‌توانند به سایت http://www.۱۱-ncce.ir/ مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۹۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سلسله نشست‌های علمی و تخصصی با موضوع «سواد بصری در مد و لباس» فردا پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت توسط کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور برگزار می‌شود.

در این‌نشست مریم مونسی استاد دانشگاه و عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا (س) حضور دارند و به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

نشست «سواد بصری در مد و لباس» فردا پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ برگزار و به صورت مجازی از طریق این پیوند پخش می‌شود.

کد خبر 6093817 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • تقدیر از ۱۰۰ استاد در نخستین دوره اعطای جایزه شیخ مفید
  • کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای برگزار شد
  • نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود
  • آغاز به کار کنگره همکاری‌های دولت ،دانشگاه و صنعت در قم
  • همکاری دانشکده آب اهواز در حل چالش‌های زیست محیطی خوزستان
  • علت تغییر زمان برگزاری کنگره ناباروری
  • ۳۵ تا ۴۰ درصد از افرادی که از روشهای IVF برای درمان ناباروی اقدام می کنند بچه دار می شوند 
  • کیفیت قابل‌قبول هوای تهران در یازدهمین روز اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود