Web Analytics Made Easy - Statcounter

بابلی از استقرار بیمارستان صحرایی نیروی زمینی در منطقه سیل زده آق قلا خبر داد و گفت، تیم‌های پزشکی سیار با راهنمایی بلدهای محلی به روستاهای اطراف خدمات پزشکی ارایه می دهند.

«شهنام بابلی» در گفتگو با خبرنگار سیاسی دفاعی خبرگزاری شبستان در مورد خدمات پزشکی نیروی زمینی ارتش در مناطق سیل زده گفت: اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش یک بیمارستان صحرایی در محوطه آموزش و پرورش آق قلا احداث کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش اظهار کرد: این بیمارستان صحرایی شامل اتاق عمل، آزمایشگاه، دندانپزشکی، اتاق های بستری و تیم های واکنش سریع و بررسی آب و موادغذایی و روانشناسی است.


بابلی تصریح کرد: خدمات بهداشتی و درمانی نیروی زمینی ارتش از دو روز گذشته ۴ فروردین ماه در مناطق سیل زده آغاز شده است.


وی گفت: از روز گذشته نیز تیم های سیار پزشکی که شامل تخصص های عفونی و اطفال هستند با راهنمایی بلدهای محلی با استفاده از قایق به ویزیت هموطنان در روستاهای اطراف آق قلا کردند که تاکنون ۴۰ ویزیت سیار انجام شده است./


 

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیل خسارت سیل بارندگی و سیلاب خسارت سیلاب سیلاب گلستان خبرگزاری شبستان خسارات سیل گلستان سیل گلستان اعتکاف آق قلا سیل ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۱۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت : ما آمادگی کامل برای پشتیبانی نخبگان و بخش‌های علمی کشور برای حضور در قطب جنوب را داریم، بر این اساس دولت در حال آماده سازی برای حضور دائمی در قطب جنوب است.

امیردریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به پیشرفت شگرف نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در ۴۵ سال بعد از انقلاب اسلامی که کشور در همه ابعاد در شرایط تحریمی و توطئه دشمنان قرار داشته است، انقلاب اسلامی در نقطه شروع خود حتی سیم‌خواردار هم نداشت.

وی افزود : اما انقلاب از داشته‌های خود که مردم و جوانان نخبه بود بهره برد و امروز نه تنها در منطقه خاورمیانه، بلکه در جهان حرف اول را می‌زند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: هدف اصلی ایجاد پایگاه در قطب جنوب مطالعات علمی است، یعنی جامعه علمی و نخبگانی کشور در آن حضور پیدا خواهند کرد، در همه کشور‌های دنیا که پایگاه در قطب جنوب دارند ارتش‌ها صرفاً پشتیبان کننده است.

امیردریادار ایرانی تاکید کرد: ما آمادگی کامل برای پشتیبانی نخبگان و بخش‌های علمی کشور برای حضور در قطب جنوب را داریم، بر این اساس دولت در حال آماده سازی برای حضور دائمی در قطب جنوب است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا
  • ظرفیت بالای مرکزی در زمینه پزشکی و تجهیزات درمانی