Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@22:15:57 GMT

سیلاب راه ارتباطی ۱۲ روستا را در خراسان شمالی مسدود کرد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۰۲۴۷

سیلاب راه ارتباطی ۱۲ روستا را در خراسان شمالی مسدود کرد

بارش باران و جاری شدن سیلاب از شب گذشته تا کنون راه ارتباطی ۱۲ روستا را در شهرستان های شیروان و جاجرم مسدود کرده است. ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ بارش باران و جاری شدن سیلاب از شب گذشته تا کنون راه ارتباطی 12 روستا را در شهرستان های شیروان و جاجرم مسدود کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هشدار وقوع سیلاب در 7 استان طی امروز و فردا/دما 6 درجه سرد می شودتسلیت لاریجانی در پی درگذشت تعدادی از هموطنان در حادثه سیل استان فارسروحانی جان باختن شماری از هم‌میهنان در اثر سیل را تسلیت گفت

امین‌رضا مرآتی فرماندار جاجرم با اشاره به حجم ورودی آب به سد بارزو در روزهای گذشته اظهار داشت: طی روزهای گذشته حجم ورودی آب به سد بارزو 5 متر مکعب بر ثانیه بوده اما چند ساعتی است که این رقم به هفت متر مکعب بر ثانیه افزایش پیدا کرده است و این نشان از افزایش شدت باران در شهرستان شیروان دارد.

وی با بیان اینکه به دلیل آب شدن برف‌ها سطح آب رودخانه بالا آمده است افزود: اکنون راه ارتباطی هشت روستا در نواحی شمالی واقع در منطقه قوشخانه قطع شده اما طغیانی صورت نگرفته و صرفاً این مهم به منزله بالا آمدن حجم آب بستر رودخانه ها است.

فرماندار شهرستان شیروان از شدت بارش‌ها در منطقه قوشخانه و بخشی از سرحد در نواحی لوجلی طی ساعات گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: افزایش میزان بارش ها در این منطقه صرفا در بستر رودخانه صورت گرفته و و طغیانی نداشتیم لذا تاکنون هیچ خسارتی به منطقه وارد نشده است.

هم‌چنین بنا براعلام ستاد بحران جاجرم٬ به اطلاع کلیه شهروندان محترم می‌رساند راه‌های ارتباطی روستاهای کلاته شور،قراجه رباط و کرف در بخش سنخواست به علت سیلابی بودن مسیر تا اطلاع ثانوی مسدود می‌باشد.

انتهای پیام/

R7719/P4001/S6,55/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۰۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی

آفتاب‌‌نیوز :

غلامرضا شفیق با اشاره به فعال شدن سامانه بارشی در این استان از بامداد امروز، اظهار کرد: این سامانه تمام استان را فراگرفته است.

وی توضیح داد: اکنون شدت بارندگی‌ها در شهرستان‌های بجنورد، شیروان، فاروج و اسفراین بیشتر از سایر نقاط استان است و شاهد آبگرفتگی در برخی نقاط شهرهای شیروان و بجنورد هستیم، اما با تلاش نیروهای شهرداری و ... کنترل شده است.

شفیق بیان کرد: بارش‌ها در سایر نقاط استان تاکنون مشکلی ایجاد نکرده است، اما باید مردم از اتراق در کنار رودخانه‌ها و قرار گرفتن در مسیر مسیل‌ها به‌طور جدی خودداری کنند. به علاوه، با توجه به اینکه جاده‌ها لغزنده‌اند رانندگان باید نکات ایمنی را رعایت کنند.

وی با اشاره به اینکه اداره کل هواشناسی برای این استان هشدار نارنجی هواشناسی صادر کرده است، گفت: نیروهای امدادی و خدمات‌رسان در آماده‌باش قرار دارند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • نیاز ۱۰۰ میلیارد تومانی اجرای طرح‌های آبرسانی شیروان
  • میزان بارش‌های روز گذشته در خراسان شمالی اعلام شد
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۱۶ اردیبهشت
  • نجاتگران هلال احمر جاجرم به متاثرین از سیل امدادرسانی کردند
  • بازگشت سیلاب به «بهانگر» در داورزن و تخریب پل ارتباطی روستا
  • بارش باران و جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی
  • جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی
  • خسارت ۳۰۰ تا ۴۰۰ روستای خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • انسداد بعضی محورهای مواصلاتی استان خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب