Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی با اشاره بارش هایی که از روز گذشته در استان آغاز شده است گفت: ۱۵ شهرستان خراسان رضوی تحت تاثیر بارش های اخیر قرار گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حجتعلی شایان فر اظهار کرد: با تداوم بارش از دیشب تاکنون 15 شهرستان استان به ویژه در مناطق غربی خراسان رضوی بارندگی داشته اند که بردسکن با 17 و سبزوار با 12 میلیمتر بیشترین میزان نزول رحمت الهی را تجربه کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: تنها دو محور روستایی رباط سنگ به کدکن و انداده به جغتای به دلیل بارش های اخیر مسدود شده اند که مسیرهای جایگزین برای تردد اهالی فراهم شده است.


شایان فر بیان کرد: 200 دستگاه مکنده در سطح شهر مشهد مستقر شده است که در صورت لزوم برای رفع آب گرفتگی های مورد استفاده قرار خواهند گرفت.


وی بیان کرد: رانندگان عزیزی که قصد تردد در محورهای استان را دارند به لغزندگی سطح جاده ها و میزان بارندگی ها توجه نمایند و در عبور از جاده های که آب از روی آنها در حال عبور است احتیاط نموده و صبر و تحمل پیشه کنند تا از هر گونه حادثه ای جلوگیری شود.


این مقام مسئول اظهار داشت: ستاد مدیریت بحران خراسان رضوی هم اینک در حال آماده باش است و در این چارچوب همه فرمانداران، شهرداران، مدیران و مسئولان بخشهای مختلف سطح استان و در راس آنها استاندار محترم در حال خدمت رسانی به مردم می باشند و همه مسئولان در آماده باش کامل هستند .


لازم به ذکر است بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بارش شدید باران طی روزهای ششم و هفتم فروردین ماه جاری این استان را فرا می گیرد. با توجه به رگباری بودن بارشها وقوع آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیلها و همچنین احتمال اختلال در سامانه حمل و نقل وجود دارد. بیشترین بارش برای شهرستانهای درگز، قوچان، جوین، جغتای، سبزوار، داورزن، چناران، تربت حیدریه، رشتخوار، بردسکن، گناباد، کاخک، نیشابور، بینالود، فیروزه، فریمان، کاشمر، خوشاب و مشهد پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۲۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکوه طبس رکورددار بیشترین بارندگی در خراسان جنوبی

لطفی کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه پیکوه از توابع طبس با ۲۱ میلی متر بیشترین بارش را ثبت کرده است. 

او افزود: بعد از آن ایستگاه ابراهیمی ۱۴ میلی متر، قدمگاه و کهنو ۱۲ میلی متر، چاهداشی ۱۰ میلی متر، النگ ۸ میلی متر، حسین آباد و بغداده ۷ میلی متر، جنوب شهر بیرجند ۶ میلی متر، چاه دراز و حیدرآباد ۵ میلی متر بارش را ثبت کردند.

لطفی بیان کرد: برای امروز و فردا با توجه به تضعیف سامانه بارشی گاهی افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد و بارش را به شکل پراکنده در استان می‌توانیم انتظار داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی
  • راه یافتگان جشنواره پرده‌خوانی و نقالی رضوی معرفی شدند
  • محور یزد - دربید همچنان مسدود است/تخریب ۳ کیلومتر در بارندگی ها
  • ۱۷ میلیون مترمکعب رواناب در خراسان جنوبی ذخیره شد
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • پیکوه طبس رکورددار بیشترین بارندگی در خراسان جنوبی
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی
  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • بازدید شبانه استاندار از مناطق تحت تاثیر سیلاب شرق استان کرمان
  • سیلاب در شرق استان کرمان، بدون تلفات