Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با تسلیت جان‌باختن تعدادی از هموطنان در حادثه سیل گفت: مردم در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان از طریق مراجع رسمی مانند هلال‌احمر و کمیته امداد امام خمینی‌(ره) اقدام کنند. ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمان با تسلیت جان‌باختن تعدادی از هموطنان در حادثه سیل اظهار داشت: این حادثه بسیار تلخ و دردناک بود و ضمن تسلیت به خانواده‌های جان‌باختگان و مردم سراسر کشور برای بازماندگان آنها از خداوند طلب صبر و تسکین آلام دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه قطعا مردم در منطق سیل‌زده شرایط سختی را سپری می‌کنند گفت: کمک مردم سایر نقاط کشور به نقاط سیل‌زده جای تقدیر و سپاسگزاری دارد و مصداق بازر ایثار و از خودگذشتگی است.

وی با بیان اینکه بهتر است این کمک‌ها هدفمند باشد تا نتیجه بهتری از خدمت‌رسانی و امدادرسانی به سیل‌زدگان گرفته شود افزود: سعی شود تمام کمک‌های نقدی و حمایتی از طریق مراجع قانونی و رسمی کشور مانند هلال‌احمر و کمیته امداد امام خمینی(ره) به سیل‌زدگان رسانده شود.

بازدید فرمانده سپاه از مناطق سیل‌زده استان گلستان+تصاویرمحموله کمک‌های سپاه استان مرکزی به ‌گلستان و مازندران ارسال شدفتاح: حدود 2 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد گلستان در سیل آسیب دیدند

علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه مردم باید هشدارهای مراکز هواشناسی و ستاد مدیریت بحران و نهادهای کشوری را جدی گرفته و به آنها توجه کنند خاطر‌نشان کرد: حفظ آرامش و کسب آگاهی از منابع مورد وثوق می‌تواند از تکرار حوادث و التهاب و اضطراب جامعه جلوگیری کند.

امام جمعه کرمان با آرزوی اینکه سال جدید سالی پر از برکت و آرامش برای مردم در نقاط مختلف کشور و استان کرمان باشد تاکید کرد: انتشار اخبار کذب در جامعه باعث ایجاد التهاب می‌شود و مردم به شایعات توجه نکنند.

انتهای پیام/ش

R7860/P/S6,67/CT15

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۲۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یاسوج در خطبه های نماز این هفته با بیان اینکه یکی از اقدامات موثر برای خدمت‌رسانی به مردم در حوزه شهری تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی است، گفت: برخی اتوبوس‌ها و سواری های شهری و بین شهری کهنه و فرسوده هستند که این نحوه خدمت‌رسانی شایسته مردم نیست و باید هر چه سریع‌تر بهبود یابد.
آیت الله حسینی افزود: بهبود کمی و کیفی اتوبوس و تاکسی از یک سو و اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی از سوی دیگر می‌تواند به کاهش استفاده از خودروهای شخصی و در نتیجه کاهش آلودگی هوا و کاهش ترافیک شهری کمک کند.
وی با انتقاد از وضعیت خودروهای شوتی در استان، اضافه کرد: مسئولان برای مقابله با خودروهای قاچاق بر (شوتی) تدابیر اساسی اتخاذ کنند.
امام جمعه یاسوج با اشاره به دوازدهم اردیبهشت و روز معلم، بیان کرد: دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت مظلومانه متفکر و دانشمند اسلام شهید مطهری است که به نام روز معلم نامگذاری شده و از معلمان می‌خواهیم شخصیت شهید مطهری را الگوی خود قرار داده و مطابق با این شخصیت به وظیفه تعلیم و تربیت بپردازند.
با اشاره به سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلم گفت: آثار و اندیشه‌های شهید مطهری چراغ راه اهل علم است
معلمان باید شخصیت شهید مطهری را الگوی خود قرار داده و مطابق با عملکرد و آموزش‌های اخلاقی این شخصیت برجسته، به وظیفه تعلیم و تربیت بپردازند.
وی با اشاره به در پیش بودن روز کار و کارگر گفت: ما می‌خواهیم که همیشه کارگران مورد احترام و اکرام باشند و به حقوق خود برسند چرا که همه ما بر سر سفره کارگران هستیم.

دیگر خبرها

  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد
  • گلوگاه‌های فساد را ببندید
  • گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری
  • رسانه های انساندوست صدای رسای مظلومیت مردم فلسطین
  • گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری یاسوج
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران در امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس