Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@02:05:21 GMT

75 کودک گمشده دردیلم به آغوش خانواده ها بازگشتند

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۰۹۳۸

75 کودک گمشده دردیلم به آغوش خانواده ها بازگشتند

گناوه- ایرنا- فرمانده انتظامی دیلم استان بوشهر گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز امسال تاکنون 75 کودک گمشده مسافر توسط ماموران این فرماندهی پیدا و به خانواده هایشان تحویل شدند.

سرهنگ رضا اسماعیلی روز سه شنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: خانواده های این کودکان اذعان کردند که به فرزندان خود آموخته اند ، نیروی انتظامی را امین و مطمئن بدانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: نیروی انتظامی این شهرستان همگام و همراه با مسئولان ستاد خدمات سفر این شهرستان شبانه روز همه توان و تلاش خود را برای خدمت رسانی و تامین امنیت و آرامش هموطنان بکار می برند.
اسماعیلی اظهارداشت: از هموطنان و اهالی این شهرستان درخواست می شود در زمان سفر از زینت کردن اطفال به طلاجات و وسایل قیمتی اجتناب و شماره های تلفن همراه خود را در یادداشتی به فرزندان خود تحویل تا در زمان گمشدن با مشکلی مواجه نشوند.
وی گفت: باتوجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر بارش های سیل آسا ، این فرماندهی آمادگی لازم برای امدادرسانی به مسافران و گردشگران نوروزی را دارد و در این ارتباط به مجموعه نیروها ابلاغ شده است.
فرمانده انتظامی دیلم گفت: رانندگان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و فاصله طولی مناسب با خودور جلو سلامت سفر خود و سرنشینان را تضمین کنند.
وی افزود: از هموطنان انتظار می رود در شرایط جوی نامساعد از سفرهای غیرضروری بجد پرهیز کنند.
شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر از نقاط گردشگرپذیر کشور است.
6043/6164/7215

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي نيروي انتظامي گمشده كودك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۰۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته فنی شورای ترافیک دیلم بر نقاط حادثه خیز نظارت کند

به گزارش خبرنگار مهر، محمود پور داوودی صبح سه شنبه در نشست شورای ترافیک شهرستان دیلم اظهار داشت: بازدید های میدانی کمیته فنی شورای ترافیک شهرستان دیلم از نقاط حادثه خیز باید به صورت مستمر انجام و در خصوص اتخاذ تصمیم و اعلام به دبیرخانه شورای ترافیک شهرستان و استان اقدام شود.

معاون عمرانی فرماندار دیلم با اشاره به اینکه راهداری بایدنسبت به بهسازی و اصلاح خاکریزی دهانه پل ها در سطح محورهای برون شهری شهرستان در اسرع وقت اقدام کند، افزود: توسعه‌، بهسازی و آشکارسازی محورهای برون شهری با نصب سرعتکاه و نصب چراغ های چشم گربه ای در اولویت قرار گیرد.

دبیر شورای ترافیک شهرستان دیلم بیان کرد: شهرداری های دیلم و امام حسن نسبت به نصب بنر اطلاع رسانی و تبلیغاتی در سطح شهر و همچنین در فضای مجازی با موضوع ایمنی موتورسواران در نهادینه شدن و فرهنگ‌سازی این موضوع تسریع کنند و نسبت به رفع نقاط حادثه خیز که توسط پلیس راهور اعلام شده در اسرع وقت اقدام کنند.

کد خبر 6092708

دیگر خبرها

  • «یسنا» دختر گمشده در کلاله گلستان پیدا شد (عکس)
  • اولین واکنش دادستان پس از پیدا شدن یسنای ۴ ساله
  • کودکان گمشده غزه؛ در حسرت دیدار پدر و مادر
  • فیلم| بازگشت پیکر شهید دفاع مقدس پس از ۳۷ سال انتظار به آغوش خانواده
  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران
  • استاد مطهری شهید راه تدبیر و تفکر است
  • خط انتقال آبرسانی دیلم تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد
  • کودکان را از آغوش محروم نکنید/ رابطه بغل کردن با سلامت جسم و روان
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • کمیته فنی شورای ترافیک دیلم بر نقاط حادثه خیز نظارت کند