Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد با اشاره به‌شدت یافتن بارش‌ها در برخی نقاط استان گفت: به لحاظ اطمینان بیشتر و با هماهنگی صورت گرفته برخی مسیرها را تا اطلاع ثانوی مسدود اعلام کردیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی علیخانی در رابطه با وضعیت راه‌های استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا اظهار کرد: با بارش‌های خوبی که دیروز بعدازظهر در قسمت‌هایی از استان شروع‌شده است، همکاران ما در سطح محورهای مواصلاتی به‌صورت آماده‌باش حضور و بازدیدهای مستمری از نقاط سیل‌خیز و حادثه‌ساز را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نیروهای دستگاه‌های اجرایی مرتبط با این موضوع درصحنه هستند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر در برخی رودخانه‌های شهرستان تفت سیل جاری شده است ولی خوشبختانه تا الآن خسارتی وارد نشده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد ادامه داد: به لحاظ اطمینان بیشتر و رعایت مسائل ایمنی و با هماهنگی‌های صورت گرفته، با توجه به‌شدت یافتن بارش‌ها در شهرستان تفت از ساعت ۴ بامداد امروز تا اطلاع ثانوی مسیرهای رفت شیرکوه (ده بالا و طزرجان) و تفرجگاه درگاهان مسدود اعلام کردیم.

علیخانی تصریح کرد: محور روستایی نصرآباد نیز در حال بررسی است تا اگر امکان بروز مشکل احتمالی در آن بالا باشد را مسدود اعلام کنیم.

وی گفت: شهرستان‌های مهریز، خاتم و منطقه خرانق به‌طور گسترده درگیر بارندگی هستند اما با تمهیدات اندیشیده شده همه راه‌ها باز هستند.

 

اقدامات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد در نوروز

این مقام مسئول با بیان اینکه در ستاد سفرهای نوروزی بخشی از کارها و تمهیدات در حوزه راهداری بود، اذعان کرد: درزمینهٔ افزایش ایمنی افزایش گشت‌های مشترک راهداری و پلیس راهور، آشکارسازی نقاط حادثه‌خیز، ایجاد توقف گاه‌های موقت و ایستگاه‌های چای صلواتی باهدف یادآوری و هشدار به مسافران، استقرار نیروهای راهداری در نقاط پرحادثه و افزایش ایمنی محورها و بازدید مستمر در پایانه‌های مسافربری ازجمله برنامه‌های نوروزی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد خاطرنشان کرد: از همه هم‌وطنان می‌خواهیم درصورتی‌که تمایل سفر دارند، قبل از شروع سفر حتماً خودرو شخصی خود را چک کرده و از سالم بودن خودرو و تجهیزات زمستانی آن مطمئن شوند و در طول سفر به توصیه‌های راهداری و پلیس توجه داشته باشند تا سفر خوبی برای آن‌ها رقم بخورد.

انتهای پیام/3857

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۰۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحول ساختاری در فرایند حمل‌ و نقل کالا در استان یزد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان یزد، محمد رستگاری عنوان کرد: هوشمند سازی و مجازی‌سازی فرآیند حمل‌ونقل کالا یکی از سیاست‌های اصلی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد است که طی سال‌های اخیر این مهم در شهرستان‌های ابرکوه، مروست، بافق و معادن متمرکز بخش ندوشن اجرا، مراحل آزمون‌وخطا را پشت سر گذاشته و پس از تست‌های اولیه به تکامل مطلوب رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد افزود: با توجه به حواشی متعدد حاکم بر ساختار حمل‌ونقل محمولات کاشی و سرامیک، برنامه‌ریزی‌های مختلف برای اجرای این طرح در صنایع نامبرده نیز در دستور کار مجموعه راهداری قرار گرفت که پس از انجام هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های اجرایی مرتبط، تشکل‌های صنفی و واحدهای تولیدی، طرح ساختاری اعلام بار مجازی از تاریخ ۹ اردیبهشت‌ماه سال جاری در رابطه با حمل محمولات کاشی و سرامیک سراسر استان پیاده‌سازی شد.

رستگاری با بیان اینکه در اولین روز اجرا بیش از هزار و ۱۰۰ بارنامه برای محمولات کاشی و سرامیک استان مبتنی بر سامانه هوشمند صادر شد، بیان کرد: همزمان با آغاز اجرای این طرح، تمامی فعالان حوزه حمل‌ونقل و شرکت نرم‌افزاری سازنده و کنترل کننده این سامانه نیز آماده‌باش بودند تا در صورت وجود هرگونه نقص و ایجاد اختلال، به سرعت مشکل را برطرف نمایند که خوشبختانه هیچ‌گونه مشکلی گزارش نشد.

وی ضمن تشکر از شرکت واحدهای تولیدی، تشکل‌های صنفی حمل‌ونقل به‌ویژه انجمن و کانون رانندگان استان، شرکت‌های حمل‌ونقل، تصریح کرد: شفافیت، عدالت محوری و چابک سازی در فرآیند حمل‌ونقل از جمله مزایای طرح هوشمند سازی و مجازی‌سازی است که در حوزه حمل‌ونقل استان بروز کرده و منشأ برکات بسیاری خواهد شد.

رستگاری از پیاده‌سازی ساختار مجازی در فرایند حمل‌ونقل در صنایع کاشی و سرامیک به عنوان یک تحول بزرگ یاد کرد و گفت: مهم‌ترین دستاورد طرح نامبرده که پس از دو سال برنامه‌ریزی و کار کارشناسی قابلیت اجرا یافت، برقراری عدالت بین رانندگان و رضایت کامل آنان، سهولت و چابک سازی در امر حمل‌ونقل برای همه ارکان فعال در این حوزه است.

کد خبر 6093282

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده هراز
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ محورهای چالوس و هراز قفل شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • تحول ساختاری در فرایند حمل‌ و نقل کالا در استان یزد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت / بارش و ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • تداوم بارندگی در لرستان/ ریزش کوه در محور «پای آستان»
  • ریزش برداری در ۵۶ مقطع از محورهای ایلام انجام شد
  • ریزش برداری از محورهای ایلام درپی بارش‌های شدید
  • آخرین وضعیت تردد در جاده های شمال ؛ شلوغ یا خلوت، بارانی یا خشک؟
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت / بارش باران در محورهای مواصلاتی