Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@20:47:30 GMT

مردم از سفر‌های غیرضرور خودداری کنند

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۰۹۸۲

مردم از سفر‌های غیرضرور خودداری کنند

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سرهنگ غلامرضا کریمی نژاد سرپرست پلیس راه آذربایجان شرقی گفت: براساس اعلام هواشناسی شرایط نامساعد جوی تا چند روز آینده در بیشتر نقاط کشور و استان ادامه خواهد داشت و هم اکنون در گردنه سامبران و محور سرچم کولاک و وزش شدید باد حاکم است.

وی از رانندگانی که قصد تردد در این محور‌ها را دارند خواست تا خودروی خود را به وسایل ایمنی از جمله زنجیر مجهز و قبل از سفر از وضعیت فنی خودرو اطمینان حاصل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی نژاد افزود: شهروندان می‌توانند قبل از سفر از طریق سامانه ۱۴۱ و یا شماره تلفن ثابت ۳۴۴۷۷۸۰۰ از وضعیت راه‌ها اطلاع حاصل کنند.

۱۱۰ تیم گشتی پلیس راه استان در راستای اجرای طرح امداد نوروزی و با هدف ارایه خدمات به مسافران در نقاط حادثه خیز و محور‌های مواصلاتی مستقر هستند.

 

انتهای پیام/ش

اعلام شرایط نامساعد جوی تا چند روز آینده در بیشتر نقاط کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۰۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودداری از تردد غیر ضروری در محور‌های خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به بارش باران‌های شدید در تمامی محور‌های استان، هموطنان عزیز از تردد‌های غیرضرور در محور‌های مواصلاتی پرهیز کنند. 

در این اطلاعیه با اشاره به کاهش دید راننده به دلیل بارش شدید باران، آمده است:همچنین طی ساعات آینده با تشدید فعالیت سامانه بارشی وارد شده به خوزستان و با توجه به بارش‌های سیل آسا، هم استانی‌های عزیز از تردد در محور‌های روستایی و ارتفاعات خودداری نمایند. 

همچنین طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌ها محور‌های شمال، شرق و مرکز استان شاهد بارش‌های شدیدتر بوده اند که شایسته است هم استانی‌های عزیز درصورت نیاز به تردد در این محور‌ها رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب را مدنظر قرار داده و پیش از تردد برای کسب اطلاع از آخرین وضعیت جاده‌ها با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

طبق اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان، به دلیل احتمال برخورد صاعقه در محور‌های روستایی کوهستانی، از تردد‌های غیرضرور اجتناب شود.

دیگر خبرها

  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور
  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده
  • تولید بیماری‌های احتمالی برای نسل آینده؛ حاصل بی‌توجهی به مامایی
  • نقاط قوت و ضعف مجلس یازدهم/ «نظارت» در مجلس آینده تقویت شود
  • وضعیت جاده‌ها/ جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال یک طرفه شد
  • پرواز‌های فرودگاه اهواز برقرار است / مسافران از وضعیت پروازی خود مطلع شوند
  • وضعیت جاده‌ها/ کندوان یک‌طرفه شد
  • خودداری از تردد غیر ضروری در محور‌های خوزستان
  • بارندگی در برخی محورهای کشور