Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: امیدواریم در سال جدید سختی‌های مردم در سال ۹۷ جبران شود. ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور پیش از ظهر امروز(سه شنبه) در دیدار نوروزی وزرا، معاونین و مشاورین رئیس‌جمهور و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی ضمن تبریک سال نو و آرزوی توفیق و سلامتی برای ملت ایران ابراز امیدواری کرد، در سال پیش رو با همت و تلاش هرچه بیشتر بتوانیم بخشی از سختی‌ها که مردم در سال 97 بخصوص در بخش اشتغال و معیشت متحمل شدند را جبران کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانگیری: باید امشب با تمام وجود از تهران حفاظت کنیم؛ مدیران ‌موضوع را جدی بگیرندآماده‌باش روحانی به استانداران و فرمانداران سراسر کشور برای سیل احتمالی

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید تحت عنوان رونق تولید، گفت: دستگاه‌های اقتصادی و بخصوص وزارت صنعت، معدن و تجارت باید با جدیت به دنبال تحقق رونق تولید باشند و در این مسیر نباید فقط متکی به تامین منابع مالی باشند بلکه باید با استفاده از ایده‌های نو، راهکار‌هایی برای حل مشکلات واحد‌های تولیدی پیدا کنند.

** مردم به هشدارها درباره سیل توجه جدی داشته باشند

معاون اول رئیس جمهور همچنین با اشاره به تداوم بارش‌ها بخصوص در پایتخت، از مردم سراسر کشور خواست به هشدارها توجه جدی داشته باشند و افزود: همکاری مردم در کاهش خسارات و آثار زیانبار ناشی از سیل بسیار تأثیرگذار است.

انتهای پیام /

R1531/P/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط دولت دوازدهم اسحاق جهانگیری

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دولت دوازدهم اسحاق جهانگیری دولت دوازدهم اسحاق جهانگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۲۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان در باره گشت حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ، رئیس دستگاه قضا و وزیر کشور وارد شدیم

به گزارش صدای ایران از ایسنا، سردار احمدرضا رادان در اجتماع مشهد در حمایت از پلیس برای اجرای طرح نور گفت: موضوع عفاف و حجاب و برهنگی و عریانی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده ها، با هدف نفوذ و استحاله است.

وی افزود: ما به حکم قانون و به خواست مردم، مسئولین به ویژه رئیس جمهور، رئیس دستگاه قضا، وزیر کشور و با حمایت نمایندگان و رئیس مجلس وارد این صحنه شدیم؛ در کنار مضجع شریف حضرت علی بن موسی الرضا قسم یاد می‌کنیم و عهد و پیمان می‌بندیم با جانبازان و شهدا و کسانی که دل در گرو خدا بستند تا حمایت‌های مردم عزیز را داریم به لطف خدا و عنایات اهل بیت (ع) به هیچ عنوان از این جنگ شناختی و حوزه اجتماعی که رها شده بود و مورد هجمه دشمن قرار گرفته، لحظه‌ای آرام و قرار نداشته و برای رسیدن به عفت اسلامی درنگ نخواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • انحراف آب هیرمند توسط طالبان به شوره زارهای افغانستان | افغانستانی‌ها آب شیرین را تلخاب می کنند! | واکنش معاون رئیس‌جمهور به این اقدام عجیب طالبان
  • دفاع رئیس جمهور کلمبیا از قطع روابط با رژیم صهیونیستی
  • یادواره ۲۴ شهید روحانی شهرستان‌های انار و رفسنجان برگزار شد
  • اعلام پذیرش دانشجویان و اساتید تعلیقی و اخراجی آمریکا، حرکتی هوشمندانه و انقلابی است
  • حکم رئیس دانشگاه تهران برای جمیله علم الهدی، همسر ابراهیم رئیسی
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر
  • اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر معرفی شدند
  • معاون پارلمانی رئیسی: از مجلس آینده انتظار داریم همکاری خوبی با دولت داشته باشد؛ البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم
  • سردار رادان در باره گشت حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ، رئیس دستگاه قضا و وزیر کشور وارد شدیم
  • اعتراض دانشجویان دنیا از مقاوت ملت ایران برخواسته است