Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@19:35:45 GMT

سوانح رانندگی در استان اصفهان یکهزار و 386 مصدوم داشت

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۲۹۳۴

سوانح رانندگی در استان اصفهان یکهزار و 386 مصدوم داشت

اصفهان - ایرنا - مدیر حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان گفت: حوادث ترافیکی و تصادفات تعطیلات نوروزی در این استان از 25 اسفند پارسال تا پنجم فروردین امسال، یکهزار و 386 مصدوم منجر به بستری داشت.

غفور راستین روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از 25 اسفند پارسال با آغاز سفرها و فعالیت ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی و مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان تا پنجم فروردین امسال 6 هزار و 604 ماموریت توسط اورژانس استان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه از این تعداد، پنج هزار و 215 ماموریت شهری و یکهزار و 389 ماموریت جاده ای بود، اظهار داشت: از بین این ماموریت ها، یکهزار و 307 مورد مربوط به تصادف های شهری و 649 مورد مربوط به تصادف های جاده ای است.
راستین اضافه کرد: در ماموریت های غیر تصادفی، 2 هزار و 853 و در ماموریت های تصادفی یکهزار و 386 مصدوم در واحدهای درمانی بستری شدند.
وی شمار مصدومان تصادفی شهری را 898 نفر و مصدومان تصادفی جاده ای را 488 نفر اعلام و گفت: در ماموریت های غیر تصادفی نیز 459 مصدوم جاده ای و 2 هزار و 394 مصدوم شهری بستری شدند.
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان، تعداد مراجعه مسافران به ایستگاه های سلامت نوروزی در مبادی ورودی استان اصفهان را در این مدت 170 مورد اعلام و اضافه کرد: متولی اعلام تعداد کشته شدگان در حوادث نوروزی، پزشکی قانونی است.
راستین همچنین با تاکید بر اینکه در 2 روز گذشته هیچ ماموریت اورژانس فوریت های پزشکی در استان اصفهان برای حوادث احتمالی سیلاب اعلام نشد ، تصریح کرد: ما برای کمک رسانی به سایر استان ها در این زمینه اعلام آمادگی کردیم اما تا کنون درخواستی از ما نشده است.
وی با اشاره به آماده باش کامل همه بیمارستان ها و پایگاه های اورژانس اصفهان، افزود: در 2 روز گذشته بارندگی باعث کاهش ترددها در سطح شهرها و جاده ها و بار ترافیکی مسافرت ها شده است.
استان اصفهان دارای 145 پایگاه فعال اورژانس شامل 75 پایگاه شهری، 69 پایگاه جاده ای و یک پایگاه هوایی است.
6022/ 3011

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حوادث رانندگي اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۲۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شعبانی صبح امروز سه شنبه در گفت و گویی رسانه‌ای بیان کرد: این حادثه در کیلومتر ١٥ محور اندیمشک به شوش، پل کرخه - سه راهی دهلران رخ داد که با وقوع این حادثه یک تیم امداد و نجات در جاده به همراه یک خودرو نجات از پایگاه دانیال نبی (ع) شوش به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: پس از ارزیابی و اقدامات اولیه و ایمن‌سازی خودروها، سه نفر از جان باختگان این حادثه که در خودروها محبوس شده بودند رهاسازی و برای ادامه روند قانونی تحویل عوامل انتظامی شدند.

شعبانی اظهار کرد امداد رسانی به این حادثه ۲ ساعت به طول انجامید، افزود: رانندگان برای جلوگیری از این حوادث ناگوار ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در هنگام مواجهه با حوادث جاده‌ای با شماره ندای امداد ١١٢ تماس و یا به نزدیکترین پایگاه جاده‌ای جمعیت هلال احمر اطلاع دهند.

کد خبر 6092747

دیگر خبرها

  • مصدوم شدن مرد ۶۰ ساله براثر حمله خرس در دزفول
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • انجام بیش از ۲۴ هزار عملیات امدادرسانی فوریت‌های پزشکی در استان اصفهان
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • جان باختن ۶۱ نفر در استان کرمان به دلیل قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز