Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-08@17:44:20 GMT

پویش بزرگ مهر رضوی

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۱۴۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری و در جهت تأمین لوازم اساسی منازل سیل‌زدگان استان‌های گلستان و مازندران و اعزام کاروان کمک‌های مردمی در سالروز مبعث پیامبر مهربانی برگزار می‌گردد.

مردم نوع‌دوست گیلان می‌توانند اقلام اهدایی خود را به دفاتر و پایگاه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) و شعب جمعیت هلال‌احمر استان گیلان و یا پایگاه‌های مقاومت بسیج سراسر استان تحویل نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 شما می توانید کمک‌های نقدی خود را به شماره‌حساب جاری ملی 0109352176004 و شماره کارت 6037991899957687 کمیته امداد امام خمینی (ره) و یا به شماره‌حساب 4978648032 بانک ملت جمعیت هلال‌احمر استان گیلان و یا به شماره‌حساب 5151818086011 نزد بانک سپه و یا شماره کارت 5892101214485209 بانک سپه سپاه واریز نمائید.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: سیل گلستان گیلان مازندران هلال احمر سپاه قدس گیلان کمیته امداد گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۱۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار ویژه مکانیزاسیون کشاورزی به گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ صالح محمدی با اشاره به پرداخت ۹۰ میلیارد تومان تسهیلات مکانیزاسیون به ۷۸۰ نفر از کشاورزان گیلانی خبر داد و گفت: این تسهیلات برای خرید ابزارآلات کشاورزی شامل تیلر، نشاکار، کمباین، تراکتور، پمپ آب و دستگاه وجین هزینه شده است.
وی با اشاره به اعتبار ۱۴۶ میلیارد تومانی گیلان در بخش مکانیزاسیون در سال ۱۴۰۲ افزود: به دلیل مشکل در سامانه سمات بانک کشاورزی این میزان اعتبار کامل به استان تخصیص نیافت. 
 رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان تصریح کرد: اعتبار ویژه مکانیزاسیون امسال ۲۴۰ میلیارد تومان است که پس از هماهنگی با مدیریت شعب بانک کشاورزی، توزیع می‌شود.

دیگر خبرها

  • کمک فوری برای زنده ماندن پدر سرطانی و کمک به دختر یتیم
  • بورسیه با تضمین اشتغال دانشجویان دانشگاه آزاد توسط یک شرکت همه‌فن حریف
  • همایش بزرگ روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر آغاز شد
  • اختصاص بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار ویژه مکانیزاسیون کشاورزی به گیلان
  • اهداء ۲ دستگاه اکسیژن ساز به بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر سلماس
  • سارق کارت بانکی بیماران و کادر بیمارستان دستگیر شد
  • اجرای پویش ملی اهدای اسناد و منابع کهن
  • واژگونی مینی‌بوس در محور آستانه اشرفیه به کیاشهر با ۱۸ مصدوم
  • جزییات جدید از واژگونی مینی بوس در روستای امیرهنده
  • هشدار پلیس فتای سمنان درباره فروشنده های دوره گرد