Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@04:17:18 GMT

شایعات در زمینه خطر سدهای البرز بی اساس است

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۳۵۳۳

شایعات در زمینه خطر سدهای البرز بی اساس است

کرج -ایرنا- استاندارالبرز گفت: شایعاتی در خصوص خطر سدهای استان مطرح بود که باید به مردم اعلام کنیم با تدابیری که از قبل اندیشیده شده این شایعات بی اساس است و سدهای طالقان و امیرکبیر در استان گنجایش سیلاب های احتمالی را دارند.

به گزارش ایرنا، عزیزاله شهبازی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران در محل سد امیرکبیر ضمن تسلیت به بازماندگان حادثه سیل در شیراز و ابراز همدردی با مردم سیل زده نقاط مختلف کشور، افزود: تمام مسئولان البرز در بخش های مختلف خدماتی و امدادرسان به حالت آماده باش کامل در محل کار و پایگاه های خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه در البرز اقدامات پیشگیرانه خوبی برای مقابله با بحران های طبیعی احتمالی صورت گرفته، ادامه داد: بر اساس سیاست گذاری صحیح، از ابتدای اسفند ماه 97 با رها سازی 50 میلیون متر مکعب آب سد امیرکبیر، 50 درصد ظرفیت سد برای سیلاب های احتمالی آماده است.
استاندار البرز اضافه کرد: اکنون 90 میلیون متر مکعب سیلاب های احتمالی در پشت سد می تواند جای بگیرد و طبق سیاست های پیشگیرانه ورودی آب به مخرن سد کرج 16 متر مکعب بر ثانیه و خروجی حدود 32 متر مکعب بر ثانیه است.
بارش باران و برف که از سه روز پیش در البرز آغاز شده ، اکنون نیز ادامه دارد.
8029/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد شايعات سدهاي البرز استاندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۳۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب خبر فوت پزشک طرحی در جاسک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس؛ غلامعلی جاودان گفت: این خبر که این روز‌ها در فضای مجازی منتشر شده نادرست است و فوت ایشان در تهران و در زمان مرخصی رخ داده است.

وی افزود: انتشار خبر فوت این پزشک طرحی، موجب ایجاد شایعات و نگرانی‌هایی در بین رسانه‌های رسمی و غیررسمی، مردم و جامعه پزشکی شده است.

بیشتر بخوانید: واکسیناسیون کودکان هرمزگان علیه بیماری پُنوموکوک

دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با تسلیت این ضایعه دردناک به خانواده محترم ایشان و جامعه پزشکی، از رسانه‌ها و سایر افراد جامعه تقاضا کرد اخبار را از منابع موثق و معتبر دریافت کنند و از انتشار خبر‌های نادرست و شایعات خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • تکذیب خبر فوت پزشک طرحی در جاسک
  • آخرین خبرها درباره توافق احتمالی تیم ملی ایران با افشین قطبی
  • آماده باش مخابرات خوزستان در پی هشدار بارش سنگین و وقوع سیلاب احتمالی
  • آماده‌باش خوزستان همزمان با ورود احتمالی بارش‌های سیل‌آسا
  • آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز
  • شناسایی تجهیزات در خطر سیلاب خوزستان
  • آخرین آمار از میزان بارش‌ها در کشور / ایران از خشکسالی دور شد؟
  • بارش‌های کشور به نرمال نزدیک شد
  • تخصیص ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سدهای مازندران
  • بهره برداری از سدهای کمندان و تاج امیر در سال جاری