Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان تعزیرات حکومتی در پی وقوع سیل در چند استان کشور در پیامی به حادثه دیدگان تسلیت گفت و اعلام کرد: اقدامات لازم برای جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی در بازار و افزایش بی دلیل قیمت به فوریت انجام گیرد. آفتاب‌‌نیوز : متن پیام جمال انصاری به شرح ذیل است: "وَ لَنَبْلُوَنَّکُمْ‏ بِشَیْ‏ءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَ الْجُوعِ وَ نَقْصٍ مِنَ الْأَمْوالِ وَ الْأَنْفُسِ وَ الثَّمَراتِ وَ بَشِّرِ الصَّابِرین‏».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوره بقره
«و قطعاً شما را به چیزی از [قبیلِ‏] ترس و گرسنگی، و کاهشی در اموال و جانها و محصولات مبتلا می‌کنیم و به صبرکنندگان بشارت بده»
بسم الله الرحمن الرحیم
وقوع حادثه تلخ و تأسف آور جاری شدن سیلاب در برخی استان‌های کشورمان که موجب جان باختن و مصدومیت جمعی از هموطنان عزیز در استان فارس در ایام نوروز شد؛ موجب اندوه و تأثر همگانی گردید.
اینجانب با تسلیت این حادثه تأسف بار به خانواده‌های این عزیزان و هم دردی با ایشان، برای درگذشتگان از درگاه الهی آرزوی مغفرت و رحمت و برای بازماندگان صبر و اجر طلب می‌نمایم.
مدیران کل و همکاران تعزیرات حکومتی در استان های در معرض حادثه آمادگی دارند تا اقدامات لازم برای جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی در بازار و افزایش بی دلیل قیمت ارائه خدمات را برای تامین آرامش خاطر هموطنان سیل زده به فوریت انجام دهند."

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۱۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهورزان خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی در روستا‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر مهرداد شریفی در حاشیه حضور در شهرستان باوی و بررسی روند انجام مصاحبه جذب بهورزی در این شهرستان، گفت: بهورزان خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی در روستا‌ها هستند، بنابراین باید بهترین و مجرب‌ترین جوانان روستا برای آموزش و استخدام به عنوان بهورز انتخاب شوند.

وی در ادامه ضمن تاکید بر لزوم و اهمیت آموزش، ارتقاء و جذب نیروی انسانی مجرب و کارآمد در نظام سلامت، افزود: دقت و حساسیت در برگزاری آزمون کتبی و انجام مصاحبه جذب بهورزی با هدف ارائه بهینه خدمات سلامت و حفظ و حراست از حقوق داوطلبان و مردم از اهمیت بالایی برخوردار است.

مصاحبه جذب بهورز از پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون کتبی به صورت روزانه و براساس جدول زمانبندی در محل شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در حال انجام است و تاکنون بازرسی‌های بعمل آمده از نظر روند اجرای کمی و کیفی برنامه رضایت بخش بوده است.

دیگر خبرها

  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان 
  • شناسنامه مهمترین سند کشور است
  • ظرفیت‌های ملی برای ارائه خدمت به عشایر تنگستان استفاده شود
  • بهورزان خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی در روستا‌ها
  • انجام اقدامات لازم برای تأمین اراضی طرح نهضت ملی مسکن
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان ناشی از تصادفات درون شهری
  • انجام ۲۰ دقیقه بازی تتریس می تواند از ابتلا به اختلال اضطراب پس از حادثه جلوگیری کند
  • اقدامات لازم جهت حفظ اموال فرهنگی در بروجرد ضروری است
  • ترفندی برای جلوگیری از جوانه زدن سیر و پیاز