Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-05@12:17:34 GMT

باران ضبط سریال نوروزی را کنسل کرد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۳۰۳۶

باران ضبط سریال نوروزی را کنسل کرد

بارندگی‌های هفته‌های اخیر به ویژه در روز‌های گذشته عوامل سریال «بر سر دوراهی» را برای ادامه کار با مشکل روبرو کرده است.


به گزارش صدای ایران از باشگاه خبرنگاران، «بر سر دوراهی» که به نویسندگی و تهیه کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی همزمان با پخش به عنوان سریال نوروزی شبکه دو در حال تصویربرداری نیز هست، با مشکلات جدی روبرو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از آنجایی که اغلب سکانس‌های سریال خارجی و در خیابان هستند، بارندگی‌های هفته اخیر برای «بر سر دوراهی» که حوالی ۴۵ روز است، کلید خورده همواره مشکل آفرین بوده است.

گروه در هفته‌های قبل برای جبران مشکل و متوقف نشدن کار، تلاش کردند بخش‌هایی از کار را در استودیو کروماکی ضبط کنند، اما این امکان برای همه سکانس‌های خارجی ممکن نیست.

اکثر سکانس‌های اصلی «بر سر دوراهی» خیابانی هستند و علاوه بر اینکه تصویربرداری همزمان با پخش فشار زیادی را به گروه وارد کرده، بارندگی بی وقفه نیز تیم را دچار مشکلات جدی کرده است.

عوامل این سریال همچنین روز گذشته اعلام کردند بخشی از درآمدشان را برای کمک به سیل زده‌های کشور از طریق هلال احمر به این هموطنان اختصاص داده اند و از سازندگان سه سریال نوروزی دیگر نیز دعوت کردند به این پویش بپیوندند.

حمید گودرزی، مهراوه شریفی نیا، بهرنگ علوی، بهنوش بختیاری، شیرین آقاکاشی، یلدا قشقایی، محمد ساربان، با حضور افسانه چهره آزاد، مجید مشیری، شهین تسلیمی با هنرمندی عنایت بخشی، اسماعیل پوررضا، اکبر رحمتی و میترا حجار بازیگران «بر سر دوراهی» هستند.

این سریال هر شب ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود و ساعات بازپخش آن ۰۰:۳۰ بامداد، ۱۲ ظهر و ۱۶:۱۵ است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: باران فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۳۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شدت بارندگی‌ها در کردستان کمتر می‌شود

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کردستان گفت: از فردا شنبه تا روز یکشنبه از میزان ناپایداری‌های استان کاسته می‌شود، اما همچنان شاهد رگبار باران و رعد و برق در بخش‌های غربی و تا حدودی جنوبی استان خواهیم بود.

علی پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کردستان اظهار کرد: با توجه به بررسی و تحلیل آخرین نقشه‌ها و خروجی مدل‌های هواشناسی برای امروز جمعه فعالیت سامانه بارشی به شکل ابری شدن آسمان در پاره‌ای نقاط مه، گاهی وزش باد، رگبار قابل ملاحظه باران، رعد و برق و بارش تگرگ در برخی از نقاط استان ادامه خواهد.

وی افزود: از فردا شنبه تا یکشنبه از میزان ناپایداری‌ها نسبت به امروز کاسته می‌شود، اما همچنان شاهد رگبار باران و رعد و برق در بخش‌های غربی و تا حدودی جنوبی استان خواهیم بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کردستان ادامه داد: مجدداً از صبح روز دوشنبه تا روز سه‌شنبه موج بارشی جدیدی نیمه غربی کشور را در بر خواهد گرفت که موجب رگبار باران و رعد و برق و تگرگ در سطح استان می‌شود.

پناهی اضافه کرد: طی این مدت بارش‌ها کل استان را در بر خواهد گرفت اما انتظار داریم در مجموع شدت آن برای نیمه غربی و جنوبی همچون شهرستان‌های مریوان، سروآباد، کامیاران، بانه، سنندج و جنوب شهرستان‌های قروه و دهگلان و غرب شهرستان‌های دیواندره و سقز بیشتر باشد که با توجه به ماهیت رگباری بارش‌های بهاری، آبگرفتگی معابر شهری و روستایی و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها نیز اتفاق خواهد افتاد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط شکل‌گیری گردوخاک بر روی عراق و سوریه و انتقال بخشی از آن به سطح استان فردا و پس فردا کیفیت هوا و دید افقی در استان تا حدودی کاهش می‌یابد.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کردستان گفت: طی شبانه‌روز گذشته شهرهای مریوان با ۳۳ میلی‌متر، سروآباد ۳۲ و کامیاران با ۳۰ میلی‌متر بیشترین میزان بارش را در استان به خود اختصاص دادند و بارش شهر سنندج نیز ۱۷ میلی‌متر گزارش شد.

کد خبر 750314

دیگر خبرها

  • تاش رکورد دار بارندگی در استان سمنان
  • جاری شدن سیل در روستای نوروزی خوشاب 
  • ثبت بیشترین بارندگی در روستای تاش شاهرود
  • دزفول را هم آب برد + عکس
  • بارش باران و وقوع سیل در خراسان جنوبی + تصاویر
  • شدت بارندگی‌ها در کردستان کمتر می‌شود
  • ثبت بارندگی در ۱۱ نقطه خوزستان
  • سکانس‌هایی از فیلم ورود و خروج ممنوع
  • سکانس‌هایی از فیلم جنگل پرتقال
  • چرا مقام های اسرائیلی از دیوان کیفری بین المللی واهمه دارند؟ / غرب بر سر دوراهی؛ بازداشت نتانیاهو یا برباد رفتن اعتبار باقی مانده