Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@17:03:46 GMT

دستگیری عامل شهادت مامور پلیس راه خاش

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۳۴۳۵

دستگیری عامل شهادت مامور پلیس راه خاش

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محسن حسن خانی افزود: ساعت ۱۱ و بیست دقیقه دوم فروردین ماه سال جاری، راننده یک دستگاه وانت قرمز رنگ پلاک مخدوش در کیلومتر ۲۵ محور خاش-زاهدان محدوده پمپ بنزین «کلچات» به صورت عمدی در یک اقدام ناجوانمردانه با استوار دوم حسن دلاور از کارکنان پلیس راه خاش که در پارکینگ حاشیه جاده مشغول انجام وظیفه بود، برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این حادثه متأسفانه استوار دلاور به علت شدت جراحات وارده به فیض عظمای شهادت نائل و راننده خودرو تویوتا با سرعت از محل متواری شد.
رئیس پلیس آگاهی ناجا تصریح کرد: در این راستا چند تیم از افسران زبده پلیس آگاهی، شناسایی و دستگیری عامل این جنایت را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

سردار حسن خانی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با کمترین سرنخ‌های موجود تحقیقات گسترده پلیسی را آغاز و سرانجام روز گذشته با یک عملیات پیچیده اطلاعاتی محل اختفای عامل این جنایت را در یکی از روستاهای حاشیه شهر خاش شناسایی و به طور نامحسوس تحت کنترل قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: پس از اطمینان از حضور این فرد شرور در مخفیگاهش، بامداد روز جاری تیم‌های عملیات ویژه پلیس آگاهی به همراه تیم‌هایی از یگان تکاوری وارد عمل شدند و در یک عملیات هماهنگ و غافلگیرانه او را در حال استراحت در مخفیگاهش دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی ناجا با اشاره به معرفی این شرور ۳۴ ساله به دادسرا افزود: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی خود، اجازه نخواهد داد که قانون شکنان و مخلان امنیت عمومی، در هیچ نقطه‌ای از این استان پهناور، احساس آرامش کنند.

کد خبر 4576076

منبع: مهر

کلیدواژه: دستگیری قاتل پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۳۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری سارقی که اقدام به سرقت طلاجات دختربچه‌های اصفهانی کرده بود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت گوشواره طلا از کودکان در برخی محلات سطح شهرستان اصفهان، با توجه به حساسیت آن بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات تخصصی میدانی توسط کارآگاهان مشخص شد سارق با یک دستگاه موتورسیکلت و با پرسه‌زنی در کوچه‌های خلوت اقدام به شناسایی سوژه‌های خود می‌کرده و پس از سرقت گوشواره‌های طلا از کودکان به سرعت متواری می‌شده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در نهایت با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی، کارآگاهان مخفیگاه سارق را شناسایی و طی عملیات دقیق متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ ترکیان با اشاره به کشف طلاجات مسروقه به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیون ریال از مخفیگاه متهم خاطرنشان کرد: سارق در تحقیقات انجام شده به شش فقره سرقت گوشواره دختربچه‌های اصفهانی اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 750792

دیگر خبرها

  • دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله | عکس
  • عامل ربودن دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی «یسنا»
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا، کودک کلاله‌ای
  • دستگیری عامل چاقوکشی در ایلام
  • دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام 
  • دستگیری عامل چاقو کشی و شرارت در ایلام