Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@02:57:54 GMT

فرماندار مرودشت: هنوز نیمی از ظرفیت سد درودزن خالی است

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۱۸۳۳

فرماندار مرودشت: هنوز نیمی از ظرفیت سد درودزن خالی است

شیراز- ایرنا- فرماندار شهرستان مرودشت، با اشاره به انتشار برخی شایعات مبنی بر احتمال شکسته شدن سد درودزن گفت: این سد یک میلیارد متر مکعب ظرفیت دارد که هنوز نیمی از ظرفیت آن خالی است.

رهام پیکری، سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پس از انتشار این شایعات بی پایه و اساس در شبکه های مجازی، موضوع از طریق پلیس فتا پیگیری و 2 نفر در این رابطه دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: هم اینک شرایط در شهرستان مرودشت کاملا عادی و تمام محورهای مواصلاتی این شهرستان نیز باز است و تردد در آنها جریان دارد.
وی، از مردم خواست که به شایعات توجه نکنند و هرگونه اخبار و اطلاعات را از منابع رسمی و موثق دنبال کنند.
مرودشت در 45 کیلومتری شمال شیراز است؛ سد درودزن که یکی از منابع تامین آب آشامیدنی شیراز است در حوزه شهرستان مرودشت قرار دارد.

** تمام مسافران نوروزی اسکان داده شدند
فرماندار مرودشت، در خصوص وضعیت مسافران نوروزی این شهرستان هم گفت: تمام مسافرانی که به این شهرستان وارد شده بودند تا سال 24 دیشب اسکان داده شدند.
پیکری افزود: هشت هزار مسافر در مراکز اقامتی آموزش و پرورش و 2 هزار نفر نیز در حسینه ها و مساجد اسکان یافتند.
وی ادامه داد: علاوه بر این، برخی از مردم شهرستان هم به شکل خودجوش اقدام به پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی در منازل خود می کردند.
6122 /1876

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سد درودزن سيل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۱۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) رودخانه دز طغیان کرد

در پی بارش‌های اخیر سیل آسا در استان خوزستان و شهرستان دزفول باعث افزایش دبی رودخانه دز شد.

علیرضا خردمند فرماندار ویژه شهرستان دزفول در گفتگو با خبرنگاران در دزفول با بیان اینکه با توجه به تکمیل شدن ظرفیت سد دز، دبی خروجی سد به ۶۰۰ متر مکعب در ثانیه رسید، اظهار داشت: افزوده شدن آورد ۲۰۰ مترمکعب در ثانیه آب در مسیر عبوری پایین دست سد دز، دبی عبوری از رودخانه دز در محدوده دزفول به ۸۰۰ متر مکعب بر ثانیه خواهد رسید.

فرماندار ویژه دزفول گفت: دستور تعطیلی بوستان‌های ساحلی این شهر صادر و عملیات تخلیه خودرو‌ها از این بوستان‌ها نیز آغاز شده است.

وی از شهروندان خواست از نزدیک شدن به بستر رودخانه دز و حضور در پارک‌های ساحلی تا عادی شدن شرایط به طور جدی خودداری کنند.

فرماندار ویژه دزفول گفت: شرایط سد دز و دبی خروجی این سد به طور مستمر از طریق سازمان آب و برق خوزستان رصد و متناسب با آن تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود.

۱۷۵ میلیمتر بارندگی طی روز‌های پنجشنبه و جمعه در شهرستان دزفول موجب آبگرفتگی شدید معابر و خسارت به زیرساخت‌های کشاورزی و عمرانی شهرستان دزفول شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • اسکان اضطراری ۲۰ خانوار در معرض خطر در روستای دماب
  • توزیع اقلام‌ اساسی بین خانوارهای حادثه دیده آتش‌سوزی روستای امام زاده ابراهیم
  • (ویدئو) رودخانه دز طغیان کرد
  • تداوم بارش‌های همدان تا فردا صبح/ مسافران نگران مسدود شدن جاده‌ها نباشند
  • مرمت سیل بند کرخه شهرستان اندیمشک
  • عملیات ترمیم سیل بند کرخه آغاز شد
  • پرنده کفچه نوک در سد درودزن شیراز (فیلم)
  • نیمی از ۱۴ هکتار باغ گوجه سبز سرخه سامانه آبیاری نوین دارد
  • رتبه نخست شهرستان پلدشت در نرخ رشد جمعیت