Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@04:22:07 GMT

ظرفیت جابه جایی گردشگران دریایی بوشهر افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۱۸۳۱

ظرفیت جابه جایی گردشگران دریایی بوشهر افزایش یافت

بوشهر- ایرنا- مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در نوروز امسال ظرفیت جابه جایی گردشگران دریایی این استان 800 نفرافزایش یافته است.

به گزارش ایرنا، سیاوش ارجمند زاده روز سه شنبه در نشست بررسی روند اجرای طرح‌‌های گردشگری دریایی در بندر بوشهر افزود: روزانه 6هزار و 200 گردشگر دریایی با 29 کشتی و لنج تفریحی از سواحل این استان استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: از این شمار 2 هزار نفر با 9 فروند کشتی و 13 فروند لنج در شهرستان بوشهر و چهارهزار و 200 گردشگر دیگر هم با هفت فروند لنج تفریحی در دیگر بندرها جابه‌جا می‌شوند.
ارجمند زاده یادآور شد: صدور مجوز پس از بازرسی شناورها، الزام به همراهی 2 قایق در کنار لنج‌های گردشگری، همراه داشتن جلیقه نجات و حضور ناجی غریق، نیروهای دریایی متخصص در هنگام پهلوگیری و جدا سازی شناور، الزام به حضور شناور ناجی، گاردبندی اسکله‌ها، نصب حلقه‌های نجات و حضور مستمر گارد بندر از فعالیت‌های صورت گرفته برای حفظ ایمنی گردشگران دریایی استان بوشهر است.
وی گفت: در ارتباط با فعالیت شناورهای تفریحی در هنگام شرایط نامساعد جوی نیز تدابیر لازم برای ممانعت از فعالیت آنها پیش بینی شده است.
ارجمند زاده ادامه داد: فعالیت گردشگری دریایی از دیروز به علت شرایط نامساعد جوی و دریایی متوقف شده و پس از بهبود شرایط از سر گرفته می‌شود.
6043/7212

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي گردشگري دريايي افزايش جابه جايي بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۱۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به خدمه مصدوم شناور تانزانیایی در آب‌های بوشهر

ایسنا/بوشهر معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با حضور به موقع شناور ناجی عملیات امدادرسانی به خدمه شناور تانزانیایی در آب‌های بوشهر با موفقیت پایان یافت.

مصطفی حاجی رضایی روز چهارشنبه در توضیح این خبر اظهار کرد: پیرو اعلام اضطرار شناور یاد شده به مرکز هماهنگی جست و جو و نجات دریایی بوشهر مبنی بر مصدومیت خدمه شناور ویژه حمل کالاهای عمومی پس از هماهنگی لازم شناور ناجی ۲۳ به موقعیت اعزام شد.

وی بیان کرد: شناور اعزامی با رسیدن به موقعیت و تحویل گرفتن فرد مصدوم به پایگاهش بازگشت و خدمه مصدوم را به آمبولانس مستقر در اسکله تحویل داد.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: در دومین عملیات نیز پس از تماس تلفنی شناور سفیر لیان با سامانه ۱۵۵۰ مبنی بر بیماری یک نفر از خدمه، شناور ناجی ۹ به موقعیت اعلامی اعزام شد.

حاجی رضایی ادامه داد: شناور اعزامی پس از رسیدن به موقعیت و تحویل گرفتن فرد مصدوم از شناور ویژه حمل مواد شیمیایی به اسکله مروارید خارگ بازگشت و فرد مصدوم را به آمبولانس مستقر در اسکله تحویل داد.

وی درخواست کردن دریانوردان به محض مواجهه با شرایط اضطرار در اسرع وقت با سامانه تلفنی ۱۵۵۰ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد
  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر
  • تهدیدهای ترانزیت دریایی در ۱۴۰۳
  • امدادرسانی به خدمه مصدوم شناور تانزانیایی در آب‌های بوشهر
  • تجلیل از بازماندگان ناو جوشن در بوشهر+ عکس
  • مجتمع کُک طبس با حداکثر ظرفیت تولید به فعالیت خود ادامه دهد
  • افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان
  • ظرفیت تخلیه و بارگیری در بندر دیلم ۲ برابر شد
  • پهلوگیری بارج ۲ هزارتنی در بندر دیلم
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: امنیت نیروگاه‌ها و مراکز هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است/ با عبور از سال ۱۴۰۰ تا به امروز ظرفیت فعال در سایت‌های ۲ و ۳ سه نیروگاه اتمی بوشهر در مقایسه با پیش از آن ۱۲ برابر شده است