Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@03:20:16 GMT

اسکان اضطراری ۳۷۰۰ مسافر در شهرضا

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۱۴۹۲

اسکان اضطراری ۳۷۰۰ مسافر در شهرضا

شهرضا - معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرضا گفت: سه هزار و ۷۰۰ نفر از مسافران مسیر شیراز به اصفهان در شب گذشته در این شهرستان اسکان داده شدند.

محمدحسین داراب در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، اظهار کرد: بارش باران از ساعت ۱۳ عصر روز گذشته(دوشنبه) آغاز شد و تا حدود یک ساعت قبل حدود ۴۱ میلی‌متر باران در شهرستان بارید که به نسبت میزان قابل توجهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اقدامات و پیش‌بینی‌های لازم درخصوص احتمال افزایش میزان بارش‌ها در شهرستان درنظر گرفته شده بود و هشدارهای ایمنی و کارشناسی به اعضای ستاد مدیریت بحران داده شده بود.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرضا اضافه کرد: باتوجه به تقسیم کاری که از قبل انجام شده بود با افزایش میزان بارش‌ها، اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان فراخوانده شدند و با استفاده از همه امکانات نهادهای نظامی، شهرداری، اورژانس، هلال احمر، آتش‌نشانی و سایر ادارات خدمات‌رسان، برای مواجه با خطرات احتمالی برنامه‌ریزی شد.

داراب از اسکان اضطراری سه هزار و ۷۰۰ مسافر مسیر شیراز به اصفهان در شب گذشته در این شهرستان خبر داد و یادآور شد: شش سالن ورزشی شهرستان برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی و در راه‌ماندگان تجهیز شد، این در حالی است که از حداکثر ظرفیت ۵۰ مدرسه آماده شده برای اسکان مسافران و همه کلاس‌های درس نیز در این زمینه استفاده می‌شود.

وی تصریح کرد: بارندگی‌ها تاکنون در مناطق شهری و روستایی شهرستان هیچ خسارت جانی و مالی نداشته است، تنها در چند نقطه شهر تقاطع‌های غیر همسطح آبگرفتگی ایجاد شد که نیروهای امدادی در حال تخلیه آن هستند؛ در مناطقی که آبگرفتگی جزیی معابر ایجاد شد نیز با تلاش مأموران شهرداری عملیات تخلیه آب با سرعت در حال انجام است.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرضا گفت: دیوار دو ساختمان قدیمی نیز دچار مشکل شد که با حضور به موقع نیروهای شهرداری از بروز حادثه جلوگیری شد.

داراب تأکید کرد: شهرستان شهرضا در حوزه مدیریت بحران معین شهرستان‌های دیگر نیز هست و در همین زمینه امکانات و تجهیزاتی نیز برای شهرستان دهاقان ارسال شده است.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آبگرفتگی ستاد مدیریت بحران سیل سيل زده شهرضا شهید همت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۱۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اجلاس شهرستانی نماز در شهرضا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان شهرضا، هدف از برگزاری این اجلاس را هم افزایی نیرو‌های مردمی و سازماندهی شده مروج فرهنگ نماز و شناسایی چالش‌ها و آسیب‌های پیش رو در تبلیغ نماز و ارائه راهکار‌های متناسب با آن بیان کرد.
حجت الاسلام محمد هادی باقی افزود: شناخت بهتر و دقیق‌تر فعالیت‌های انجام شده در راستای ترویج فرهنگ نماز و ارزیابی و توانمند سازی مبلغان از دیگر اهداف این برنامه بود.

دیگر خبرها

  • نبود مسافر خانه در شهر زیبای اهر در استان آذربایجان شرقی
  • آمادگی امداد هوایی هلال احمر کرمانشاه در سالروز عملیات بازی‌دراز
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل زده
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • (ویدیو) ۲ بند خاکی شکسته شد؛ اسکان اضطراری روستاییان زیرکوه
  • تخلیه روستای سیل‌زده نوده زیرکوه/۵۶ خانوار اسکان داده شدند
  • سد ۱۲ امام شهرستان زیرکوه شکست/ تخلیه شبانه روستای بمرود + فیلم
  • اولین اجلاس شهرستانی نماز در شهرضا
  • افزایش ۴۶ درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • افزایش ۴۶درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه