Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه استان مرکزی با بیان اینکه تردد در محور توره ـ بروجرد تنها با زنجیر چرخ میسر است از رانش زمین در محور آمره- چهرقان در استان خبر داد. ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ ایرج کهریزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های استان مرکزی اظهار داشت: بارش باران شدید در بیشتر جاده‌های استان مرکزی نیازمند رعایت ایمنی در حین رانندگی بوده و در برخی نقاط استان مرکزی بارش‌ها به صورت برف است که در این مورد نیز به همراه داشتن زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی الزامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بارش‌های شدید سبب آب‌گرفتگی سطحی در برخی از جاده‌ها شده اما مشکلی برای تردد خودروها وجود ندارد و تمام راه‌های برون شهری استان مرکزی باز است.

رئیس پلیس راه استان مرکزی تصریح کرد: ماموران پلیس راه در تمام مسیرها برای ارایه خدمات به مسافران نوروزی حضور دارند وشبانه روز اخیر هیچ حادثه رانندگی منجر به فوت در جاده های این استان رخ نداده است.

تردد در محورهای مواصلاتی استان مرکزی 15 درصد افزایش یافتتردد در تمام محورهای فارس روان است؛ بارش باران در 16 محور فارستردد در محور خلخال به اسالم میسر نیست

کهریزی ادامه داد: تمامی محورهای استان مرکزی باز است اما در محور چهرقان با آمره به سبب رانش زمین شاهد بسته شدن جاده در شهرستان کمیجان هستیم که تلاش برای ایجاد مسیر فرعی و برقراری ارتباط جاده‌ای در این منطقه ادامه دارد.

وی عنوان کرد: درحال حاضر بارش در محور توره به بروجرد شاهد بارش سنگین برف و کاهش دید هستیم که در این منطقه و محدوده تردد تنها با رعایت ایمنی کامل و استفاده از زنجیرچرخ میسر است.

رئیس پلیس راه استان مرکزی اضافه کرد: با توجه به شرایط جوی نامساعد ترافیک در جاده‌های استان نیمه سنگین است که باید رانندگان با رعایت قوانین، سرعت مطمئنه و تجهیزات کامل به سفر خود ادامه دهند.

انتهای پیام/ش

R41371/P/S6,73/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۲۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم بارش برف سنگین در عربستان سعودی در اوایل اردیبهشت

ویدیویی از بارش عجیب برف در طائف عربستان در نهمین روز از اردیبهشت سال 1403 را ببینید./هم میهن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۵۵ کشته و زخمی در سیل و رانش زمین در کنیا
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • فیلم بارش برف سنگین در عربستان سعودی در اوایل اردیبهشت
  • خبر خوش برای متقاضیان مسکن ملی + جزییات
  • ۷۰ هزار قطعه زمین در طرح جوانی جمعیت تامین شد
  • بازدید معاون وزیر راه و شهر سازی از نهضت ملی مسکن بروجرد
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • نظر رئیس پلیس راهور درباره تغییر طرح ترافیک تهران | این سه بزرگراه نیاز شدید به بهسازی آسفالت دارند
  • جوی آرام در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • خصوصیات شهید مطهری باید برای معلمین الگو باشد