Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده یگانهای ویژه نیروی انتظامی جزئیات نجات معجزه‌آسای اعضای یک خانواده را که میان سیلاب شیراز گرفتار شده بودند، تشریح کرد. ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶ اجتماعی پلیس حوادث نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار حسن کرمی با اعلام خبر نجات جان اعضای یک خانواده از سیلاب در شیراز درباره جزئیات این حادثه، گفت: روز گذشته سرنشینان یک خودرو در سیلاب شیراز گرفتار شده و هر لحظه امکان غرق شدن خودرو و مرگ سرنشینان آن وجود داشت که یکی از نیروهای جان‌برکف یگان ویژه با مشاهده این حادثه و با شجاعت کامل و ازخودگذشتگی، خود را به داخل سیلاب انداخته و با تلاش فراوان کودک 6ساله را از داخل خودرو خارج کرده به دیگر نیروها رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده یگانهای ویژه نیروی انتظامی افزود: این نیروی یگان ویژه پس از نجات معجزه‌آسای کودک نیمه‌جان و غرق در گل‌ولای، به یاری پدر و مادر این کودک شتافت و جان آنها را نیز نجات داد.

وی تصریح کرد: پس از احیای جان کودک در بهداری ناجا، وی و خانواده‌اش برای انجام اقدامات و مراقبتهای پزشکی به بیمارستان منتقل شدند.

به‌گفته کرمی، 32 اکیپ از نیروهای یگان‌ویژه به‌محض اطلاع از وقوع سیلاب در شیراز و برای برقراری هرچه بیشتر نظم و امنیت به منطقه اعزام و مستقر شدند.

فرمانده یگانهای ویژه ناجا خاطرنشان کرد: تاکنون حدود 200 خودروی آسیب‌دیده از سیل، به منطقه تحت کنترل پلیس منتقل شده و با توجه به فعالیت تمام دستگاه‌ها و فروکش کردن سطح آب اوضاع در حال عادی شدن به‌پیش می‌رود.

هشدار جدی پلیس: امروز و فردا سفر نکنید/ احتمال انسداد جاده چالوس

انتهای پیام/*

R1370/P/S2,21,1392/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سیل پلیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیل پلیس سیل پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۰۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد بی‌جان ۲ کودک غرق شده در شهرستان نیمروز پیدا شد

غلامحسین امینی راد   اظهار کرد: با توجه به مفقودی ۲ کودک خردسال در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ در یکی از روستاهای شهرستان نیمروز با حضور تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان نیمروز و ادارات عشایر، نیروی انتظامی، سپاه، بسیج، آموزش و پرورش، اورژانس و مشارکت مردمی از همان ساعات اولیه اعلام مفقودی در صحنه حاضر و به عملیات جستجو و نجات پرداختند.

وی افزود: در این عملیات از تمام امکانات مانند قایق، کواد کوپتر، تور استفاده و پایش تمام منطقه انجام شد.
فرماندار نیمروز با اشاره به اینکه عصر روز گذشته با وجود تلاش‌های فراوان و حضور چند عدد پهباد در منطقه، متاسفانه شروع توفان شدید مانع پرواز پهبادها شد، بیان کرد: صبح امروز با کمک پهبادهای ارتش با توجه به آماده بودن شرایط آب و هوایی، مدیریت هلال احمر برای جستجوی سریع تر به مدیریت واحدی در کل شهرستان‌های حوزه سیستان به شهرستان زابل واگذار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نجات کودک بازیگوش در سازه آسانسور در شیراز
  • جسد بی‌جان ۲ کودک غرق شده در شهرستان نیمروز پیدا شد
  • کشف جسم بی‌جان دو کودک غرق شده در شهرستان نیمروز
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال/ شکایت یگان ویژه از حسینی
  • اطلاعیه فراجا؛ تکذیب شکایت سردار رادان از کاپیتان استقلال | شاکی اصلی مشخص شد
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال / یگان‌ویژه شکایت کرده است
  • نجات دو کودک زرندی گرفتار در جوی آب
  • نجات کودک بازیگوش از مرگ حتمی در بالابر
  • نجات جان دو کودک گرفتار درسیلاب ورودی دادگستری زرند
  • نجات معجزه آسای راننده نیسان از سانحه تصادف + فیلم