Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرنا- رئیس پلیس آگاهی ناجا از دستگیری عامل شهادت مامور پلیس راه خاش با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پلیس، سردار محسن حسن خانی افزود: ساعت 11 و بیست دقیقه دوم فروردین ماه سال جاری، راننده یک دستگاه وانت قرمز رنگ پلاک مخدوش در کیلومتر 25 محور خاش-زاهدان محدوده پمپ بنزین 'کلچات' به صورت عمدی در یک اقدام ناجوانمردانه با استوار دوم ' حسن دلاور' از کارکنان پلیس راه خاش که در پارکینگ حاشیه جاده مشغول انجام وظیفه بود، برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این حادثه متأسفانه استوار دلاور به علت شدت جراحات وارده به فیض عظمای شهادت نائل و راننده خودرو تویوتا با سرعت از محل متواری شد.
رئیس پلیس آگاهی ناجا تصریح کرد: در این راستا چند تیم از افسران زبده پلیس آگاهی، شناسایی و دستگیری عامل این جنایت را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
سردار حسن خانی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با کمترین سرنخ های موجود تحقیقات گسترده پلیسی را آغاز و سرانجام روز گذشته با یک عملیات پیچیده اطلاعاتی محل اختفای عامل این جنایت را در یکی از روستاهای حاشیه شهر خاش شناسایی و به طور نامحسوس تحت کنترل قرار دادند.
این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: پس از اطمینان از حضور این فرد شرور در مخفیگاهش، بامداد روز جاری تیم های عملیات ویژه پلیس آگاهی به همراه تیم هایی از یگان تکاوری وارد عمل شدند و در یک عملیات هماهنگ و غافلگیرانه او را در حال استراحت در مخفیگاهش دستگیر کردند.
رئیس پلیس آگاهی ناجا با اشاره به معرفی این شرور 34 ساله به دادسرا افزود: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی خود، اجازه نخواهد داد که قانون شکنان و مخلان امنیت عمومی، در هیچ نقطه ای از این استان پهناور، احساس آرامش کنند.
اجتمام*9105*1535

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي ناجا آگاهي دستگيري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۳۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتلی که ۳ عضو خانواده‌اش را در مریوان کُشت!

سردار ‌علی آزادی‌ در بیان جزئیات این خبر در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل ۳ نفر از اعضای یک خانواده با سلاح گرم، پدر۴۳ ساله، مادر ۳۸ ساله و دختر ۱۲ ساله در مریوان، بلافاصله بررسی موضوع و دستگیری عامل یا عاملان احتمالی قتل به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی مریوان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی مریوان با اشراف اطلاعاتی قاتل را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان بیان کرد: در تحقیقات به عمل آمده از متهم که فرزند خانواده مقتول بوده، به جرم خود اعتراف و از وی ۲ قبضه سلاح جنگی کشف شد.

سردار آزادی با بیان اینکه قاتل علت و انگیزه خود را از ارتکاب جرم اختلافات خانوادگی اعلام کرد، افزود: متهم به همراه پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتلی که ۳ عضو خانواده‌اش را در مریوان کُشت!
  • دستگیری ‌قاتل‌ ۳ عضو یک خانواده در مریوان
  • قتل در یکی از محلات قدیمی یزد/ قاتل دستگیر شد
  • ارتقاء ایمنی پدران موتورسوارهمیاران پلیس در زاهدان
  • عامل قتل در بوستان ولایت بازداشت شد
  • یک مامور پلیس در این استان به شهادت رسید/ عکس
  • شهادت مامور پلیس در درگیری با قاچاقچیان
  • بازداشت عامل قتل هولناک در بوستان ولایت
  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد