Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ ابوالفظل زارعی از فعالین راهیان نور اراک و دانشجوی برتر علوم سیاسی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج گفت: پدران و مادران شهدا در سال‌های ابتدایی پس از جنگ تحمیلی با حرکتی که برای بازدید از مناطق انجام دادند در حقیقت یک ابتکار عمل و نوآوری در خور شهدا تولید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: انقلاب اسلامی در زمان دفاع مقدس که در سال‌های ابتدایی خود به سر می‌برد با پیروزی که در هشت سال جنگ به دست آورد باعث تقویت این انقلاب شد و پس از آن نیاز بود که از این مدیریت هشت ساله برای آینده انقلاب استفاده شود.
این زائر اظهار داشت: از الزاماتی که برای استفاده این الگو برای آینده کشور وجود داشت این بود که اولا فراموش نشود و دوما تحریف نشود که به تعبیر شهید مطهری (ره) بزرگترین معضل حوادث بزرگ تاریخی تحریف است.
زارعی در همین خصوص ادامه داد: والدین شهدا با حرکتشان و ابتکاری که به خرج دادد مانع تحریف و فراموشی این دفاع پر افتخار شدند و در حقیقت این همان وصیت نامه‌های شهدا است که همه آن‌ها تأکید بر عدم فراموشی دفاع مقدس داشتند.
وی تأکید کرد: دفاع مقدس نماد باشکوهی از عظمت ملت انقلابی ایران است و اگر می‌خواهیم این نماد اسلامی که ضامن پیروزی‌های آینده انقلاب است به فراموشی سپرده شود باید به اردو‌های راهیان نور توجه داشته باشیم.
فعال اردو‌های راهیان نور تصریح کرد: با توجه به شرایطی که دشمنان قسم خورده انقلاب برای کشور ایجاد کرده اند باید راه و یاد شهدا را گرامی بداریم و این راهیان نور یکی از راه‌های گرامیداشت شهدا است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: با مطالعه دقیق راه شهدا و زندگینامه‌های آن‌ها می‌توانیم به راه‌های موفقیت و ایستادگی‌های آن‌ها دست پیدا کنیم و امروز مدیران کشور برای اینکه بتوانند در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنند باید روزانه وصیت نامه‌های شهدا را با دقت مطالعه و بررسی کنند و آن‌ها را در رفتار خود عملیاتی کنند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۲۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابتکار جالب یکی از کارگران حاضر در دیدار با رهبر انقلاب

دریافت 2 MB کد خبر 6087565

دیگر خبرها

  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا
  • شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم
  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده
  • باید، حول محور وحدت از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم
  • اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب
  • ابتکار جالب یکی از کارگران حاضر در دیدار با رهبر انقلاب
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر
  • میر جلیلی:اردوی راهیان نور فرصتی برای آشنایی با شهداست