Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری شیراز با اشاره به ورود سیلاب به مناطق شرق شیراز نظیر محلات سعدی، هفت تن، دلگشا، بلوار نصر و میدان گلستان گفت: آب در کوچه‌ها جاری شده و برخی از منازل دچار آبگرفتگی شدند.

محمدهادی قانع، ئیس سازمان آتش نشانی شهرداری شیراز با اشاره به ورود سیلاب به مناطق شرق شیراز نظیر محلات سعدی، هفت تن، دلگشا، بلوار نصر و میدان گلستان اظهار داشت: آب در کوچه‌ها جاری شده و برخی از منازل دچار آبگرفتگی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه مردم به هیچ عنوان تردد نکنند، گفت: برای ایمنی بیشتر به طبقات بالا بروند و از تردد ضروری و غیرضروری در این مناطق خودداری شود. 

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز از گردشگران و مسافران نیز خواست به هیچ عنوان به مراکز گردشگری، مراکز خرید و بازارها مراجعه نکنند. 

 

 

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۳۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب توسط نیروهای آتش‌نشانی زرند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند از نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب‌های این چند روز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، مرتضی بخشی اظهار کرد: بیش از ۷۲ ساعت است که نیروهای این سازمان در آماده‌باش کامل قرار داشته و در حال خدمت رسانی به شهروندان هستند.

وی با اعلام اینکه تاکنون بیش از ۵۰ عملیات امداد و نجات، رفع آبگرفتگی، نجات خودرو و … توسط این سازمان انجام شده است، افزود: بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب‌های این چند روز توسط نیروهای آتش‌نشانی نجات یافتند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در صورت بروز هر گونه مشکل با شماره ۱۲۵ سازمان تماس بگیرند.

کد خبر 748040

دیگر خبرها

  • بیشترین خسارت سیل به راه‌های مواصلاتی خراسان جنوبی
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب توسط نیروهای آتش‌نشانی زرند
  • بیشترین خسارت سیل به راههای مواصلاتی خراسان جنوبی
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • بارش باران در خراسان جنوبی سیلاب به راه انداخت + فیلم
  • عصر بارانی شیراز و بیش از هزار تماس با آتش‌نشانی
  • سیلاب در خیابان‌های شیراز و غافلگیری مردم + فیلم
  • ویدیو/ آبگرفتگی معابر در شیراز به دنبال بارش شدید باران
  • از بارش برف تا تگرگ در استان کرمان