Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@13:21:19 GMT

میزان تصادفات فوتی در نوروز امسال ۳۵ درصد کاهش داشته است

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۰۶۷۸

میزان تصادفات فوتی در نوروز امسال ۳۵ درصد کاهش داشته است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی آزادی دوشنبه شب در دیدار با استاندار کردستان با اشاره به آمادگی کامل مجموعه انتظامی استان در راستای تأمین امنیت مسافران ورودی به کردستان اظهار داشت: با کار بکارگیری کلیه امکانات و نیروها، امنیت مسافران را به بهترین شکل ممکن فراهم می‌کنیم.

وی افزود: در همین راستا با تجهیز ۲۱۰ تیم عملیاتی و بکارگیری بیش از یک هزار نیروی پلیس راه و پلیس راهور علاوه بر انضباط ترافیکی در حوزه کاهش تصادفات نیز تلاش خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان کردستان، نیروی انتظامی را نیروی مردمی و بر پایه مشارکت‌های مردمی دانست و ادامه داد: یکی از افتخارات نیروی انتظامی، اعتماد مردم به این نیرو است که پلیس قدر این سرمایه اجتماعی را می‌داند و به آن افتخار می‌کند.

آزادی با تاکید بر اینکه پلیس مردمی با مردم و در کنار مردم است، یادآور شد: مردم محور فعالیت‌های نیروی انتظامی هستند و نقش بسیار مهمی در مأموریت‌های این نیرو بر عهده دارند.

وی همراهی و مشارکت مردم در رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را گوشه‌ای از مشارکت آنان در تأمین امنیت دانست و بیان کرد: در سایه این تعامل و همکاری از ابتدای طرح نوروزی تاکنون تعداد کشته شدگان ناشی از حوادث رانندگی در استان کردستان ۳۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

کد خبر 4575833

منبع: مهر

کلیدواژه: علی آزادی نیروی انتظامی سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۰۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم خراسان رضوی سال گذشته ۱۳۶ میلیون کیلووات برق بیشتری مصرف کردند

مهدی شفیعی زاده مدیر دفتر نظارت فروش و وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: میزان مصرف برق مشترکان در سال ۱۴۰۱ به میزان هشت میلیارد و ۹۷ میلیون و ۳۱۴ هزار و ۷۱۶ کیلووات ساعت بوده که در سال ۱۴۰۲ به هشت میلیارد و ۲۳۴ میلیون کیلووات ساعت رسید.

او افزود: این موارد شامل بخش‌های خانگی، عمومی، کشاورزی و صنعتی و سایر مصارف می‌شود که بخش کشاورزی با سه میلیارد و ۶۲۷ میلیون کیلووات ساعت معادل ۴۴ درصد از کل، بیشترین مصرف برق را به خود اختصاص داده است.

مدیر دفتر نظارت فروش و وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق خراسات رضوی ادامه داد: پارسال ۱۳ هزار و ۸۲۲ میلیارد و ۸۳۶ میلیون ریال ارزش انرژی مصرف شده توسط مشترکان برق خراسان رضوی بوده است.

شفیعی زاده شمار مشترکان شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ را یک میلیون و ۴۴۴ هزار و ۴۰۵ مشترک دانست و بیان کرد: از این تعداد ۸۳.۳۳ درصد مشترکان خانگی، ۲.۸۹ درصد مشترکان عمومی، ۱.۴۶ درصد مشترکان کشاورزی، ۵۹ صدم درصد مشترکان صنعتی و ۱۰.۹۳ درصد مشترکان سایر مصارف هستند.

او به افزایش مشترکان برق خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ اشاره و تصریح کرد: تعداد مشترکان در سال ۱۴۰۱ به میزان یک میلیون و ۴۱۲ هزار و ۵۲۴ مشترک بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • شناسایی مهم ترین عامل تصادفات درون‌شهری در کردستان
  • مردم خراسان رضوی سال گذشته ۱۳۶ میلیون کیلووات برق بیشتری مصرف کردند
  • کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در کردستان
  • کاهش حدود ۱۰ درصدی جانباختگان تصادفات در نوروز امسال
  • بیشترین علت تصادفات درون‌شهری کردستان اعلام شد
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات آذربایجان شرقی
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان تصادفات جاده‌ای
  • موتورسیکلت‌ها با ۳۵ درصد از عوامل تصادفات درون شهری هستند
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی