Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@09:41:44 GMT

بیش از 21 هزار مسافر از اسکان اضطراری بهره مند شدند

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۱۴۵۶

بیش از 21 هزار مسافر از اسکان اضطراری بهره مند شدند

تهران - ایرنا- رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به 29 هزار و 471 نفر از هموطنان متاثر از حوادث جوی در 3 روز گذشته، خبر داد و گفت: در اجرای این سلسله عملیات امدادرسانی 21 هزار و 495 نفر از مسافران نوروزی فصل بهار از خدمات اسکان اضطراری و موقت هلال احمر بهره مند شدند.

مرتضی سلیمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا با اعلام آخرین گزارش حوادث جوی از 4 تا 6 فروردین (تا ساعت 5:٣٠)، گفت: امدادگران هلال احمر خدمات شبانه روزی خود را به هموطنان در ١٩١ شهر، روستا، مناطق عشایرنشین و محور های کوهستانی ٣٠ استان کشور ارائه کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از انتقال 5 نفر از متاثران این حوادث به مراکز درمانی و بیمارستانی خبر داد و افزود: متاسفانه 20 نفر از هموطنان (فارس١٨، کرمانشاه یک و لرستان یک) در حوادث جوی جان خود را از دست داده‌اند و امدادگران موفق به تخلیه آب از 323 منزل مسکونی و رهاسازی 153 دستگاه خودرو از برف شدند.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به خدمات شبانه روزی 337 تیم شامل یک هزار و 318 امدادگر و نجاتگر برای خدمت رسانی به هموطنان متاثر از حوادث جوی، گفت: بر این اساس 75 دستگاه موتور پمپ و لجن کش، 3 فروند قایق، 216 دستگاه چادر، 3 هزار و 267 تخته پتو، 717 تخته موکت، یک هزا و 557 کیلوگرم نایلون، 5٢٠ بسته غذایی، 6٧٠ بطری آب معدنی، 2 هزار و 321 قوطی انواع کنسرو، یک هزار و 805 قرص نان، ٣4کیلوگرم خرما، 44٠ کیلوگرم برنج، ٣٢٨ بسته بیسکویت برای امدادرسانی به کار گرفته و اقلام غذایی و امدادی در میان متاثران توزیع شده و امدادگران همچنان در حال ارائه خدمات امدادی به هموطنان خود هستند.
سلیمی از عموم مردم خواست تا در صورت قرار گرفتن در وضعیت های اضطراری و پیچیده انواع حوادث و سوانح با شماره 112 مرکز پاسخگویی به انواع حوادث سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در سراسر کشور تماس بگیرند.
اجتمام*7029*3229*

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي هلال احمر امداد اسكان اضطراري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۱۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| امدادرسانی هلال‌احمر نایین در روستای مغار اردستان

امروز منازل و معابر روستای مغار اردستان دچار آبگرفتگی شده بود که تیم‌های امدادی جمعیت هلال‌ااحمر نایین بدین منظور به اردستان اعزام شدند.

کد خبر 747694

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ نفر در مانور تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • آمادگی امداد هوایی هلال احمر کرمانشاه در سالروز عملیات بازی‌دراز
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • تخلیه روستای سیل‌زده نوده زیرکوه/۵۶ خانوار اسکان داده شدند
  • سد ۱۲ امام شهرستان زیرکوه شکست/ تخلیه شبانه روستای بمرود + فیلم
  • فیلم| امدادرسانی هلال‌احمر نایین در روستای مغار اردستان
  • امدادرسانی هلال احمر به ۷ خانوار و ۳۰ نفر از متاثرین سیل در اهر
  • امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان کاشان
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان