Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی استان تهران گفت: بارش باران شدید، تگرگ و رعدوبرق رابین ساعت 16 لغایت 20 در شهر تهران برای امروز 6 فروردین پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا صوفیانی رئیس اداره پیش بینی هواشناسی استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به حجم بارندگی امروز 6 فروردین رودخانه‌های شمال شهر تهران باید بیشتر از مناطق دیگر موردتوجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سامانه بارشی امروز از ساعت 16 لغایت 20 در مرکز و غرب شهر تهران و از این ساعت تا ساعت 22 در شرق تهران متمرکز خواهد شد.   رئیس اداره پیش بینی هواشناسی استان تهران افزود: برای امروز 6 فروردین وزش باد شدید بین 60 تا 70 کیلومتر بر ساعت در شهر تهران پیش‌بینی می‌کنیم.   صوفیانی اضافه کرد: همچنین بارش باران شدید، تگرگ و رعدوبرق رابین ساعت 16 لغایت 20 در شهر تهران برای امروز 6 فروردین پیش‌بینی می‌شود.   وی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان تنها در صورت ضرورت در سطح شهر به تردد بپردازند، تا از این برهه زمانی کنیم.   رئیس اداره پیش بینی هواشناسی استان تهران گفت: در ارتفاعات استان تهران بارش برف و کولاک خواهیم داشت، اما این به معنای وقوع طوفان سهمگین نیست، ممکن است در بعضی از ساعات سرعت وزش باد به 20 متر بر ثانیه (72 کیلومتر بر ساعت) برسد.    انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۴۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ بارش شدید باران در مسجدالنبی

در حالی که شب گذشته بسیاری از زائران به حرم نبوی در مدینه مشرف شده بودند بارش شدید باران آن‌ها را پراکنده و به سمت فضای مسقف مسجدالنبی یا محل اسکان‌شان هدایت کرد.

دریافت 794 KB

دیگر خبرها

  • صدور هشدار زرد هواشناسی در خراسان شمالی
  • پیش‌بینی رگبار و رعدوبرق برای ۱۸ استان کشور طی امروز
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • بارش شدید باران در ایلام آغاز شد
  • پیش‌بینی وزش باد و خیرش گردوخاک در قم
  • آغاز بارش باران در غرب کشور؛ کم‌تر از ۲۴ ساعت تا ورود سامانه جدید
  • فیلم/ بارش شدید باران در مسجدالنبی
  • پیش بینی هواشناسی؛ بارش شدید باران در 15 استان کشور، از امروز تا جمعه
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • باران میهمان ارتفاعات جنوبی کرمان می‌شود