Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-26@12:33:29 GMT

٣٠استان متاثر از حوادث جوی

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۲۱۸۱

رئیس سازمان امداد و نجات خبر داد: تا کنون به ٢٩٤٧١نفر امداد رسانی انجام شده است.

مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به آخرین گزارش حوادث جوی از ٤ لغایت ٦  فروردین تا ساعت  ٠٥:٣٠ صبح امروز گفت: ٣٠ استان (در استان البرز عملیات انجام نشده است) متاثر از این حادثه بوده‌اند.

وی با اشاره به مناطق امدادرسانی شده گفت:١٩١ شهر، روستا، مناطق عشایرنشین و محورهای کوهستانی جزو مناطق امدادرسانی شده بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین امدادرسانی به ٢٩٤٧١ نفر صورت گرفته و اسکان اضطراری مسافرین به ٢١٤٩٥ نفر رسیده و علاوه بر آن ٥ نفر به مراکز درمانیمنتقل شده‌اند.

سلیمی با اشاره به آمار فوتی‌ها گفت:  آمار فوتی‌ها ٢٠نفر (فارس: ١٨–کرمانشاه:١ –لرستان: ١) بوده است. همچنین تخلیه آب از منازل مسکونی برای ٣٢٣واحد، رهاسازی خودرو از برف برای ١٥٣ دستگاه توسط ٣٣٧تیم (١٣١٨ نفر) صورت گرفته است.

رئیس سازمان امداد و نجات در خصوص دیگر امکانات به کار گرفته شده در این حادثه توضیح داد: ٧٥دستگاه موتور پمپ و لجن‌کش، ٣ فروند قایق به کارگیری شده‌اند. ناگفته نماند ٢١٦ دستگاه چادر، ٣٢٦٧ تخته پتو، ٧١٧ تخته موکت، ١٥٥٧ کیلوگرم نایلون، ٥٢٠ بسته غذایی، ٦٧٠ بطری آب معدنی و تعداد زیادی کنسروجات، نان، خرما، برنج و بیسکویت میان حادثه‌دیدگان توزیع شد. امدادرسانی نیز کماکان ادامه داد.

اقتصادآنلاین

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000DCD برچسب ها: امداد رسانی ، حوادث جوی ، بازارنیوز

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: امداد رسانی حوادث جوی بازارنیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۲۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محمودی گفت: ۱۱ استان اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد تحت تأثیر سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این مدت نیروهای این جمعیت طی ۸۱ مورد عملیات امداد و نجات به ۲ هزار و ۶۵۲ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۱۱۸ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۲۸۱ واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.

محمودی تصریح کرد: ۴۶۸ کیلوگرم نایلون، ۳۴۹ تخته پتو، ۱۹۷ تخته موکت، ۱۵۵ بسته غذایی و ۹ دستگاه چادر توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع گردید.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور بیان کرد: ۱۶۰ تیم عملیاتی متشکل ۶۱۵ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

کد خبر 6088869

دیگر خبرها

  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان ۷ استان در اثر آبگرفتگی و سیل
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم