Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، فرمانده سپاه نهاوند گفت: در راستای عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب  مبنی بر کمک نیروهای مسلح به مردم مناطق سیل زده، جمع آوری کمک های مردم نهاوند در دستور کار قرار گرفت.

 حسن مرادی افزود: با اعلام فرمانده سپاه استان همدان کمکهای مردم نهاوند در حوزه ها و پایگاه ها و سپاه ناحیه نهاوند جمع آوری شد و اولین محموله از این کمک ها به مناطق سیل زده ارسال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  اظهار داشت : برای جمع آوری کمک های مردمی از تمام ظرفیتهای سپاه نهاوند استفاده می شود و با همکاری رسانه ها و خبرنگاران انشالله کمک های خوبی جمع آوری شود و برای هم وطنان سیل زده ارسال شود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بیان داشت: مردم شهرستان انقلابی و نوعدوست نهاوند همواره در عرصه های مختلف کمک رسانی در استان همدان پیشتاز بوده اند و در این عرصه نیز خوشبختانه خوب عمل کرده اند.

مرادی گفت: تاکنون ۱۲ میلیون تومان پول نقد و  مواد غذایی و پوشاک و سایر اقلام خوراکی و غیر خوراکی به ارزش بیش از بیش از ۲۵۰میلیون ریال  توسط سپاه نهاوند جمع آوری شده است.

فرمانده سپاه نهاوند با قدردانی از مردم نهاوند گفت: با هماهنگی های انجام شده در راستای کمک به هم وطنان آسیب دیده در سیل اخیر استان های گلستان و مازندران کلیه پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج شهرستان نهاوند برای جمع آوری کمکهای مردمی و ارسال در سریعترین زمان ممکن آماده هستند.

مرادی افزود: شماره حساب های 5151818086011 نزد بانک سپه به نام حوادث غیر مترقبه سازمان بسیج و شماره حساب 3810/35/11504545/1 نزد بانک انصار به نام سپاه استان  برای کمک به مردم سیل زده در اختیار همشهریان است.

انتهای پیام / س 

نخستین محموله کمک های مردم نهاوند به مناطق سیل زده ارسال می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمک های مردمی سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۴۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش نارضایتی مردم از وضعیت نظافت تهران | جزییات تماس مردم با ۱۳۷ در این حوزه چه چیز را نشان می دهد؟

به گزارش همشهری آنلاین، سامانه خدمات و فوریت های شهری (۱۳۷ پلاس) با هدف بهبود و تسریع و تسهیل خدمات رسانی به شهروندان در محلات تهران راه اندازی شده است. آمارهای این سامانه در راستای شفاف سازی به صورت ماهانه روی سامانه شفافیت شهرداری تهران بارگذاری می‌شود. در چند سال گذشته موضوع نظافت معابر جزو اصلی ترین مطالبات مردمی بود و بیشترین فراوانی را داشت اما با پیگیر های صورت گرفته و طبق آخرین اطلاعات سامانه ۱۳۷ پلاس (اسفند ۱۴۰۲) ثبت درخواست شهروندان در خصوص نظافت معابر کاهش یافته است.

علت این موضوع نیز به تغییر رویکرد شهرداری تهران در حوزه پسماند بر می‌گردد. کاهش پیمانکاران حوزه جمع آوری پسماند و نظافت شهر از ۱۳۰ پیمانکار به ۱۴ نفر و همچنین اجرای طرح هایی مانند نوماند و تغییر جمع آوری زباله خشک باعث افزایش رضایت مردم در حوزه نظافت و تمیزی تهران شده است.

همین اعداد و ارقام نشان می‌دهد که مدیران شهری مناطق و نواحی موضوع نظافت معابر و نگهداشت شهر را با جدیت پیگیری کرده اند. آن طور که اعداد و آمارها نشان می دهد، اسفند سال گذشته ۱۴۵ هزار و ۷۸۳ پیام در سامانه ۱۳۷ پلاس ثبت شده است که شهروندان ۲۰۳ هزار و ۴۸۶ تماس تلفنی، ۲۲۸۷۹ تماس اینترنتی و ۴۴۸۹ تماس هم به صورت پیامکی و ... داشته اند. همچنین اعداد این سامانه نشان می دهد که کاشت نهال در منزل و باغچه معابر، رکوردار تماس ها بوده اند.

جزئیات تماس ها بیشترین فراوانی: مناطق ۱، ۲، ۴، ۵ و۱۵ کاشت نهال در منزل: ۲۳۲۸۴ کاشت نهال در باغچه: ۱۲۹۵۸ نظافت معابر: ۵۵۷۱ آلودگی صوتی: ۳۲۰۴ جمع آوری زباله و ضایعات: ۳۱۲۱ لایروبی جوی: ۲۶۸۳ سد معبر اصناف در پیاده رو: ۲۴۴۹ سد معبر دستفروشی وانتی ها: ۲۳۷۰ سد معبر دستفروش در پیاده رو: ۲۳۳۷ جمع آوری خاک و نخاله: ۲۱۴۰ سهم حوزه پاسخگویی خدمات شهری: ۶/۷۸ درصد فنی و عمرانی: ۲/۹ ذرصذ شهرسازی: ۲/۷ درصد ترافیک: ۴/۴ درصد اجتماعی و فرهنگی: ۶/۰ درصد

کد خبر 848636 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها پسماند ۱۳۷ و ۱۸۸۸ شهردارى تهران تهران

دیگر خبرها

  • گروه طالبان در پنجشیر به جان مردم و موبایل‌‌های هوشمند افتادند!
  • میزان رضایت مردم نسبت به نظافت تهران
  • فراخوان نخستین سالانه تبادل عکس ایران
  • جمع‌آوری ۵۵۰ میلیارد ریال کمک برای آزادی زندانیان در آذربایجان‌غربی
  • مراقب پیامک‌های جعلی یارانه کمک‌ معیشتی باشید
  • کاهش نارضایتی مردم از وضعیت نظافت تهران | جزییات تماس مردم با ۱۳۷ در این حوزه چه چیز را نشان می دهد؟
  • ارسال اولین محموله کمک چین به افغانستان
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد پیامک/ نخستین متن پیامکی تبریک کریسمس بود