Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@09:18:19 GMT

مردم به هشدارها توجه جدی داشته باشند

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۲۲۲۱

مردم به هشدارها توجه جدی داشته باشند

به گزارش  خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در دیدار با اعضای هیات دولت و مدیران دولتی با اشاره به تداوم بارش ها بخصوص در پایتخت، از مردم سراسر کشور خواست به هشدارها توجه جدی داشته باشند و گفت: همکاری مردم در کاهش خسارات و آثار زیانبار ناشی از سیل بسیار تأثیرگذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اشاره به نامگذاری سال جدید تحت عنوان «رونق تولید»، گفت: دستگاه ‌های اقتصادی و بخصوص وزارت صنعت، معدن و تجارت باید با جدیت به دنبال تحقق رونق تولید باشند و در این مسیر نباید فقط متکی به تامین منابع مالی باشند بلکه باید با استفاده از ایده‌های نو، راهکار‌هایی برای حل مشکلات واحد‌های تولیدی پیدا کنند.

جهانگیری پیش از ظهر امروز در دیدار نوروزی وزرا، معاونین و مشاورین رییس جمهور و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی ضمن تبریک سال نو و آرزوی توفیق و سلامتی برای ملت ایران ابراز امیدواری کرد، در سال پیش رو با همت و تلاش هرچه بیشتر بتوانیم بخشی از سختی ها که مردم در سال 97 بخصوص در بخش اشتغال و معیشت متحمل شدند را جبران کنیم.

معاون اول رئیس جمهور همچنین با اشاره به تداوم بارش ها بخصوص در پایتخت، از مردم سراسر کشور خواست به هشدارها توجه جدی داشته باشند و افزود: همکاری مردم در کاهش خسارات و آثار زیانبار ناشی از سیل بسیار تأثیرگذار است.

گفتنی است بارش شدید باران و وقوع سیل و آبگرفتگی در نخستین روزهای سال 1398 موجب بروز خسارات جانی و مالی در بخش های از شمال و جنوب غرب کشور شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۲۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های سیل‌آسا اردبیل را در بر می‌گیرد

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل گفت: بارش‌های سیل‌آسا از بعد از ظهر امروز تا آخر وقت شنبه مرکز و شمال استان اردبیل را در بر می‌گیرد. - اخبار استانها -

مهدی خدمتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر اردبیل در وضعیت هشدار هواشناسی سطح نارنجی به سر می‌برد که با تغییر جوی به سطح زرد هواشناسی از بعد از ظهر امروز، شاهد بارش‌های متناوب و سیل‌آسا در اردبیل و شمال استان خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه مدیریت بحران اردبیل در آمادگی کامل به سر می‌برد، تصریح کرد: با توجه به حادثه تلخ فوت هفت نفر از هموطنانمان در سیل سال گذشته، آمادگی‌های لازم برای مقابله با بحران‌های احتمالی اندیشیده شده و مدیریت بحران اردبیل با اعلام آماده‌باش در میدان کار قرار دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل گفت: به کوهنوردان توصیه کرده‌ایم در صورتی که صعود اجباری ندارند، برنامه‌های ورزشی و کوهنوردی خود را به روزهای آینده موکول کرده و مسافران نیز باید از هرگونه اتراق در مسیل‌ها و مناطق آبگیر خودداری کنند.

خدمتی افزود: مدیریت بحران اردبیل با برگزاری جلسات فوق‌العاده تمهیدات لازم را برای وقوع سیلاب اندیشیده و با توجه به اینکه احتمال سیلابی شدن شهرهای شمال استان وجود دارد، در تمامی شهرستان‌‎ها مدیریت بحران اعلام آماده‌باش کرده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل بیان کرد: از بعد از ظهر امروز شاهد طوفان باران، رگبار رعد و برق و تگرگ در مناطق مختلف استان خواهیم بود که شایسته است مردم به هشدارهای هواشناسی توجه کرده و آمادگی لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/131/.

دیگر خبرها

  • بارش‌های سیل‌آسا اردبیل را در بر می‌گیرد
  • خسارات بارش‌های شدید به عشایر دزپارت
  • بارندگی شدید خسارت جدی به کشاورزی خوزستان وارد کرده است
  • هشدارها نسبت به فاجعه پزشکی بی‌سابقه در غزه
  • تگرگ موجب شکستن شیشه خودرو‌ها و منازل دُرح سربیشه شد
  • (تصاویر) خسارت تگرگ به منازل و خودرو‌ها در شهر مرزی درح _سربیشه خراسان جنوبی
  • خسارات سیل به جاده هاوتردد سخت مردم چابهار
  • آبگرفتگی چادر‌های عشایر کوهرنگ در پی بارش های اخیر
  • آبگرفتگی چادر‌های عشایر کوهرنگ در پی بارش اخیر
  • (ویدیو) طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد؛ خسارت به کشاورزی