Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@20:17:21 GMT

همه زیرگذرها و کنار‌گذرهای شهر شیراز مسدود شدند

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۲۷۹۴

همه زیرگذرها و کنار‌گذرهای شهر شیراز مسدود شدند

فرماندار شیراز با اشاره به اینکه بارش شدید باران تا ساعت ۱۶ ادامه دارد، گفت:  همه زیرگذرها و کنار گذرهای شهر شیراز مسدود هستند. ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، محمدرضا امیری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر در حوزه مدیریت بحران اکیپ‌های مختلفی  تشکیل شده است اما مدیریت آسیب‌دیدگان هم شناسایی و هم انتقال به شهرستان‌ها و دیگر استان‌ها مهم‌تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه اکیپی در فرمانداری شیراز مستقر شده است، گفت: نماینده نیروی انتظامی، ذی حسابی استانداری و هلال احمر برای آسیب‌دیدگان چه کسانی که فوتی دارند و چه افرادی که مصدوم دارند یا احیانا خودروهای آنها آسیب دیده هزینه‌هایی تامین می‌کنند. 

فرماندار شیراز درباره وضعیت کنونی این شهر افزود: در شهرک گلستان و نواحی شمال و شمال غربی شیراز بارندگی بسیار بالاتر است و در 24 ساعت گذشته تا دقایقی پیش 116 میلیمتر بارندگی داشتیم، در مرکز شیرازنیز 59.2 بارندگی اعلام شده است. 

امیری با بیان اینکه  آبگرفتگی در اکثر مناطق شیراز به ویژه در نواحی جنوبی وجود دارد، بیان کرد: همه زیرگذرها و کنار گذرهای شهر شیراز مسدود هستند و خیابان‌های منتهی به دروازه قرآن و خود دروازه قرآن نیز مسدود است اما آمد و شد خارج از شیراز در رینگ کمربندی جوادیه به جنوب شهر و پلیس راه پل فسا باز است.  

وی با اشاره به اینکه در سطح شهر اکیپ‌های شهرداری و امداد و نجات در حال انجام عملیات خدمت‌رسانی هستند، عنوان کرد: در نقاطی که دچار آبگرفتگی هستند با پمپ‌های لجن کش مشغول تخلیه آب هستند و در حوزه اطراف شهر شیراز روستاهایی مثل سلطان آباد و امثال اینها در جنوب شیراز یک مقدار مشکلاتی داشتند که دستور تخلیه داده شده و البته مشغول هدایت آبهای سطحی هستند. 

فرماندار شیراز تصریح کرد: مردم اگر کار ضروری ندارند به هیچ وجه وارد خیابان‌ها نشوند چراکه وضعیت بارش تا ساعت 16 به همین شکل است و تا اواخر شب بارندگی داریم اما شدت آن کاسته می‌شود. 

امیری خاطرنشان کرد: مردم به شایعات توجه نکنند و صرفا اطلاعاتی که صدا و سیما و استانداری و مدیریت بحران اعلام می‌کنند، مدنظر داشته باشند. 

انتهای پیام/ش

R41382/P/S6,61/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۲۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیرهای جاده‌ای مسدود خراسان رضوی بازگشایی شده است

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ حسین میش‌مست اظهار کرد: دیشب مسیر جاده‌ای شهر «بار» در نیشابور به دلیل سیلاب مسدود شده بود که این مسیر با تلاش راهداران بازگشایی شد.

رییس پلیس راه خراسان رضوی اضافه کرد: در مسیر سبزوار - شاهرود نیز دیشب گل و لای سطح جاده را گرفته بود و در این مسیر کندی حرکت وجود داشت که این جاده هم پاکسازی شد.

وی ادامه داد: دیروز ۶ فقره تصادف جرحی با هفت مصدوم و ۲۲ فقره تصادف خسارتی در جاده‌های استان رخ داده است.

میش‌مست افزود: اکنون ترافیک در مسیر مشهد- چناران پرحجم و در سایر جاده‌های استان عادی است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • رعد و برق ۵۰ راس گوسفند عشایر حومه شیراز را تلف کرد
  • بازگشایی مسیر‌های جاده‌ای مسدود خراسان رضوی
  • مسیرهای جاده‌ای مسدود خراسان رضوی بازگشایی شده است
  • فیروزآباد با ۱۰۴ میلی متر پیشتاز بارندگی اخیر فارس
  • مسیر آبادان-ماهشهر مسدود است
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد
  • فیلم/ وضعیت بزرگراه خرازی تهران پس از مسدود شدن به علت بارندگی
  • فیلم/ وضعیت بزرگراه خرازی تهران پس از مسدود شدن به علت بازندگی
  • آزادراه تهران شمال در محدوده تونل ۱۲ مسدود شد