Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- فرمانده مرزباني ناجا به مقام شامخ شهدا در قوچان اداي احترام کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا، فرمانده مرزباني نيروي انتظامي جمهوري اسلامي با حضور در گلزار شهداي اين شهر  و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا اداي احترام  کرد.
سردار قاسم رضايي که از گروهان مرزي، گمرک و پايانه مرزي باجگيران در حوزه هنگ درگز بازديد و با مسئولان اين شهر ديدار کرد گفت: شهر باجگيران داراي ظرفيت هاي خوبي است و بايد برنامه ها و همايشهاي متنوعي در سطح کلان در اين شهر برگزار شود تا نگاه مردم و مسئولان استاني به اين شهر عوض شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به نامگذاري امسال  از سوي مقام معظم رهبري به نام سال رونق توليد افزود: براي تحقق فرمايشات مقام معظم رهبري بايد شبانه روزي تلاش کرد.
پايانه مرزي باجگيران در مرز ايران و ترکمنستان واقع در شهرستان قوچان خراسان رضوي در 225کيلومتري مشهد قرار دارد
پايانه مرزي باجگيران با شهر عشق آباد مرکز ترکمنستان 35کيلومتر فاصله دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ادا احترام فرمانده مرزباني ناجا شهدا قوچان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۴۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در جامعه کارگری نخبگانی داریم که مورد بی توجهی قرار می‌گیرند

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان در جشنواره کارگران نخبه و نمونه ملی بیان کرد: حقیقت این است که روز کارگر یک نماد برای توجه به کارگر است وگرنه باید در تمام ایام سال این توجه وجود داشته باشد. اما چون در این روز بیش از همه توجه به کار و کارگر در محافل رسانه‌ای قرار دارد باید چند نکته را اشاره کنم. ما از رهنمود‌های مقام معظم رهبری درباره کارگران بهره برده‌ایم و ساز و کار‌هایی که برای بهره‌گیری از صحبت‌های ایشان لازم است باید ایجاد شود. محصولاتی که در اختیار ما است به دست مبارک کارگران ساخته شده است و نشانه ذوق و سلیقه این قشر عزیز است و نباید به محصولاتی بسنده کرد که در حال حاضر در کارخانه‌ها وجود دارد.  

وی ادامه داد: عزیزان ما امروز تولیدشان برای کشور امید آفرین است و این همان نکته‌ای است که مقام معظم رهبری فرمودند. این همان پای کار ایران بودن است و دشمن همچنان که در عرصه‌های مختلف ناکام مانده قطعا در عرصه اقتصاد هم ناکام خواهد ماند. محور تولید، کارآفرینی و کارگران هستند که نقش بی بدیلی دارند؛ لذا باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر صورت بگیرد و روز به روز تولیدات ما هم در کمیت و هم در کیفیت افزایش داشته باشد. می‌تواند تولیدی به دنیا ارائه شود که در دنیا بهتر باشد و ملت ما نشان دادند که این را می‌توانند انجام دهند و حتی کالایی بالاتر از استاندارد‌های دنیا نیز ارائه کنند. همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ما در جامعه کارگری نخبگانی داریم که مورد بی توجهی قرار می‌گیرند.

در حال تکمیل...

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش محوری‌ترین دستگاه در شکل‌گیری هویت نسلی است
  • برنامه‌های بزرگداشت سالروز سفر مقام‌ معظم رهبری به کردستان
  • فرمانده انتظامی کردستان شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه را تسلیت گفت
  • جزئیات جدید از شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه + تصویر
  • جزئیات نحوه شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی‌خورد
  • در جامعه کارگری نخبگانی داریم که مورد بی توجهی قرار می‌گیرند
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه
  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه