Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز ۶ فروردین ماه طلای ۱۸ عیار با قیمت ۴۲۹ هزار و ۳۸۱ تومان مبادله می شود. همچنین دلار، یورو و پوند انگلیس نیز امروز به ترتیب به قیمت های ۱۳ هزار و ۲۵۰ تومان، ۱۵ هزار و ۱۰۰ تومان و ۱۷ هزار و ۶۵۰ تومان عرضه می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، امروز (سه شنبه 6 فروردین ماه) طلای 18 عیار با قیمت 429 هزار و 381 تومان و هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۳۲۲ دلار معامله می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که امروز سکه طرح جدید بهار آزادی با قیمت 4 میلیون و 675 هزار تومان، سکه طرح قدیم بهار آزادی با قیمت 4 میلیون و 500 هزار تومان، سکه نیم بهار آزادی با قیمت 2 میلیون و 550 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی با قیمت یک میلیون و 650 هزار تومان و سکه یک گرمی با قیمت 855 هزار تومان
مبادله می شود.

 

این در حالی است (دوشنبه 5 فروردین ماه) هر گرم طلای 18 عیار با قیمت 425 هزار و 918 تومان در بازار عرضه می شد. سکه طرح جدید بهار آزادی با قیمت 4 میلیون و 630 هزار تومان، سکه طرح قدیم بهار آزادی با قیمت 4 میلیون و 400 هزار تومان، نیم سکه بهار آزادی با قیمت 2 میلیون و 550 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی با قیمت یک میلیون و 650 هزار تومان و سکه یک گرمی با قیمت 880 هزار تومان عرضه می شد.

 

دلار امروز (6 فروردین ماه) به قیمت 13 هزار و 250 تومان در بازار آزاد مبادله می شود. همچنین یورو نیز در این بازار به قیمت 15 هزار و 100 تومان و پوند انگلیس نیز با قیمت 17 هزار و 650 تومان عرضه می شود.  این در حالی است که روز گذشته با قیمت 13 هزار و 220 تومان، یورو با قیمت 15 هزار و 200 تومان و پوند انگلیس نیز با قیمت 17 هزار و 165تومان عرضه می شد.

 

بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز 6 فروردین اعلام کرد که طی آن نرخ ۳۸ ارز از جمله پوند انگلیس و یورو افزایش، قیمت ۵ ارز کاهش یافت و نرخ ۴ ارز از جمله دلار آمریکا نیز ثابت بود. بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز «سه‌شنبه ۶ فروردین ماه ۹۸» بدون تغییر نسبت به روز قبل ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین امروز هر پوند انگلیس با ۶۰ ریال افزایش  ۵۵ هزار و ۴۲۵ ریال و هر یورو نیز  با رشد ۱۱۰ ریالی به قیمت ۴۷ هزار و ۵۲۵ ریال ارزش‌گذاری شد.

 

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۲ هزار و ۳۳۰ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۵۴۸ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۹۲۶ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۳۶۸ ریال، روپیه هند ۶۱۰ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۴۴۰ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۹ هزار و ۸۹۷ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۱۶۷ ریال، دلار هنگ‌ کنگ ۵ هزار و ۳۵۱ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۳ ریال و دلار کانادا ۳۱ هزار و ۳۶۶ ریال قیمت خورد.  

 

از سویی دیگر، نرخ دلار نیوزلند ۲۹ هزار و ۳۶ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۹۳۲ ریال، لیر ترکیه ۷ هزار و ۵۳۸ ریال، روبل روسیه ۶۵۷ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۱۸ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۹ هزار و ۹۰۵ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۳ ریال، دلار سنگاپور ۳۱ هزار و ۱۱۷ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۹۴۴ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۳۵۹ ریال، کیات میانمار ۲۸ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۷ هزار و ۹۴۴ ریال تعیین شد.

 

افزون بر این نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۶۳۳ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار و ۴۲۸ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۲۶۰ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۲ هزار و ۸۸۷ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۳۲۶ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۷ هزار و ۱۱۰ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۱ هزار و ۱۰۹ ریال، لاری گرجستان ۱۵ هزار و ۶۴۳ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۶۴ ریال، افغانی افغانستان ۵۵۷ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۹ هزار و ۹۱۴ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۵۷ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۰ هزار و ۱۱۳ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۴۵۰ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار و ۱ ریال ارزش‌گذاری شد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیل خسارت سیل بارندگی و سیلاب خسارت سیلاب سیلاب خبرگزاری شبستان گلستان شیراز خسارات سیل گلستان سیل شیراز قیمت ارز و سکه قیمت طلا قیمت ارز طلا ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۰۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید سکه، نیم سکه و ربع سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید

به گزارش همشهری آنلاین، امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت تا لحظه تنظیم این خبر بر اساس نرخ اعلامی اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۸۲ هزار، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۳۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۴۲ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان است.

قیمت طلا در کشور برچه اساسی تغییر می کند؟ | پیش بینی از قیمت طلا و سکه در روزهای آینده

قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۲۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و سکه یک‌ گرمی ۷ میلیون تومان تعیین شده است.

محصول نرخ (تومان)
سکه تمام طرح جدید ۴۲ میلیون و ۷۵۰ هزار
سکه تمام طرح قدیم ۳۹ میلیون و ۹۰۰ هزار
نیم سکه بهار آزادی ۲۵ میلیون و ۱۰۰ هزار
ربع سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون و ۲۵۰ هزار
سکه یک گرمی ۷میلیون
طلای ۱۸ عیار ۳میلیون و ۵۸۲ هزار

کد خبر 846629 برچسب‌ها خبر مهم قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران سکه - قیمت

دیگر خبرها

  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ سرپیچی سکه از طلا
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
  • قیمت دلار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار مبادله‌ای وارد کانال جدید شد
  • نرخ ارز امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • قیمت دلار، سکه و طلا سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت جدید سکه، نیم سکه و ربع سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • قیمت دلار امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نرخ ارز امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات