Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@15:02:28 GMT

آماده باش واحدهای عملیاتی آب و فاضلاب استان زنجان

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۰۷۸۴

آماده باش واحدهای عملیاتی آب و فاضلاب استان زنجان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: با توجه به پیش بینی فعالیت سامانه بارشی قوی در غرب کشور و استان زنجان واحدهای عملیاتی آب و فاضلاب استان در حالت آماده‌باش کامل هستند تا در صورت هرگونه حادثه ای برای حل مشکلات اقدام کنند.

به گزارش ایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی اظهار کرد: با توجه به بارش سنگین باران و احتمال وقوع سیل ، در حال حاضر همه واحدهای عملیاتی آب و فاضلاب شرکت در حالت آماده‌باش در راستای ارائه خدمات به شهروندان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شرکت آبفای استان زنجان به شهروندان اطمینان می‌دهد با تمام توان و ظرفیت آماده رسیدگی به معضلات احتمالی در حوزه آب و فاضلاب پس از بروز سیل و بارندگی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مشکل در این حوزه، مراتب را در اسرع وقت به سامانه ثبت گزارشات مردمی 122 اعلام کنند.

جزء قاسمی با بیان اینکه وضعیت تصفیه خانه های آب و فاضلاب استان و منابع تولید شبکه آب شهرها در حال حاضر مناسب است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد ، خاطرنشان ساخت: پست‌های امداد و حوادث در سطح شهرهای استان کاملا در حالت آماده‌باش به سر می‌برند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آب و فاضلاب استان زنجان سیل شرکت آب و فاضلاب آماده 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۰۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد

محمد رئیسی  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان  گفت: به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی مبنی بر وقوع باد و باران در برخی از شهر‌های سیستان و بلوچستان، نشست مدیریت بحران این شرکت تشکیل و تمامی تیم‌های عملیاتی و پیمانکاری شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان به حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.

وی ادامه داد: این خسارت‌ها در برخی مواقع باعث خاموشی‌های موقتی می‌شود، که با ثبت خاموشی در سامانه‌های شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان، کارکنان عملیاتی این شرکت در مناطق آسیب دیده حاضر می‌شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان با بیان اینکه صبوری و همکاری مشترکان برق در شرایط بحرانی بسیار مهم است، گفت: شهروندان گرامی در صورت بروز هر گونه خاموشی و یا خسارت به شبکه برق مراتب را از طریق سامانه ۱۲۱ مرکز اتفاقات و یا اپلیکشن برق من ثبت و پیگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • آب شرب ۹۰درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • آماده‌باش هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • تاسیسات آب و فاضلاب ایلام خسارت دید
  • آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر