Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: امروز نخستین محموله کمک های مردمی استان زنجان که توسط پایگاه های بسیج جمع آوری شده است به سیل زدگان استان مازندران ارسال می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سرهنگ ابوالفضل طهماسبی امروز در گفت ‌و گو با خبرنگار موج رسا; ،اظهار داشت: کمک های مردمی به مردم سیل زده استان مازندران از طریق پایگاه های بسیج و چادرهای پیش بینی شده در سطح شهر جمع آوری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نخستین محموله استان زنجان با یک هزار و 300 تخته پتو و 50 هزار قرص نان امروز به استان مازندران ارسال می شود، افزود: در حال حاضر جمع آوری کمک های مردمی ادامه دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه بر اساس طبق ابلاغ انجام شده زنجان، استان معین مازندران در مواقع بروز بحران است، اضافه کرد: بر همین اساس اقدامات لازم برای ارسال کمک صورت گرفته است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: کمک های خواسته شده از استان زنجان خوراکی و پوشاک و بیل و کلنگ بوده است که ارسال انجام می شود.

طهماسبی گفت: تا عادی شدن شرایط ارسال کمک ‌ها همچنان ادامه خواهد داشت و از مردم نیز انتظار داریم در بخش پوشاک، نسبت به اهدای پوشاک نو اقدام کنند که قابل استفاده و ارسال باشد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۰۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری

رئیس کل دادگستری استان مازندران از بررسی ۵۳ فقره پرونده در راستای تکریم ارباب رجوع و تسریع در رسیدگی به شکایات مردمی این استان مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، عباس پوریانی، امروز_چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به ملاقات مردمی در این هفته با حضور مسئولان قضائی اظهار کرد: در این ملاقات و دیدار مردمی ۵۳ مورد از پرونده متقاضیان در موضوعات اعسار، اثبات مالکیت و خلع ید مورد بررسی و پاسخ داده شد.

وی افزود: این پرونده‌ها در چارچوب قانون نسبت به رفع مسائل حقوقی و قضائی مردم بررسی‌های لازم انجام و دستور تعیین تکلیف به شعب مربوطه صادر شد.

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: برگزاری دیدارهای مردمی به دلیل اینکه موجب دسترسی سریع و راحت مردم به مسئولان قضائی، کاهش اطاله دادرسی و ایجاد شفافیت در رسیدگی به پرونده‌ها می‌شود همواره مدنظر مسئولان قوه قضائیه بوده است.

پوریانی با تاکید بر اینکه این دیدارها به مردم اطمینان می‌دهد که همواره گوش شنوایی برای شنیدن دردهایشان وجود دارد، خاطرنشان کرد: مسئولان برای رفع مشکلات آنها شخصاً وارد میدان شده است و این موضوع افزایش رضایت‌مندی مردم از قوه قضائیه را به همراه دارد.

کد خبر 749716

دیگر خبرها

  • گروه های مردمی اقامه نماز جماعت باید تقویت شوند
  • کیوی و مرکبات نخستین زنجیره ارزش مازندران است
  • آغاز نخستین بازرسی و نظارت خانه‌های محیط زیست کشور از گیلان
  • زنجان| صنایع‌دستی مردمی‌ترین مشارکت در جهش تولید است
  • بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران
  • توقیف محموله بزرگ تخم‌مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • فراخوان نخستین سالانه تبادل عکس ایران
  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری
  • ارسال اولین محموله کمک چین به افغانستان
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد پیامک/ نخستین متن پیامکی تبریک کریسمس بود