Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: با توجه به بالا رفتن حجم ورودی آب کارون و نامناسب بودن شرایط جوی، فعالیت شناورهای تفریحی در آبراه اروند و کارون تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

به گزارش ایسنا – منطقه خوزستان، نورالله اسعدی اظهار کرد: به‌دنبال افزایش سرعت وزش باد و مواج شدن دریا و رودخانه‌ها حرکت شناورهای تفریحی و مسافری در آبراه اروند و کارون از روز گذشته متوقف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بنا بر پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر نامساعد شدن شرایط جوی و همچنین با توجه به افزایش آب رودخانه کارون و بالا آمدن ارتفاع آب رودخانه‌های کارون و اروند از روز گذشته هرگونه فعالیت شناورهای مختلف تفریحی در این دو آبراه را ممنوع اعلام کردیم.

اسعدی تصریح کرد: صاحبان شناورها به هیچ عنوان اجازه فعالیت ندارند و در صورت مشاهده با آن‌ها برخورد قانونی خواهد شد.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر خاطرنشان کرد: ممنوعیت فعالیت شناورها تا اطلاع ثانوی و بهبود شرایط ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط جوی منطقه، اداره کل بندر و دریانوردی تمام امکانات امداد و نجات خود را به حالت آماده باش قرار داده و در صورت نیاز آماده هرگونه امدادرسانی هستیم.

اسعدی با توجه به شرایط رودخانه‌های اروند و کارون از مردم و میهمانان نوروزی خواست به هیچ عنوان در نزدیکی رودخانه‌ها قرار نگیرند و به هشدارهای ایمنی توجه جدی بکنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اروندرود بندر خرمشهر رودخانه کارون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۰۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب ممنوعیت فعالیت شبکه الجزیره در کابینه رژیم صهیونیستی

به گزارش قدس آنلاین، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز اعلام کرد کابینه وی به اتفاق آرا، بستن دفتر شبکه الجزیره قطر در سرزمین های اشغالی را تصویب کرده است.

رادیو رژیم صهیونیستی همچنین با اعلام خبر فوق، اعلام کرد که نتانیاهو گفته است این رژیم نمی تواند خواسته حماس مبنی بر پایان دادن به جنگ، خروج نیروهای ارتش رژیم اسرائیل از غزه و رها کردن این جنبش به حال خود در نوار غزه را بپذیرد.

از سوی دیگر، شبکه الجزیره در واکنش به این اقدام رژیم صهیونیستی، اعلام کرد: کابینه نتانیاهو، در اقدامی سرشار از گمراهی و افترا، همزمان با روز جهانی آزادی رسانه ها، تعطیلی دفاتر شبکه در سراسر سرزمین های اشغالی را تصویب کرده است.

شبکه الجزیره با محکوم کردن این اقدام رژیم صهیونیستی، آن را مجرمانه و تجاوز به حقوق بشر در زمینه دستیابی به اطلاعات دانست و بر حق این شبکه در ارائه خدمات به بینندگان خود در سراسر جهان تأکید کرد و آن را مطابق با معاهدات بین المللی دانست.

شبکه الجزیره خاطرنشان کرد: اقدام رژیم اسرائیل در سرکوب کردن رسانه های آزاد با هدف سرپوش گذاشتن بر جنایت هایش در زمینه کشتار و بازداشت روزنامه نگاران، ما را از انجام مسوولیت هایمان بازنخواهد داشت.

این شبکه قطری تأکید کرد: از ابتدای جنگ در غزه، بیش از ۱۴۰ خبرنگار فلسطینی در راه انعکاس حقیقت به شهادت رسیده اند.

شبکه الجزیره همچنین ضمن محکوم کردن ادعاهای رژیم صهیونیستی درباره زیرپا گذاشتن اصول فعالیت رسانه ای، بر پایبندی این شبکه به ارزش های مذکور در اصول اخلاق کاری و حرفه ای تأکید کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تصویب ممنوعیت فعالیت شبکه «الجزیره» در کابینه رژیم صهیونیستی
  • حکم اسرائیل برای تعطیلی دفتر الجزیره
  • مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌های دز و کارون اجتناب کنند
  • سازمان آب وبرق : مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌ های دز و کارون اجتناب کنند
  • تصویب ممنوعیت فعالیت شبکه الجزیره در کابینه رژیم صهیونیستی
  • بازی تیم قعرنشین لیگ حماسی شد! (عکس)
  • مسیر جنوب به شمال هراز تا اطلاع ثانوی مسدود شد
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران
  • تخلیه بوستان‌های ساحلی دزفول در پی افزایش دبی «دز»/ هشدار خودداری از حضور در مناطق تفریحی
  • نجات ١٠ گردشگر در منطقه تفریحی غار زینگان