Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@05:01:34 GMT

مردم از سفر به مناطق ییلاقی اجتناب کنند

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۳۲۶۲

مردم از سفر به مناطق ییلاقی اجتناب کنند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: با توجه به شرایط آب هوایی به مردم عزیز توصیه می‌شود که از سفر به مناطق ییلاقی استان اجتناب کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، محسن صادقیان در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، گفت: از شب گذشته شاهد باران قابل توجهی در برخی مناطق استان به ویژه مناطق کوهستانی بودیم و بر اساس گزارش‌هایی که به ما داده اند در تفت، بهاباد، بافق، خاتم و مهریز شاهد بارش باران بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: بارش باران در برخی مناطق موجب فعال شدن سیلاب‌ها و جاری شدن سیل شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با بیان اینکه خوشختانه در استان یزد نگرانی بابت سیل وجود ندارد، عنوان کرد: با این وجود توصیه به مردم عزیز این است که دقت لازم را داشته باشند چرا که اتفاق در چند دقیقه رخ می‌دهد.

صادقیان ادامه داد: به عنوان مثال مشاهده می‌شود که برخی از هم‌وطنان اطراف سیلاب‌ها مشغول فیلم‌برداری و عکاسی هستند که این خیلی مناسب نیست.

وی افزود: با توجه به شرایط آب هوایی به مردم عزیز توصیه می‌شود که از سفر به مناطق ییلاقی استان اجتناب کنند.

صادقیان عنوان کرد: در رابطه با احتمال ورود سیل به شهر یزد نیز پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته و تمهیداتی اندیشیده شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: همچنین شب گذشته همه مسافران نوروزی را در مکان‌های سربسته اسکان دادیم و تلاش کرده‌ایم که شرایط مناسبی برای مسافران فراهم کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۳۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی خیزش گردوخاک محلی و موقتی در خوزستان/ باران در راه است

محمد سبزه زاری به خبرنگار مهر گفت: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی از امروز صبح تا اواسط روز شاهد تأثیر گرد و خاک عراقی بر برخی مناطق استان خوزستان به ویژه بخش‌های غربی و مرکزی خواهیم بود.

وی افزود: به تدریج در بعد از ظهر به سبب وزش بادهای جنوبی از شدت گرد و خاک کاسته خواهد شد و فردا صبح نیز انتظار خیزش گرد و خاک محلی و موقتی با شدت کمتر مورد انتظار است.

سبزه زاری ادامه داد: همچنین بعد از ظهر امروز احتمال بارش پراکنده در برخی مناطق استان وجود دارد و در روز سه شنبه سامانه بارشی فعال و فراگیری از سمت جنوب غرب و غرب وارد استان می‌شود و تا اواخر شنبه سبب رگبار و رعد و برق، وزش بادهای متوسط تا شدید و ریزش تگرگ خواهد شد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان اضافه کرد: بیشترین حجم و شدت بارش‌ها در روزهای پنجشنبه و جمعه در بخش‌های مرکزی، جنوبی و مناطق مرتفع شمالی، شمال‌شرقی و شرقی خواهد بود.

وی تصریح کرد: از امروز تا اوایل هفته آینده دما روند کاهشی دارد، به طوری که روز جمعه نسبت به امروز بیش از ۱۰ درجه افت دما در اغلب مناطق استان تجربه خواهیم کرد.

به گفته سبزه زاری، شمال خلیج فارس نیز از اواسط فردا تا پایان هفته مواج و متلاطم است.

سبزه زاری گفت: در شبانه روز گذشته گتوند با ۴۰.۲ و ایذه با ۱۳.۸ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده‌اند و در این مدت اهواز به بیشینه دمای ۳۹.۷ و کمینه دمای ۲۵.۲ درجه سانتیگراد رسیده است.

کد خبر 6092039

دیگر خبرها

  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • پیش بینی خیزش گردوخاک محلی و موقتی در خوزستان/ باران در راه است
  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • ارائه ۲ زنجیره برتر زنجان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ +فیلم
  • زندگی ۸۲۰۰ خانوار عشایری در استان خراسان رضوی
  • پیش‌بینی رگبار باران در شمال و باد شدید در شرق استان کرمان
  • تعیین تکلیف عوارض و کمیسیون‌های ماده ۵، ۷ و ۱۰۰ در سال ۱۴۰۳
  • باران چگونه تنش آبی سیستان و بلوچستان را شست؟
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه
  • رگبار باران و وزش باد شدید امروز در ۵ استان