Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@17:55:33 GMT

قطع جاده سراسري خرم اباد -پلدختر -انديمشک

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۰۰۷۷

قطع جاده سراسري خرم اباد -پلدختر -انديمشک

خبرگزاري آريا- نماينده پلدختر: با تشديد بارندگي‌ها خط ارتباطي جاده سراسري خرم آباد -پلدختر به انديمشک قطع شده است و از طريق جاده خرم زال رفت و آمد امکان پذير است.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از صدا و سيما، حميدرضا کاظمي با اشاره به شدت بارش‌ها در پلدختر گفت: جلسه ستاد بحران در استان امروز نيز تشکيل شد و همه امکانات شهرستان براي خدمات رساني بسيج شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: تشديد بارندگي‌ها از روز گذشته موجب جاري شدن سيل در شهرستان پلدختر و روستا‌هاي اين منطقه شده است ورودخانه کشکان و رودخانه‌هاي فصلي ظغيان کرده است.
کاظمي ادامه داد: برقهم اکنون برق شهرستان و روستا‌ها قطع شده و بدليل بالا بودن سطح آب بسيار عملا نميتوان کارخاصي انجام داد و اميدوارم تا بعدظهر شاهد کم شدن شدت بارندگي‌ها باشيم؛ و در تلاش براي وصل شدن برق منازل مسکوني هستيم.
نماينده مردم پلدختر تاکيدکرد: تمام امکانات بسيج شده تا تلفات جاني نداشته باشيم و ا زمردم درخواست داريم منازلشان که در حاشيه رودخانه‌ها قرارگرفته را ترک کنند و مراقبت‌هاي لازم را انجام دهند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: قطع جاده خرم اباد پلدختر انديمشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۰۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت درست بارندگی در یزد

عزیزالله سیفی، رئیس شورای اسلامی یزد  با اشاره به بارندگی شدید سه شنبه شب در این شهر گفت: مشکلات آبگرفتگی در شبانه روز گذشته کمتر اتفاق افتاد و اقداماتی که شورای شهر یزد برای دفع آب‌های سطحی انجام داد باعث شد بسیاری از مشکلات حل شود.

او افزود: بیشترین بارندگی در منطقه ۳ شهرداری یزد بود و حجم روان آب‌های زیادی را شاهد بودیم و البته سیل بند‌های این منطقه نیز نگرانی ایجاد کرده بود که امکان سر ریز وجود داشت و خوشبختانه طی بازدیدی که انجام شد برای افزایش تاج سیل بند‌ها اقدام شد و مشکلی وجود نداشت.

رییس شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: روان آب‌ها در منطقه ۳ و شهر حمیدیا مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرد که شهرداری‌ها با مشارکت یکدیگر سریعا ورود کرده و این مشکل رفع شد و انشاالله در بارندگی‌های بعدی این چند نقطه که مشکل دار است نیز رفع شود تا نگرانی مردم این مناطق نیز در بارندگی‌ها حل شود.

سیفی گفت: شهر یزد شیب مناسبی ندارد و در طراحی‌های اولیه نیز این مسئله لحاظ نشده است، در این شورا با اقدامات سال‌های اخبر، مسیر رودخانه مرکزی یزد احیا شد و با تکمیل این رودخانه بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

او اظهار داشت:برای لوله گذاری معابر و همچنین اصلاح گذر در جای جای شهر اقدام و بیش از ۸۰۰ چاه جذبی نیز حفر شد و امیدواریم با ادامه این مسیر و اقدامات پیشگیرانه‌ای که انجام خواهد شد، شاهد کمترین مشکل در این زمینه باشیم

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان
  • تسریع در تکمیل جاده پلدختر - خرم‌آباد مطالبه مردم است
  • ده‌ها کشته بر اثر سیل در تانزانیا و کنگو
  • سیلاب هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به آزادشهر و رامیان خسارت زد
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • ۵۰۰ هکتار از اراضی پلدختر به کشت باقلا اختصاص پیدا کرد
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • ۵۶ هزار هکتار از اراضی پلدختر زیر کشت محصولات کشاورزی رفت
  • مدیریت درست بارندگی در یزد
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر